Skocz do zawartości

[M50] wzbogacenie dawki paliwa


RG

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

ostatnio podczas regulacji staga dodatkowo podlaczylem sobie analizator i zostalem nie mile zaskoczony.

 

pierwsza regulacja byla na pelni rozgrzanym silniku / wskazowka w pionie- stag pokazuje ok 95stC/ i wartosc CO byla na poziomie 0.00 czyli ok.

 

niestety musialem przerwac regulacje i ponownie zabralem sie za nia po ok 40 min.

temp spodla o ok 1,5 kreski na zegarze /stag pokazywal ok 60 stC./

i szczena mi spadla bo CO - 0.8

temp staga 80 stC - CO-0,4

temp staga 95 stC /wskazowka w pionie/ - CO-0.00

 

sonda ma ok 1,5 roku BOSCH i w calum przedziale tempetatur dziala poprawnie.

tez ok 1,5 roku ma czujnik temp dla kompa.ale nie jest oryginalny -nie pamietam nazwy ale kosztowak ok 40pln

miesiac temu robilem reset.

 

co o tym sadzicie -a moze tak ma byc w BMW???

 

moim zdaniem troche za dlugo wzbogaca mieszankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi jeszcze jakie masz ciśnienie na reduktorze i jaki reduktor? Są reduktory (np. Scorpion) które w niższej temp. mają przerosty ciśnienia i może STAG nie potrafi skorygować tego w takim stopniu. Poobserwuj ciśnienie gazu przy temp reduktora 40'-80'
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zagadka - ciag dalszy :twisted:

 

dzis zmianilem czujnik temp "no name" na BOSCH i zrobilem reset.- poprawilo to tylko moje samopoczucie.

 

 

http://img530.imageshack.us/img530/3996/temppynuwauciekh4.jpg

 

wg tego obrazka to moj silnik pracuje na podniesionej dawce az do 90,5 stC

od 51 stC do 83 stC CO [% obj]- 1,00 ~0,70

od 83 stC- do 90,5 stC CO [% obj]- 0,20

90,5 CO [% obj]- 0,00

 

wynika z tego ze 90 % poruszania sie moim autem jest na "ssaniu" bo temp jaka jest zawsze na moim zegarze to ~83 stC jak sie podgrzeje to dopiero 90,5stC

 

 

jakies sugestie??????????? :?: :?: :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ok problem rozwiązany.

 

okazało sie ze pomimo tego ze mam komp bosch-a to musiałem założyć sonde siemensa.

 

na szczęście poratował mnie kumpel i pożyczył mi sonde tytanowa z e39.

 

silnik pracuje równo,

emisja CO - 0,12 % / wolne obr/

- 0,2 % /~3000/

wiec wszystko pięknie i w granicach normy

 

 

straty jakie poniosłem:

 

miesiąc szukania w necie info

 

-diagnostyka w 2 zakladach - 120pln

- wyciecie 2 dobrych katow i wstawienie strumienic - 100 /bez robocizny/

- nowa sonda BOSCHa dedykowana nie pasująca do mojego auta- 250

- sonda tytanowa - narazie pozyczona - ale trzeba bedzioe zaplacic:)

 

jeżeli ktos potrzebuje NOWKE sondę /pracowała moze 20 minut/ z paragonem BOSCH do M50B25 i 2 katalizatory w dobrym stanie

można dzwonić 606237943.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.