Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem na który już kilka serwisów nie umiało znaleźć odpowiedzi. Otóż, podczas jazdy w trasie (dość dynamicznej ponad 200) zaczyna odłączać się turbina. Samochód jedzie dalej ale bez doładowania. Podobno przełącza się w tryb awaryjny. Muszę zatrzymać się, wyłączyć/włączyć samochód i jadę dalej.. póki znów się nie przegrzeje. Jest to strasznie irytujące... jakieś rady? zdarza się wam coś podobnego? jakieś rady? przebieg auta ok. 65000km.

 

pozdr.

Opublikowano

może wężyki podciśnienia sterujące turbiną ??

 

poprzedni wlasciciel mojej miał coś podobnego

i wymiana wężyków pomogła - były sparciałe :/

Opublikowano
może wężyki podciśnienia sterujące turbiną ??

 

poprzedni wlasciciel mojej miał coś podobnego

i wymiana wężyków pomogła - były sparciałe :/

 

kolego krecik, w E60 nie ma wezyka podcisnienia sterujacego turbo....

Opublikowano

ciekawe... u mnie jest, całe stado tych wężyków sterujących jest, i akurat one sie posypały i objaw był bardzo podobny ;-) w czasie jazdy nagle robiło sie Vmax = 180 i trzeba było sie zatrzymac, i uruchomic auto ponownie.

 

 

ale to pewnie dlatego że ja mam E61 :P

 

moze miałes na mysli ze 525d nie ma weżyka sterującego, tym sie akurat moze od 535d różnic, faktycznie ?

Opublikowano
jak masz mozliwość to ściągnij program (chip) i wtedy sprawdź, koledze po chipie przy 3500 obrotów silnik gasł (więc wgrał co miał i oki). Może ci coś poprostu nie wydalać po programie i tutaj bym zaczął. Ja jak byłem na hamowaniu przed chipem pokazało idealną moc ale po wgraniu programu przepływka nie wydalała, kupiłem nową i na hamowanie jeszcze raz i było i jest ok. pozdrawiam
Opublikowano

kolego masz problem ze zmienną geometrią łopatek w turbinie. ogólnie turbina jest dobra zazwyczaj, tylko trzeba ją rozebrać od strony gorącej i wyczyścić ruchome łopatki. Zadanie dla specjalisty !!!! Gdy łopatki sie zatną podczes pracy zwiększa sie cisnienie i komp. wyłącza turbine żeby cisnienie nie rozerwało węży . Przyczyna tego to POLSKIE paliwo!!!!!

miałem taki problem w VW T5 jeżdziłem z tym rok czasu nic się nie dzieje tylko denerwuje.

 

pozdr

Opublikowano
ja tak mialem w golfie, u mnie to byla kwestia wyczyszczenia jakiegos czujnika, ktory odlaczal turbo, sam czujnik byl dobry ale chcialem go wymienic, jednak ten co mi z autem robil mowil, ze po jakims czasie czujnik sie zabrudza ale nie uszkadza i wystarczy go wyczyscic... wiem, ze to irytujace bo ja z zillertal tak wracalem, ze co jakis czas nie mialem turbo, na tyle mnie to denerwowalo, ze juz pod koniec trasy nawet nie stawalem tylko jadac go restartowalem, w miescie nie bylo tego problemu, tylko w trasie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.