Skocz do zawartości

Stuki podczas hamowania przy wiekszej predkosci


ToLo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam objawy jak w temacie. Zawieszenie na dziurach zachowuje sie przyzwoicie, nie tlucze ale idealne tez nie jest. Przy hamowaniu jednak stuki sa dosc wyrazne szczegolnie przy wyzszych predkosciach, odpuszczenie pedalu hamulca i jest cisza. Na co moga wskazywac te objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, kolego ja bym stawiał na gorne mocowanie macpersona, tam jest na lozysku to i mnie tam stuka. dodam ze na kanale mi nie stwierdzili zadnych luzow na wachaczach ani na drazkach, a tymbardziej na drązkach od stabilizatora. jedyne rozwiazanie to te lozysko, gdyz jak wymienialem zawieszenie z przodu to tylko tych czesci nie wymienilem. Ja to nawet odczuwam przy powolnym wjezdzaniu na progi gdy lekko dociskam pedal hamulca.

Pozdrawiam :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może któraś jest pęknięta co będzie powodowało drżenie,stukanie,wibracje no i oczywiście szarpnięcia kierownicy.miałem podobny przypadek co prawda w vw. ale to nie ma znaczenia,tarcza wentylowana pękła w ten sposób że rozdzieliła się na dwie tarcze trochę to przeszkadzało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno w moim przypadku to nie to, wykluczam tarcze bo przy zmianie klockow niedawno nie zauwazylem nic niepokojacego, a ogladalem je dokladnie. w moim przypoadku stawiam na gorne mocowanie macpersona, poniewaz tylko ta czesc nie byla wymieniona i jak dojezdzam do jakiegos malego progu lub uskoku i lekko naciskam hamulec to slysze stuki. stuki czasem sa takze bez hamowania. stuki sa podobne do do takich gdy masz nakretke od regulacji kierownicy wybita i cala kolumna drzy. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie myślę że takie gdybanie nie ma sensu należy pojechać na szarpaki bo przyczyn może być wiele,miałem zjawisko dużych stuków gdzieś w układzie kierowniczym występujące w momencie kiedy wjeżdżałem na parking z rozwalonej starej trylinki i nie trzymałem rąk na kierownicy jak kładłem ręce na kierownice stuki znikały,na normalnych drogach nie zależnie od prędkości jest cisza,okazało się że jest luz na drążku środkowym(230zł)pomogło ale tylko na parę dni następna diagnoza przekładnia kierownicza do regeneracji lub wymiany, więc możliwości zawsze jest kilka, pasuje żeby obejrzał to fachowiec.pozdrawiam i życzę powodzenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam a trzęsie kierownicą przy hamowaniu ?

 

Tak, przy hamowaniu z większych prędkości troche trzęsie. Poza tym zauważyłem, że na nierównościach przy skręconych kołach też delikatnie stuka, przy jeździe na wprost jest cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
witam ja tez mam własnie podobne objawy byłem na szarpakach i wszystko ok zadne gumy w zawieszeniu nie zerwane ani nic a jednak przy nagłym wcisnieciu hamulca jest charakterystyczne stukniecie rok temu jak kupiłem samochod było troche cichsze ale teraz coraz głosniej to słychac przy duzej predkosci gdy jade po łuku i wcisne hamulec to stuka ciagle na duzych dziurach tez słychac podobne stukniecie az rozchodzi sie po całej karoseri gdzie szukac przyczyny?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.