Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba źle sprecyzowałem pytanie :) Ja wiem jak sprawdzić "ręcznie", test był robiony już jakiś czas temu i świece są dawno zmienione :D byłem poprostu ciekaw czy inpa pokazuje coś takiego, może w tych cyferkach na dole. No ale wsumie fakt, nowy temat chyba nie był potrzebny, jak coś wywalić :wink:

 

a co do tych obrotów to może coś wiecej? Bo ja nawet na to nie zwracałem uwagi. Jedno po angielsku drugie po niemiecku pisze :? a z niemieckiego ni w ząb. Co tu nie gra wg. Ciebie ? :)

Opublikowano

Mam jeszcze screena z testu robionego chyba tydzien przed tym poprzednim, różnice są, prócz Betriebstundenzaehler (cokolwiek to znaczy :lol: ) --->

http://img26.imageshack.us/img26/6369/20091120bdglowdevice.th.jpg

 

A może by ktoś przetłumaczył te "cuda" po niemiecku ?

Opublikowano

Auto chodzi superowo. Mam go od wrzesnia problemów żadnych nie było no teraz tylko te świece.

 

Wogule to jak teraz sie przyglądam tym screenom to jakieś mi sie dziwne wydają.

Na tym tescie robionym drugi raz Betriebstundenzaehler(to wyżej) ma taką samą wartość jak engine speed... hmmm.

A znów porównując screen1 z screen2 to w Betriebstundenzaehler(tym razem tym drugim niżej) godziny sie zmniejszają co tez raczej nie powinno sie dziać.

No nic chyba sobie nie będę tym głowy zawracać. Wszystko gra, z auta jestem zadowolony wiec i po co sobie zawracać :)

Dzięki za zainteresowanie

Opublikowano

Jako taki off top, wrzucę że ostatnio podpinałem pod INPE 4 sztuki e39 od znajomych, jedno chyba nawet z włoch ( oj biedne to autko ;) )

i oczywiście liczba motogodzin była oglądana, i licząc mniej więcej średnia przeważnie oscyluje ona w okolicach 50 km/h, więc dla potomności może dodam że w tych kilku autach jak i u mnie ta wartość daje przebieg +/- 20 tys km ( u mnie było coś około 9 tyś różnicy ) , więc można powiedzieć że się sprawdza. Oczywiście konfrontowane z książkami serwisowymi, w tych autach które ją mają regularnie prowadzoną.

 

A co do przypadku kolegi, to prościej i pewniej jest zadzwonić do ASO lub się przejechać i sprawdzić zapisy w bazie danych z książką serwisową wtedy wszystko się wyjaśnia.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.