Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czy ktoś z was miłych kolegów może zważyć swoją 17" felgę? Najlepiej jakby była w rozmiarze 205/50 lub 225/45. Oczywiście komplet.. czyli felga + opona.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano

Zważyłem dziś swoje kółko i się trochę zaskoczyłem.

 

Alu felga Styling 140 + opona Run on Flat 205/55/R16 Continental PremiumContact SSR waży równiutko 20 kg!

 

Myślałem, że będzie mniej.

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano

No zbyt ciężki. I teraz się zastanawiam czy inwestować w 17", ale zwykłe kapcie + jakiś zestaw naprawczy i bujać się ze sprzedażą 16", czy zostawić tak jak jest.. czyli pomalować moje 16" i używać.

 

Jakbym założył 17" + run on flat, bo taki był pierwotny pomysł, to bym pewnie przebił ciebie z twoją 18" jeśli chodzi o wagę koła :)

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano

powiedz, jak często łapiesz kapcia na drodze? ja naszczęście od 4 lat nie miałem - myślę, że jeżdżę na tyle uważnie, aby omijać dziry w drodze, a jak jużsię zdaży to napewno masz asistance - ja szukam lekkiej dojazdówki.

przemyśl wszystkie za i przeciłw

Opublikowano

Ja również od około 4-5 lat kapcia nie widziałem :) raz miałem nie farta , bo najechałem na krawężnik przy parkowaniu i bok opony się rozerwał , kupiłem nową taką samą ( nie dostępna bo sportowa dedykowana do samochodu , i juz nie produkują jedna opona 690zł 17 calowa założyli mi nową ucieszony za 2 dni ta sama opona rozcięta w tym samym miejscu również do wymiany :) kupiłem używkę pojechałem nad może po paru dniach koło bez powietrza okazało się że złapałem gwozdzika i po miesiącu zmieniłem koła na 18-calowe

Szczerze mówiąc "wisi" mi to czy mam run flanta czy zwykła oponę :) wole kupić większy rozmiar i auto się inaczej prezentuję a koło lżejsze niż się męczyć na tych run flantach

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam w mojej 118d 18 V217 i przyznam że nie czuć dużej różnicy przyspieszeniu w porównaniu z jazdą na 16, a miałem okazje taką właśnie testować, możliwe że mało wyczuwalna różnica jest spowodowana tym że to diesel, w benzynce może być pewien problem. Jednak ważniejsze jest to że na 18 z mieszanym ogumieniem (205 przód 225 tył) auto znacznie lepiej hamuje, oraz poprawia się prowadzenie w zakrętach, a te różnice są naprawdę wyczuwalne :D
Opublikowano
Ja mam w mojej 118d 18 V217 i przyznam że nie czuć dużej różnicy przyspieszeniu w porównaniu z jazdą na 16, a miałem okazje taką właśnie testować, możliwe że mało wyczuwalna różnica jest spowodowana tym że to diesel, w benzynce może być pewien problem. Jednak ważniejsze jest to że na 18 z mieszanym ogumieniem (205 przód 225 tył) auto znacznie lepiej hamuje, oraz poprawia się prowadzenie w zakrętach, a te różnice są naprawdę wyczuwalne :D

 

trakcja/przyczepność zawsze będzie lepsza na szerszych kołach :8)

Opublikowano

No jak to gdzie? Takie są oryginalne z salonu 18'tki.

Przykłady wzorów:

Double spoke - style 208 M http://crass.on.ru/bmw/wheels/TMP_wheel/bmw_wheel_208.jpg

i V-spoke - style 217 http://crass.on.ru/bmw/wheels/TMP_wheel/bmw_wheel_217.jpg

 

Przód 7,5 x 18 ET 47 205/45 R18W

Tył 8 x 18 ET 49 225/40 R18W

Opublikowano

Podpinam się pod temat kół.

Czy w przypadku 17 calowych obręczy rozmiar tylnej opony zawsze się różni od przedniej (szerokość)-tak w kompletach sa sprzedawane w serwisie (tył nieco większy). Prawdę mówiąc nie patrzyłem jeszcze w tabliczkę przy drzwiach,dzisiaj to zrobię.Ale gdybyście byli uprzejmi mi też coś napisać o tym.Przymierzam się do 17tek na wiosnę.

Druga sprawa to kwestia tego czy (a jeśli tak to o ile) zmiana wielkości felgi z 16tki na 17tke wpływa na zakłamanie danych typu-odmierzane kilometry itp-trzeba cos grzebać i przestawiać w kompie?

Pozdro

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Podpinam się pod temat kół.

Czy w przypadku 17 calowych obręczy rozmiar tylnej opony zawsze się różni od przedniej (szerokość)-tak w kompletach sa sprzedawane w serwisie (tył nieco większy). Prawdę mówiąc nie patrzyłem jeszcze w tabliczkę przy drzwiach,dzisiaj to zrobię.Ale gdybyście byli uprzejmi mi też coś napisać o tym.Przymierzam się do 17tek na wiosnę.

Druga sprawa to kwestia tego czy (a jeśli tak to o ile) zmiana wielkości felgi z 16tki na 17tke wpływa na zakłamanie danych typu-odmierzane kilometry itp-trzeba cos grzebać i przestawiać w kompie?

Pozdro

Nie, nic się nie zmienia. Felga większa ale masz mniejszy profil opony. Jedynie to będziesz musiał za INIT'ować koła po przełożeniu w BC, ale to standard.

17stki ja akurat mam 205 z tyłu i z przodu, w moim modelu katalog podaje, że są 205 tył i przód.

Opublikowano

czesc, zastanawiam sie czy ta felga bedzie pasowala do 1...

Model Felgi:

Inovit Racing DTM

 

Średnica:

18"

 

Szerokość:

8.0"

 

Rozstaw Śrub:

5x120

 

Osadzenie (ET):

37, 42

..........................jak widzicie srednica osadzenia jest inna niz w tych firmowych felgach podanych prze kolege powyzej i dlatego mnei to zastanawia czy one beda pasowaly czy nie...

Opublikowano
czesc, zastanawiam sie czy ta felga bedzie pasowala do 1...

Model Felgi:

Inovit Racing DTM

 

Średnica:

18"

 

Szerokość:

8.0"

 

Rozstaw Śrub:

5x120

 

Osadzenie (ET):

37, 42

..........................jak widzicie srednica osadzenia jest inna niz w tych firmowych felgach podanych prze kolege powyzej i dlatego mnei to zastanawia czy one beda pasowaly czy nie...

 

 

napisz do kolegi z forum "jdef90" on sprzedaje felgi firmy Inovit

Opublikowano

Panowie,a kto z Was jeździ na największych dostępnych felgach?Jak komfort-a właściwie jego brak? ;)

Ja mam zagwostkę z założeniem 17tek bo na 16tkach jest twardo i "skocznie"-a co dopiero na większych niz 17tki?

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Panowie,a kto z Was jeździ na największych dostępnych felgach?Jak komfort-a właściwie jego brak? ;)

Ja mam zagwostkę z założeniem 17tek bo na 16tkach jest twardo i "skocznie"-a co dopiero na większych niz 17tki?

 

mam 225/40 r18 przesiadłem się z 205/55 r16 zawieszenie opcja 226 (twarde)

komfort diametralnie się zmienił! jest twardsze, ale jak dla mnie lepsze - stabilniejsze!

Opublikowano

W takim razie co moglibyście mi doradzić?

Mam na zimę stalowe 16tki,na wiosnę chciałbym założyć ładne alu 17tki. Mam dziwne wrażenie,ze nasze "1"ki nie są wcale nisko zawieszonymi autami (bynajmniej optycznie mam wrażenie takie,które w dodatku potwierdza fakt,że nadkola są dość duże i duzo w nich miejsca i przestrzeni pustej)-myslę,że 17tki ładnie zamaskują te puste przestrzenie w nadkolach.

Tylko dlaczego np w serwisie BMW sprzedają komplety,w których tylnia opona jest szersza od przedniej?? Ma to znaczenie przy stosunkowo niewielkiej mocy mojego auta (143 KM)? :lol:

Licze na podpowiedzi co do ewentualnych konfiguracji dla mojej e87 srebrnej (w ramach 17calowych felg).

Pozdro

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.