Skocz do zawartości

320d 2002r Uszczelka pod glowica?


drago8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z niedawno kupionym autkiem. Otoz zauwazylem ze znika plych chlodniczy wedlug poprzedniego wlasciciela byl wymieniany w pazdzierniku tego roku i nie bylo problemow. W trasie zapalila sie kontrolka niskiego poziomu dolalem i zauwazylem ze weze sa twardsze niz byc powinny ale da sie je ugiac na jakies 5 mm. Jak silnik lekko przestygnie i otworze korek na odpalonym nie wyzuca plynu. Temp na wskazniku idzie do pionu i idealnie stoi w miejscu. Zauwazylem tez ze gdy wlacze ogrzewanie zaczyna auto bardziej "parowac z wydechu" jak wylacze ogrzewanie ustaje. Co mogloby byc przyczyna lekkiego znikania plynu i tego podwyzszonego cisnienia w wezach?

Wlasnie wykonalem taki test w ktorym jechalem uatem ok 20 minut bez ogrzewania badam weze i jest o dziwo miekkie gdy wlacze ogrzewanie na 1szy bieg 32 st momentalnie twardnieja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogladalem wyciekow nie widac. Zastanawia mnie skad sie bierze to cisnienie gdy wlacze ogrzewanie. Dlaczego wczesniej weze sa bardziej miekkie. Gdyby poszla uszczelka bylyby chyba twarde i na ogrzewaniu jak i bez niego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzewa sie normalnie i sie nie przegrzewa. Nie widze sladow oleju w plynie ani plynu w oleju. Pod korkiem nie ma masla. Poziom oleju raczej nie rosnie(obserwuje od wczoraj na zimnym jest w polowie skali) Waz twardnieje dopiero do nagrzniu sie wskazowka w pionie. Na zimnym po dopaleniu gazowaniu nie ma roznicy jest miekki. Slyszalem ze jak uszczelka to twardnieja odrazu po odpaleniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jedż do fachowca,który oczywiście nieżyje latami kedy byłuy fiaty i pldony,zaraz zdiagnozyje co jest grane,niema co gdybać im więcej zagłębiasz się w jakieś niepotrzebne szczególy tym gorzej,też tak miałem.Ale napewno to nie uszczelka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy delikatnym wydmuchaniu uszczelki (ewentualnie drobnym peknieciu glowicy), weze moga twardniec dopiero przy palowaniu samochodu - przy wiekszym wysileniu silnika moze uciekac cisnienie do ukladu chlodzenia ;). Wykaze to test na CO2 w plynie chlodzacym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.