Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ostatnimi czasy dostrzegam w swojej E30 lekkie luzy na kierownicy - model bez wspomagania. Ktoś mówił mi, ze to prawdopodobnie od wyrobionych gum stabilizatora przedniego - czy jest taka możliwość? Jeśli tak, to jaka średnica jest do mojego modelu? spotkałem dwie rózne - 18.5 oraz 20 mm i nie ma pojęcia, która jest właściwa o_O
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co do luzów na kierownicy ma stabilizator??? Jeśli by to były gumy to co najwyżej będziesz słyszał stuki i będą do wyczycia w okolicy podłogi a nie na kierownicy. A jeśli masz luz na kierownicy to to prawdo podobnie będziesz miał do wymiany krzyżak kolumny kierownicy (ten element co wychodzi z przekładni to kierwnicy) lub kawałek dalej masz łącznik elastyczny. Sprawdź też jak wyglądają końcówki i drążki, ale one objawiają się wyraźnym stukiem na kole kierownicy. A odnośnie tego stabilizatora to musisz wejść pod samochód, sufmiarkę i zmierzyć. ale jak masz 316 lub 318 bez wspomy i bez zawieszenia mtechnic to masz ten cieńszy.
Opublikowano
zgadzam się z wypowiedzią kolegi. Krzyżak będzie miał winę? A końcówki jak się zużyja to będą luzy i stuki w kole
Opublikowano
Ja proponuje zobaczyć przekładnie kierowniczą, jeżeli są luzy wyczuwalne na kierownicy to diagnoza jednoznaczna- przekładnia kierownicza. W BMW jest przekładnia listowa i trudno o jej uszkodzenia ale opis niesprawności właśnie to wskazuje.
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz wspomaganie? Poszukaj używek. Ja znalazłem i tanio za 14o pln w dobrym stanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.