Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich forumowiczów.

Mam nie lada problem z moją e34 , a mianowicie od kilku dni gdy zapale autko wyraźnie nie pali na jeden cylinder.

Jadąc nim to tak na zmiane raz chodzi normalnie na wszystkie, a raz nie, nie ma reguły, czy ciepły czy zimny.

Myślałem, że to kable wysokiego napięcia, ale po wymianie na nowe bez zmian.

Znajomy mechanik twierdzi, że to zawory rozregulowane lecz w/g mnie to nie to .

Dodam , że to silnik 2.0 M20B20 12V 129km

Jeżeli ma ktoś jakiś pomysł bardzo prosze o pomoc gdyż nie mam ochoty wymieniać wszystkich czesci na wyrost.

Pozdrawiam :|

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

coz, napewno bedziesz musial jeszcze cos wymienc, z reguly zaczyna sie od najtanszych rozwiazan czyli w kolejnosci swiece, palec, kopulka, moze cewka, posprawdzaj to nie musisz od razy wymieniac,

 

co do zaworow to kiedy ostanio byly regulowane?

Opublikowano

Zawory ?? Dobre pytanie, kilka lat temu, słychać ich strasznie.

Ale problem rozwiązałem . Umarła świeca na szóstym cylindrze.

Wymieniłem komplet i po sprawie.

P.S. Jaki luz zaworów ma być?? 0,25 na ssących i wydechowych? Tak coś pamiętam, bo też musze to ustawić, uszczelke pod pokrywe już kupiłem.

Pozdrawiam

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

nie pamietam luzow dokladnie, wiem, ze inaczej jest na zimnym a inaczej na cieplym, jak jest LPG to tez chyba sie inaczej reguluje

 

zaworki trzeba by przynajmniej raz na rok regulowac

Opublikowano
...P.S. Jaki luz zaworów ma być?? 0,25 na ssących i wydechowych? ...

Tak, 0,25mm na zimnym silniku (lub 0,30 na ciepłym, ale lepiej regulować na zimnym, czyli np. następnego dnia od jazdy).

Regulacja co ok. 20-25tys. km

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Ok. Dzięki za cenne wskazówki.

Pozdro

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
hej nie napisałes czy masz lpg.. ja w e28 z tym samym silnikiem miałem podobny problem.. przyczyna była czesc jakis moduł czy emulator od gazu ktura nie załaczała jednego wtrysku gdy przełączałem na benzynę.. miałem gaz pierwszej gen. no ale podparty zawór morze robic to samo.. hmm o25 na ssacych i wydechach do e 28 autodata podaje o.20 ssacy 025 wydech na zimnym.. i warzna wskazówka luz mierzymy miendzy zaworem a dzwigienką!!! .. znam takich co miendzy wałek a dzwigienke wpychali szczelinomierz bo lepsze dojscie :duh: pozdrawiam Mati
Opublikowano

Gazu w niej nie mam, nie miałem i nie będe miał.

Dzięki za wskazówkę co do regulacji zaworów, przyznam się szczerze, że jak kiedyś regulowałem to właśnie mieżyłem pomiędzy dzwigienką a wałkiem..... a to jest jakaś różnica?? luz powinien być ten sam czy tu czy tu, tak mi się przynajmniej wydaje.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.