Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam podłączyłem dzisiaj swoje autko pod kompa po długich walkach i problemach wkoncu wyskoczyło mi:

1.Signal CAN ASC 1 -wie ktoś moze gdzie szukac przyczyny braku tego sygnalu??zapewne to jest powodem problemu z podlaczeniem pod kompa?

2.drive characteristic curve of cooling - zapewne termostat .

3.enabling fan electrical --??

4.vehicle speed - swieci mi sie rowniez asc iabs to na 100% t/l czujnik

Najbardziej martwi mnie nr.1 bo niemam pojecia nawet od czego zaczac sprawdzanie,ale zreszta tez zabardzo niewiem,wiec prosze znawcow i fachowcow o pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam podłączyłem dzisiaj swoje autko pod kompa po długich walkach i problemach wkoncu wyskoczyło mi:

1.Signal CAN ASC 1 -wie ktoś moze gdzie szukac przyczyny braku tego sygnalu??zapewne to jest powodem problemu z podlaczeniem pod kompa?

2.drive characteristic curve of cooling - zapewne termostat .

3.enabling fan electrical --??

4.vehicle speed - swieci mi sie rowniez asc iabs to na 100% t/l czujnik

Najbardziej martwi mnie nr.1 bo niemam pojecia nawet od czego zaczac sprawdzanie,ale zreszta tez zabardzo niewiem,wiec prosze znawcow i fachowcow o pomoc

 

Przyczyn moze byc pare (uszkodzenie lini CAN, uszkodzony modul ASC). Zerknij sobie tutaj http://rapidshare.com/files/313430911/BusTroubleShooting.pdf

Opublikowano

Przyczyn moze byc pare (uszkodzenie lini CAN, uszkodzony modul ASC). Zerknij sobie tutaj http://rapidshare.com/files/313430911/B ... ooting.pdf

 

Dziekuje za podpowiedz :wink: dla mnie to czarna magia ,ale przyda sie dla kolegi....

Jak myslisz przyczyna moze byc zepsuty sterownik abs?? Niemozna auta polaczyc jedynie co to lapie bledy z silnika :mad2: a dodam ze interfejs od Ciebie moj kolezka kupowal takze na 100% moja fura cos fesci :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

potrzebuję poprawnej interpretacji błędów. Wykasowałem wszystkie błędy silnika mojej buni e39 540i, następnie przejechałem 50km i sczytałem ponownie błędy i oto co mi INPA pokazała

 

RESULT: 13 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
139 Output thermostat
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 1160.00 rpm
Engine temperature -3.00 degrees C
Speed 0.00 km/h
Fehler aufgetreten vor 1.00 h
Hexcode=8B4141403C4301281D3C004001FEFEFE 0.00 [HEX]
max value exceed
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
13 Lambda probe heating before CAT OBDII Error !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Battery Voltage 13.90 V
Engine temperature 57.00 degrees C
Engine speed 1680.00 rpm
Fehler aufgetreten vor 0.90 h
Hexcode=0D5252403C4301288B8C2A4101FEFEFE 0.00 [HEX]
min value fall below
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
5 Lambda probe heating Bank 2 behind CAT OBDII Fehler !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Battery Voltage 13.90 V
Engine temperature 57.00 degrees C
Engine speed 1680.00 rpm
Fehler aufgetreten vor 0.90 h
Hexcode=055252403C4301288B8C2A4101FEFEFE 0.00 [HEX]
min value fall below
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
18 Lambda probe Bank 2 before CAT OBDII Error !!
Error frequency : 40
Logistic counter: 40
Engine speed 2160.00 rpm
Engine temperature 62.25 degrees C
Probe voltage before CAT 0.49 V
Fehler aufgetreten vor 0.90 h
Hexcode=12D4D4103C432828369396410130968D 0.00 [HEX]
Signal incorrect
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Sporadic error
-------------------------------------------------------------
62 Misfire recognition sum defect OBDII Error !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 2400.00 rpm
Load signal 3.60 ms
Engine temperature 30.75 degrees C
Fehler aufgetreten vor 0.50 h
Hexcode=3E5151803C8301283C48694501FEFEFE 0.00 [HEX]
max value exceed
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
54 Misfire recognition Cylinder 5 OBDII-Error !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 2400.00 rpm
Load signal 3.60 ms
Engine temperature 30.75 degrees C
Fehler aufgetreten vor 0.50 h
Hexcode=365151803C8301283C48694501FEFEFE 0.00 [HEX]
max value exceed
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
57 Misfire recognition Cylinder 8 OBDII-Error !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 2400.00 rpm
Load signal 3.60 ms
Engine temperature 30.75 degrees C
Fehler aufgetreten vor 0.50 h
Hexcode=395151803C8301283C48694501FEFEFE 0.00 [HEX]
max value exceed
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
56 Misfire recognition Cylinder 7 OBDII-Error !!
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Engine speed 2400.00 rpm
Load signal 3.60 ms
Engine temperature 30.75 degrees C
Fehler aufgetreten vor 0.50 h
Hexcode=385151803C8301283C48694501FEFEFE 0.00 [HEX]
max value exceed
axhaust relevant Error (after checkup MIL on)
Error present
Static error
-------------------------------------------------------------
34 Lambda regulator-Adaption multiplikativ OBDII Error !!
Error frequency : 0
Logistic counter: 0
Engine speed 0.00 rpm
Load signal 0.00 ms
Intake air temperature -48.00 degrees C
Fehler aufgetreten vor 33.00 h
Hexcode=22000000000000000000000000000000 0.00 [HEX]
Error not present
Static error
-------------------------------------------------------------
0 --
Error frequency : 0
Logistic counter: 0
Warning: F_UW1_NR or F_UW1_TEXT don´t exist in result record 10 !
Warning: F_UW2_NR or F_UW2_TEXT don´t exist in result record 10 !
Warning: F_UW3_NR or F_UW3_TEXT don´t exist in result record 10 !
Warning: F_UW4_NR or F_UW4_TEXT don´t exist in result record 10 !
Warning: F_UW5_NR or F_UW5_TEXT don´t exist in result record 10 !
Error not present
Static error
-------------------------------------------------------------
0 --
Error frequency : 0
Logistic counter: 0
Warning: F_UW1_NR or F_UW1_TEXT don´t exist in result record 11 !
Warning: F_UW2_NR or F_UW2_TEXT don´t exist in result record 11 !
Warning: F_UW3_NR or F_UW3_TEXT don´t exist in result record 11 !
Warning: F_UW4_NR or F_UW4_TEXT don´t exist in result record 11 !
Warning: F_UW5_NR or F_UW5_TEXT don´t exist in result record 11 !
Error not present
Static error
-------------------------------------------------------------
0 --
Error frequency : 0
Logistic counter: 0
Warning: F_UW1_NR or F_UW1_TEXT don´t exist in result record 12 !
Warning: F_UW2_NR or F_UW2_TEXT don´t exist in result record 12 !
Warning: F_UW3_NR or F_UW3_TEXT don´t exist in result record 12 !
Warning: F_UW4_NR or F_UW4_TEXT don´t exist in result record 12 !
Warning: F_UW5_NR or F_UW5_TEXT don´t exist in result record 12 !
Error not present
Static error
-------------------------------------------------------------
0 --
Error frequency : 0
Logistic counter: 0
Warning: F_UW1_NR or F_UW1_TEXT don´t exist in result record 13 !
Warning: F_UW2_NR or F_UW2_TEXT don´t exist in result record 13 !
Warning: F_UW3_NR or F_UW3_TEXT don´t exist in result record 13 !
Warning: F_UW4_NR or F_UW4_TEXT don´t exist in result record 13 !
Warning: F_UW5_NR or F_UW5_TEXT don´t exist in result record 13 !

 

z tego co rozumiem to termostat jest do wymiany (silnika mi nie dogrzewa) i z sondami cos nie tak (rzeczywiście powinien chyba palić troszke mniej) ale którą sondę dokładnie miałbym sprawdzić to już nie wiem.

Poprostu zostałem zasypany tymi błędami, cóż teraz czynić? :doh:

Płyń pod prąd, z prądem płyną same śmieci...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.