Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie do Was a więc przymierzam sie do zakupu BMW x5 2004R -2006 3.0D i na co mam zwrócić uwage przy kupnie aby nie dać ciała :nienie: A tak wogole jakie ma zalety i jakie wady ten silnik.Z góry wielkie dzięki
Opublikowano
Powiem Ci hornet17 że przeglądałem i nic konkretnego nie wyczytałem,takze jakby sie chciało komuś coś napisać to by było zajebiście .pozdrawiam
Opublikowano

3.0d najmniej awaryjny, potwierdzi to każdy mechanik w ASO. skrzynia automat tez z tym silnikiem fajnie chodzi.

 

Na co zwrocic uwage ? ja sie na autach nie znam wiec pojechalem przed zakupem do ASO aby go przetrzepali.

 

Problem ktory czesto zdarza sie w E53 to nie skladajace sie prawe lusterko, lub przeskakujace lusterka. Swoim przejechalem 40kkm i dwa razy musialem auto do serwisu postawic, ale usterki naprawione po kilku godzinach m.in padl rozrusznik oraz kolektor wydechowy czy cos takiego - nie mam faktury przy sobie wiec nie pamietam co to bylo.

 

Zwroc uwage na cene, kup cos 30-40tys drozszego od najtanszego z tego samego rocznika a nie bedziesz narzekac ze cos sie psuje.

Opublikowano

Najbardziej patrzałbym na skrzynie automat. Bo to największy koszt naprawy.

Co do: "ja sie na autach nie znam wiec pojechalem przed zakupem do ASO aby go przetrzepali."

Na te ASO bym aż tak nie liczył. Ostatnio widziałem (znałem samochód) jak ASO sprawdzało samochód i nie wykryli że auto jest po dachowaniu. Mechanik tak dobrze przerzucił dach z innego auta.

pzdr.Marcin

Trzy największe litery w całym uniwersum: B M W
Opublikowano

to mój stary post, ale uwagi aktualne:

 

Zabierz to do ASO, zapłać za dokładne obejrzenie:

a) silnika,

b) skrzyni,

c) tylnego zawiesznia,

d) sanek zderzaków przód i tył,

e) podłączenie do komputera (obejrzyj wykresy wtrysków), resztę olej, (bo wszystko da się skasować),

f) potem geometria, tarcze i klocki (jak nie sprawdzisz - zapłacisz),

g) książka z ASO jest bez sensu (można kupić na Allegro czyste). Sprawdź lepiej, czy właściciel ma faktury za przeglądy/naprawy - to przekrętnikom "odtwarza" się wstecznie gorzej i jest przestępstwem karno-skarbowym,

 

teraz Twój test:

h) rozpędź do min. 160/h i gwałtownie po hamulcach (za jednym zamachem sprawdzisz ABS, ESP i rozkład sił hamowania),

i) znajdź kawałek drugi z szutrem, przy 50/h wykonaj parę ostrych skrętów (musi zapalić się żółta kontrolka trakcji), ale samochód ma się słuchać kierownicy w 100%

j) posłuchaj - jeśli coś skrzypi albo stuka, to źle. Nie powinno.

k) bez wysiłku powinien osiągnąć 200km/h na liczniku.

 

Wszystkie powyższe powinien przejść bez najmniejszego zawahania. Jeśli gdzieś poczujesz, co coś nie zagrało - powtórz albo odpuść samochód. Po tym wszystkim obejrzyj, czy nie cieknie olej i jak dymi przy pedale w podłodze i obciążeniu (znaczy w ruchu drogowym).

 

wyposażenie:

1) szukaj dużej nawigacji, mała będzie Cię wkurzać,

2) mapy do nawigacji - nieważne, poszukasz i znajdziesz ;)

3) dziś, kupując swój samochód raz jeszcze, dołożyłbym do szklanego dachu.

4) od razu kup CB i małą antenę - ten samochód tego naprawdę potrzebuje.

 

potem i tak czeka Cie decyzja, czy brać :)

 

pozdrawiam,

 

Marcin

Opublikowano
Dzięki że sie zainteresowaliście moim postem i nie odesłaliście mnie do opcji szukaj .No teraz to już wiem mniej wiecej na co patrzeć , ale powiem wam jest bardzo ciążko znaleźć dobrą X5 ,kupe kasy trzeba wydać a ogląda sie poprostu szmelc .Najlepiej by było udać sie do salonu i kupić nówke ale wiadomo to już jest cyfra.pozdrawiam
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Uważaj na handlarzy sprzedających okazyjne sztuki od pierwszego właściciela do końca serwisowane itd..... jeśli jej cena odstaje sporo w dół od ceny w Niemczech.....sporo jest takich w ogłoszeniach a kilka nawet ostatnio oglądałem brrrr...
Opublikowano
Może zainteresuj się programem BMW Premium Selection. Tam zdarzają się ładne auta. Cena wydaje się wysoka ale tylko w porównaniu z "igiełkami" od handlarzy.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Czy ktoś może mi powiedzieć co oznacza w modelu E 53 "sportpaket".

 

Po lekturze niemieckich ogloszeń niestety nie potrafię wymienić jakie to dodatkowe/inne wyposażenie posiadają x5 z takim pakietem.Czy pneumatyka zawieszenia jest z nim związana,czy może trójramienna kierownica?Czy też jakieś inne detale?

I jeszcze jedno-od kiedy byla montowana nawigacja MK4 ?

 

 

SPOKOO

 

PS

 

Przepraszam wszystkich ale moja skrzynka PW dziala kiedy i jak jej się podoba nie zależnie ode mnie.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Sprawdź po VIN w tym wątku:http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=102106

Będziesz wiedział z jakim wyposażeniem wyszedł z fabryki.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
MK4 były montowane od 09.2003.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Handlarz nie handlarz zalezy od czlowieka ja teraz kupilem dla brata E39 z ksiazka serwisowa i z wszystkimi przegladami w ASO BMW

koszt 150zl sprawdzenia powiedzieli mi co i kiedy bylo w aucie wymieniane ,handlarz spisal sie dobrze a ze 70% kreci to inna sprawa

ludzie sami sa temu winni bo jakby nie kupowali tanich zlomow od nich to nie bylo by placzu ,ale szukaja perełki o 30%taniej niz w Niemczech

cos niestety za cos .

160tys u nas to norma w aucie 10letnim a u nich takie przebiegi sa w autach 2007-2008

liczy sie ksiazak serwisowa a potem historia w komputerze ASO na terenie calej UNI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.