Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie Panowie

 

Jako ze mysle ze niektorych moze to zainteresowac , a nie chcialem wszystkiego wrzucac do tematu "galeria" ktory juz strasznie sie nam rozrosl (to oczywiscie plus :wink: ) wiec pozniej moze byc ciezko w nim cokolwiek znalezc , to zalozylem nowy temat...moze bana nie dostane na to mocno licze :lol: .

 

 

http://img42.imageshack.us/img42/8573/12014555.jpg

 

OBC zaprogramowane DISem.

 

http://img229.imageshack.us/img229/740/69329505.jpg

 

Tyle wyswietlilo po powrocie do domu gdy bylem uradowany zakodowanym OBC :) . Pokazuje poprawnie , to jest pewne .

 

http://img19.imageshack.us/img19/2536/68022372.jpg

 

Tylne Amorki + poduszki zostaly zmienione (sachs + lemforder) .

 

http://img229.imageshack.us/img229/1056/27528768.jpg

 

Polecam to miejsce sprawdzic wszystkim posiadaczom Z3 - czy nie odlazi w tym miejscu lakier . Mi odlazil w tym miejscu na progach przy 3 kolach :zdziwko: . Brunox + zamalowane gruuubo lakierem bazowym .

 

http://img514.imageshack.us/img514/531/96395409.jpg

 

Poprawialem tylny zderzak z jednej strony, zdjalem nadkole i widzialem ze tylne tuleje domagaja sie wymiany .

 

http://img243.imageshack.us/img243/2509/81424964.jpg

 

Zmienilem wczesniej takze po raz drugi plywak w baku paliwa - tym razem dorwalem czesci z 2001r. po 23 tys km przebiegu rzekomo . Grunt ze teraz pokazuje stan paliwa w 100% dobrze , a poprzedni ktory mialem z 96r. na ogol pokazywal dobrze ale od czasu do czasu wariowal (dla nie zaznajomionych z tematem : plywak w z3 pada bardzo czesto) .

 

http://img88.imageshack.us/img88/9281/16511471.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/6996/76866649.jpg

 

Radio cos mi zle odbieralo na ulubionym RMFMaxx wiec dodalem ...wzmacniacz ;)) .

 

http://img29.imageshack.us/img29/3120/88211342.jpg

 

http://img163.imageshack.us/img163/7742/51852220.jpg

 

http://img257.imageshack.us/img257/2545/88054976.jpg

 

Zmienilem skrzynie - jak sie okazalo nie potrzebnie - cos mi stukalo w napedzie w momencie jego "luzowania" - np. jak wciskam sprzeglo przy wyjezdzie z garazu . Dzieje sie tak odkad mam to auto, myslalem ze to skrzynia, ale jednak to chyba dyfer ... :niepewny: . Plus jest taki ze w nowe skrzyni mam nowy uszczelniacz wybieraka a w starej jak widac nieco sie on pocil :P .

 

 

http://img257.imageshack.us/img257/6230/73010950.jpg

 

http://img266.imageshack.us/img266/6189/19371274.jpg

 

Wal napedowy dostal nowy przegub gumowy i podpore z lozyskiem . Tak , zeby byl spokoj przez najblizsze 300 tys km :D .

 

http://img257.imageshack.us/img257/8964/25501007.jpg

 

Belka poleciala na stol operacyjny .

 

http://img163.imageshack.us/img163/8996/44529555.jpg

 

Tylne wahacze dostaly nowe tuleje, takze Lemforder.

 

http://img40.imageshack.us/img40/2228/16219486.jpg

 

Sruby staralismy sie skrecac zgodnie z momentami pobranymi z TIS'a .

 

http://img21.imageshack.us/img21/7909/67331939.jpg

 

Cos mi takze od niedawna zaczelo stukac tuz za moimi plecami :] - to tylko bak paliwa stukal o obejmy z ktorych poodklejaly sie gabki . Polecam to sprawdzic kazdemu jesli cos mu stuka z tylu a nie moze namierzyc w czym jest problem .

 

http://img21.imageshack.us/img21/7196/82113629.jpg

 

http://img245.imageshack.us/img245/2328/94986324.jpg

 

Jak widac wiele gabeczek nie zostalo :P .

 

http://img245.imageshack.us/img245/6849/16975094.jpg

 

http://img42.imageshack.us/img42/9564/38320530.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/4784/58398007.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/6619/70151590.jpg

 

http://img196.imageshack.us/img196/8007/71183718.jpg

 

http://img2.imageshack.us/img2/6879/29032860.jpg

 

Sposob na regulacje zbierznosci i katow z tylu . Ecentryczne sruby sztuk 4 , podkladki do przyspawania sztuk 8 i mamy pelna regulacje tylu :D . Jakby ktos chcial cos takiego miec u siebie - PISZCIE :) !

 

http://img245.imageshack.us/img245/1507/38243371.jpg

 

Wiele czesci zawieszenia (i nie tylko) zostalo wypiaskowanych ...

 

http://img2.imageshack.us/img2/4285/43074986.jpg

 

Kozystajac z okazji wypolerowalem mechanicznie koncowki seryjnego tlumika.

 

http://img40.imageshack.us/img40/5349/49547179.jpg

 

http://img196.imageshack.us/img196/6268/31936800.jpg

 

Najpierw pomalowalem tylko tlumik koncowy ...

 

http://img34.imageshack.us/img34/9759/60197701.jpg

 

Po sugestii kumpla pomalowalem na czarno troche wiecej ;).

 

Z uwagi na ilosc zdjec podziele relacje na 2 posty ...

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Odpowiedzi 232
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jedziemy dalej :

 

http://img194.imageshack.us/img194/9061/38950508.jpg

 

Skoro juz malowalem to i wahacza oraz poloska takze nie pozalowalem . Poszedl Hamerite ;) . No i kawalek dyfra sie zalapal .

 

http://img5.imageshack.us/img5/1354/85993594.jpg

 

http://img5.imageshack.us/img5/9641/60759664.jpg

 

Nowe plyny ustrojowe - do skrzyni biegow oraz hamulcow/sprzegla.

 

http://img194.imageshack.us/img194/3742/69083739.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/5904/70977396.jpg

 

http://img2.imageshack.us/img2/6200/21967111.jpg

 

http://img5.imageshack.us/img5/9068/94651868.jpg

 

Wlecialy polibusze z olkusza (belki specjalnie na moje zamowienie, robione pod Z3, nie sa to takie same tuleje jak do e30) , wersja dosyc miekka bo 80Sh, takie zeby zachowac komfort . Nie chcialem tulei wahaczy z uwagi na mozliwosc wystapienia skrzypienia .

 

http://img5.imageshack.us/img5/3075/81416614.jpg

 

Czesci wrocily z malowania proszkowego :) .

 

http://img34.imageshack.us/img34/3985/71800189.jpg

 

http://img2.imageshack.us/img2/5813/16698723.jpg

 

http://img10.imageshack.us/img10/5223/51167714.jpg

 

http://img194.imageshack.us/img194/1369/91422737.jpg

 

Gabeczki na obejmy baku z ASO i koszulka termokurczliwa zeby nie wysunely sie przez najblizsze 15 lat :D .

 

http://img194.imageshack.us/img194/8343/92541460d.jpg

 

http://img35.imageshack.us/img35/1826/97535931.jpg

 

Bak paliwa skonczony :) .

 

http://img5.imageshack.us/img5/4677/86273551.jpg

 

 

http://img2.imageshack.us/img2/5286/92075211.jpg

 

Sie popiesci , to sie zmiesci :P .

 

http://img2.imageshack.us/img2/9069/46751925.jpg

 

http://img40.imageshack.us/img40/8213/81267698.jpg

 

Tylne tarcze przy okazji takze troszeczke odswiezylem .

 

http://img30.imageshack.us/img30/851/52229988.jpg

 

http://img43.imageshack.us/img43/8185/55793140.jpg

 

Kosz na kolo malowalem juz w tamtym roku ale pomalowalem to "zwykla" farba ktora juz zaczela sie scierac, jednak proszek to jest to :) .

 

http://img2.imageshack.us/img2/5149/24434410.jpg

 

http://img195.imageshack.us/img195/6569/23253396.jpg

 

http://img5.imageshack.us/img5/9309/47980440.jpg

 

 

http://img30.imageshack.us/img30/4324/28509710.jpg

 

Szpilki na kolektorze wydechowym oczywiscie sie urwaly i trzeba je bylo rozwiercac, ok 5 godzin roboty z tym bylo , nie polecam tej roboty nikomu :evil: .

 

http://img193.imageshack.us/img193/5716/69289491.jpg

 

Lowtec -25mm na tyle tak wygladal, w praktyce dal -33 do -35mm w dol, jak widac wiocha na maxa bo tyl nizszy od przodu :evil: (z przodu lowtec rzekomo -30mm) . Jak widac proby robilem w deszczowy dzien, wymontowalem te sprezyny szybko i teraz jest znowu seria . Czekam na sprezyny M-suspension na tyl ktore wlasnie do mnie ida .

 

Na dzis to by bylo na tyle .

 

Zmienilo sie takze cos we wnetrzu ale to innym razem pokaze ... :D

 

pozdro

i dzieki za uwage

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Ostro :twisted: jeszcze nie widziałem żeby tak ktoś działał :!: pełna profeska...Z tym pływakiem to ja mam u siebie tak, że jak bak jest do pełna do wskazówka przez 100km sie nie rusza potem dopiero zaczyna opadać, a jak jest już mniej paliwa to jak samochód przechylony jest na lewo to pokazuje więcej paliwa a jak na prawo to mniej w sumie małe wachania wskazówki, ale czasem mnie to wkurza...czy to norma w z3 ktoś też tak ma?

Polecam to miejsce sprawdzic wszystkim posiadaczom Z3 - czy nie odlazi w tym miejscu lakier . Mi odlazil w tym miejscu na progach przy 3 kolach

To miejsce zaraz po zakupie zety psiknąłem barankiem bo tam walą kamienie spod kół i własnie robi sie jak u Ciebie póki co baranek sie sprawdza i przez 4 lata nic sie nie dzieje jak narazie :cool2: polecam okleić tam taśmą malarską i psiknąć :)

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano

Piotres, idziesz jak szalony :D nie wiem czy to dobry pomysl z tym malowaniem srodkowego tlumika farba oraz te tuleje - na mforum byl duzy fatek na temat powerflexa (wiem ze to olkusz ale...) i duzej liczbie osob sie po prostu rozpadly :/

u mnie dluzej schodzi pierwsza polowa paku a druga w trymiga :duh:

ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
u mnie dluzej schodzi pierwsza polowa paku a druga w trymiga

Dokładnie to samo mam...

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hehehe, mój wskaźnik paliwa jakiś czas temu się zbuntował i pokazywał rezerwę, mimo pełnego baku.....po dwóch dniach mu przeszło :) Nie mniej jednak nie grzeszy dokładnością i tak jak piszecie - druga połowa baku znika w mig :)

 

Jeśli chodzi o stuki przy wysprzęglaniu to też to mam....ale występuje to u mnie tylko jak odpalam zimne auto i wyjeżdzam z garażu tyłem. Na rozgrzanym silniku jest absolutna cisza. U znajomego w m3 e-46 jest to samo i też wystepuje na zimnym - dodam, ze m3 ma coś ponad 30 000km przelotu....

Opublikowano
Houek, olej do dyfra trzeba wlac specjalny castrol. jak bede miec chwile to znajde jaki, normalnie do kupienia w ASO zalecany przez BMW w ///M3 w takich przypadkach
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano

Łoooo... żebym ja miał taką wielką szopę....

BTW. tez już zakupiłem sobie zetke :)

Teraz pomału zbieram fundusze żeby doprowadzić ją do świetności :)

A co do rdzy którą Ci tam wypatrzyłem to mozna się zastanowic czy nie załorzyc chlapaczy - mud flaps

http://www.roadstersolutions.com/page1.html tu sa jakies. A do modeli z silnikiem 1.9 bmw produkuje seryjnie.

Jakies 25$ kosztują chyba

 

A jeszcze przyszło mi do głowy, że tłumik to chyba mozna pomaloać na czarno farbą/lakierem jaką uzywa sie do kominków.

Jest odporny do ponad 500C

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Houek, olej do dyfra trzeba wlac specjalny castrol. jak bede miec chwile to znajde jaki, normalnie do kupienia w ASO zalecany przez BMW w ///M3 w takich przypadkach

 

Sugerujesz, ze wymiana oleju w dyfrze pomoże? Jesli tak to koniecznie napisz na prv jaki to olej.

Opublikowano
houek u mnie z tym stukaniem to tez jest identycznie. Widze ze wiekszosc niedomagan ktore mam to sa klasyczne bolaczki kazdej zetki wiec nie jest tak zle :mrgreen:
Opublikowano
Piotres, idziesz jak szalony :D nie wiem czy to dobry pomysl z tym malowaniem srodkowego tlumika farba oraz te tuleje - na mforum byl duzy fatek na temat powerflexa (wiem ze to olkusz ale...) i duzej liczbie osob sie po prostu rozpadly :/

u mnie dluzej schodzi pierwsza polowa paku a druga w trymiga :duh:

 

Spokojnie Wania, tlumik pomalowalem lakierem do 650*C jesli sie o to bales ;) . Wiadomo ze olejna bym nie malowal ;) . A seryjnie koncowy tlumik w 2.8 takze jest malowany na czarno stad moj pomysl na odswiezenie jego wygladu .

 

A co do tulei to jak wiesz wiekszosc grubo swapowanych e30 w PL na tym jezdzi (tj. na Olkuszach) wiec chyba nie jest to takie zle . A przeciez w E30 te tuleje sa bardzo podobne jak te "moje" do z3 .

 

No wlasnie ja jak kupilem samochod to mialem tak z plywakiem ze albo pokazylem totalne 0 albo wychodzil poza skale 1 - innych opcji nie bylo :D . Wyjelem go,okazalo sie ze ma krzywe to ramie od samego piankowego plywaka . To kupilem z 96r. z z3 1.9 i tamten chodzil lepiej tzn. jak mowiliscie druga polowa baku za szybko schodzila, a na dodatek czasami wariowal bo zalewalem 3/4 baku a on praktycznie 0 pokazywal . Ale tak czy siak na ogol w 80% przypadkow pokazywal OK, jakby ktos go chcial to mam na sprzedaz.

 

Ten co kupilem teraz jest idealny poki co nie zauwazylem zadnych nieprawidlowosci choc pewnie dopiero z 500km na nim zrobilem . Ale pokazuje chyba naprawde dokladnie w calej skali .

 

Houek, olej do dyfra trzeba wlac specjalny castrol. jak bede miec chwile to znajde jaki, normalnie do kupienia w ASO zalecany przez BMW w ///M3 w takich przypadkach

Jesli to ma zahamowac to stukanie to pisz pisz pisz ! Dyferki mamy ze szpera torsena, wiec moze w tym jest problem ze to tak pada ? :shock: BMW zaleca do tych dyfrow olej SAF-XJ z tego co pamietam ale jak go nie zmienialem jeszcze .

 

Hehehe, mój wskaźnik paliwa jakiś czas temu się zbuntował i pokazywał rezerwę, mimo pełnego baku.....po dwóch dniach mu przeszło :) Nie mniej jednak nie grzeszy dokładnością i tak jak piszecie - druga połowa baku znika w mig :)

 

Jeśli chodzi o stuki przy wysprzęglaniu to też to mam....ale występuje to u mnie tylko jak odpalam zimne auto i wyjeżdzam z garażu tyłem. Na rozgrzanym silniku jest absolutna cisza. U znajomego w m3 e-46 jest to samo i też wystepuje na zimnym - dodam, ze m3 ma coś ponad 30 000km przelotu....

 

a ja myslalem ze tylko u mnie stuka ...a tu widze ze jednak nie :shock: . z tym ze u mnie i na zimnym i na cieplym stuka . Jakby ktos widzial tanio dyfer od z3 2.8 to pisac ! :D

 

Łoooo... żebym ja miał taką wielką szopę....

BTW. tez już zakupiłem sobie zetke :)

Teraz pomału zbieram fundusze żeby doprowadzić ją do świetności :)

A co do rdzy którą Ci tam wypatrzyłem to mozna się zastanowic czy nie załorzyc chlapaczy - mud flaps

http://www.roadstersolutions.com/page1.html tu sa jakies. A do modeli z silnikiem 1.9 bmw produkuje seryjnie.

Jakies 25$ kosztują chyba

 

A jeszcze przyszło mi do głowy, że tłumik to chyba mozna pomaloać na czarno farbą/lakierem jaką uzywa sie do kominków.

Jest odporny do ponad 500C

 

No jasna sprawa z ta farba panowie , wlasnie takiej uzylem jak juz pisalem . Widze ze macie mnie troche za malo myslaca osobe, ale zapewniam was ze nie chce zeby moja zeta stanela w plomieniach od tego ze pomalowalem jej tlumik :duh: .

 

Adamie to pokazuj foto tego swojego nabytku ! :) A cos powaznego ja boli ? Co jest do zrobienia ?

 

Mi tam mud flapsy sie nie podobaja, wrecz przeciwnie, za to stone guardsy trzeba bedzie chyba jednak w koncu kupic ;).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do dyfra to bym się aż tak tym nie przejmował - tak ja napisałem, u mnie lekko puknie jak wyjeżdżam z garażu, pewnie jak olej w dyfrze się rozgrzeje już jest cisza. Poza tym skąd ta pewność, że to dyfer?

 

Stone guardy trza kupić, trza :)

Opublikowano
U mnie tez puknie raz gora dwa razy i wtedy juz jest cisza wiec nie panikuje i nie robie z tego problemu. Jak sie cos wysra czy to skrzynia czy dyfer to po prostu kupie nastepne, wkladam i jezdze dalej. Tez probowalem zlokalizowac co stuka ale nigdzie nie widac zeby byl jakis problem wiec dalem sobie spokoj.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jestem tego samego zdania co saron, więc wbijam w temat. Mogę co najwyżej spróbować nalać ten "magiczny" olej do dyfra :)
Opublikowano

Dlaczego mysle ze to dyfer ? Bo moga stukac tylko dyfer lub polosie, wszystko inne wykluczam - skrzynia (zmieniona) - zreszta slychac ze ten stuk dochodzi z tylu, wal napedowy - sprawdzony, sprzeglo - na bank nie .

 

Ten nr czesci co podales kosztuje 138 zl tylko pytanie jakie to jest opakowanie - litr czy 0.5l ?

 

Mozesz podrzucic jakis link do tej "informacji BMW" ? Bardzo ciekawa sprawa .

 

Z tym ze chlopaki mowili ze im stuka tylko jak jest zimny, a mi zawsze . Nawet jak jade powolutku na jedynce i calkiem puszcze gaz to tez stuknie .

 

Takze saron i houek - ktory jest z was chetny do wytestowania tego oleju ? :)

 

Jak to wam nic nie da to rozwazam opcje wyslania dyfra do FW Motorsport, za diagnostyke nie biora nic i maja podobno wszystkie czesci do takich dyfrow na stanie .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
jest to cytat z Mforum, conajmniej 5 osob zalala tym oleje dyfer i obiawy minely wiec jest to sprawdzone :cool2: jak chcesz moge podac link do watku z forum
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Opublikowano
jak chcesz moge podac link do watku z forum

zapodaj ;) prosze

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
A czy nie moge wkleic tego linku tutaj ? ;) moze inny tez by chcieli spojrzec na to ..
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano (edytowane)
mi to obojetnie, nie chce zeby modertor (Pan Moderator :-P ) sie wkurzyl o podawanie linkow do innego forum ;) Edytowane przez bumblebee
Pan Moderator oko przymyka, konsekwencji wyciągać nie będzie, ze względu na to, iż kolega działa w dobrej wierze a i czym mało szkodliwy społecznie ;)
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W tym linku, temat dotyczy innych objawów, niz te które wystepuja u mnie i Piotresa. U nas występuje stuk przy wysprzeglaniu, u mnie tylko to słychać na zimnym przy wyjeżdżaniu z garażu na wstecznym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.