Skocz do zawartości

M54B25 - minimalnie opóźniona reakcja na gaz.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie czy wy macie pompę powietrza wtórnego , bo u mnie jest zaślepiony oryginalnie egr i oryginalnie go nie było , ale zrobiłem aktualizacje dme do nowszej wersji i pewnie dlatego ma teraz błąd secondary air valve . czy teraz lepiej kupić egr i pompę i zamontować czy olać to ....

pomęczyłem dziś auto inpą i przy delikatnym wciskaniu gazu i pulsowaniu nim przepływka daję czasami wartość 8kg czy to nie za mało ?

dzięki chłopaki że chcecie pomóc

  • Odpowiedzi 816
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dobra wracając do tematu,własnie wróciłem z garażu i znowu bawiłem się skanerem i zauważyłem ze jak lekko wcisne gaz (900 obr.) no i oczywiście lekko faluje to wszystkie odczyty typu pedał gazu,zawór wolnych obr. stoją w miejscu oprócz THROTTLE POSITION VALVE który skacze góra ,dół wraz z czasem wtrysku , czy ktoś wymienił przepustnice i co zauważył?
Opublikowano
Siema no właśnie o to mi chodzi ja się przejechałem e39 z silnikiem m54b22 i tam nic nie faluje nie ma zwłoki na pedale gazu , coś u nas jest zwalone jeszcze . tamta e39 ma 300000 przebiegu i nie miała remontu i zauważyłem że po wciśnięciu gazu obrotomierz opada powoli może tak ma być u mnie opada szybko
Opublikowano
Tak teraz mam manual był automat ale jak robilem swapa to od razu wleciala skrzynia :D właśnie cos jest ze muszą opadać wolno te obroty tak mi się wydaje
Opublikowano
Myślisz ze to wina przepustnicy ? Kurde ta m54b22 manual jeździ idealnie wiec .... Chyba że na cos wpadniesz to bedziemy szczepic przepustnice od 3.0 .
Opublikowano
Ja też myślę że tak nie mogło być . powiedz a czujnik temp . zmieniałes bo kurde jak jest auto całkiem zimne to miodzio . może jakiś czujnik temp kolektora ... Jeśli taki jest
Opublikowano
ostatnio był u mnie koleś z 2.5 i u niego było o wiele lepiej z falowanie ale jak podłączyłem kompa to pokazywało 2.2 ms czas wtrysu ale korekty miał dodatnie wiec to zrozumiałe, moje auto ma korekty -1% na obu więc jak fabryka ,auto śmiga zajebiście ,po wymianie ty lambd za katem nie szarpie,tylko to falowanie
Opublikowano
Powiem ci ze kolescmi takie rzeczy naprawia . niby nie naprawialne . tylko najlepiej jak bym miał jakieś wartości jakie miały by być to było git

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.