Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
falują mi obroty na zimno 500 jak sie zagrzeje to ok 1100 i skaczą !!!!! wymieniłem już przepływke, krokowy, sonde,byłem na kompie i wszystko ok 0 błędów !!!!
Opublikowano
falują mi obroty na zimno 500 jak sie zagrzeje to ok 1100 i skaczą !!!!! wymieniłem już przepływke, krokowy, sonde,byłem na kompie i wszystko ok 0 błędów !!!!

M40- kolega ma racje,najpierw sprawdz gumowy waz ktory idzie od filtra,one najczesciej parcieja i pekaja,jak bedzie oki, to dokladnie pod nim jest maly i cienki waz,ktory wchodzi do pokrywy zaworow(nie pamietam od czego), u mnie on powodowal takie objawy!

Opublikowano
to jest właśnie dziwne sprawdziłem juz te węże i jestok. co może powodować że na zimnym ma niskie obroty a na ciepłym wysokie i nie można ich ustawić. wydałem juz troche pln i kretki ! chyba wymienie śilnik bo nie mam pojecia co jeszcze mozna wymienic
Opublikowano
to jest właśnie dziwne sprawdziłem juz te węże i jestok. co może powodować że na zimnym ma niskie obroty a na ciepłym wysokie i nie można ich ustawić. wydałem juz troche pln i kretki ! chyba wymienie śilnik bo nie mam pojecia co jeszcze mozna wymienic

 

Kiedyś kolega walczył ok 2 lat z falującymi obrotami i się poddał, za jakiś czas padła mu pompa cieczy chłodzącej i ugotował wode w silniku. Wymienił pompe i zdziwił się bardzo że obroty silnika całkowicie przestały falować. Mało tego ktoś tu na forum kiedyś pisał że również walczył z problemem falujących obrotów i przez przypadek po zmianie akumlatora na nowy obroty przestały falować. Jest to wytłumaczalne, zwarcie w celi akumulatora lub niedoładowany akumlator powoduje duże obciążenie prądowe dla alternatora więc alternator hamował silnik. Podobnie może być z zatartą pompą cieczy chłodzącej. Jak stwierdziłeś że masz szczelną gume i wężyki ? Jeśli faktycznie masz szczelną gume to możesz mieć uszczelki pod kolektorem dolotowym dziurawe. Najlepiej rozebrać cały dolot i wymienić wszystkie uszeczelki na nowe włącznie z nowymi wężykami.

Opublikowano
ja juz walcze rok i lipa !!!! wszystko było ok ale w zeszłym roku podczas jazdy poprostu coś strzeliło w silniku i od tego czasu horror ! w zeszłym roku w zime wymieniałem akum bo dostał zwarcie, po wymianie nie mozna było zapalić i okazało się ze pompka nie podaje paliwa.po wykianie pompki doszła jeszcze pompa wodna gdyż dawała male cisnienie! ładowanie i akum ok 13,6 V i nie skacze! tez kidys przegrzałem siłnik ale wymiemiłem wszystkie płyny uszczelke pod głowicą i silnik działał normalnie! brak już mi weny i pomysłów co jeszcze można zmienic --- ŚILNIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Opublikowano

Kolego ja nieraz mam tak że trzyma obroty za wysoko dopóki się nie nagrzeje,czasem wacha obrotami,czasem są za niskie :x

Ale to tylko czasem - może już taka przypadłość tych silników po tylu latach przacy :8)

I również przejrzałem wszystko co się da,komputerek nie pokazuje nic,mechanik mówi jeździć to Jeżdżę :lol:

"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Idealnie to chyba nie bedzie. Znajomy kupił parę tygodni nowiutkiego Peugota , wchodze do auta, patrze na obrotomierz i widze jak obroty lekko falują, potem są stabilne i znowu spadają, potem rosną znowu utrzymują sie i znowy jakieś zachwianie i tak cały czas.
Opublikowano
A jak u ciebie z rozrządem??? Bo ja miałem problem z wytartymi dźwigienkami zaworów. Założyłem pastyli i dźwigienki z M43 i problem ustał a i moc się poprawiła i juz nic nie falowało ani klekotało
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
normalnie masakra wczoraj padło mi ładowanie !!!! okazało się że padł regulator napięcia dziś kupiłem I założyłem nowy i nie dość że mam ładowanie to jeszcze falowanie ustało czy to możliwe hmm ????????????????? wczesniej sprawdzałem ładowanie i na 100 % było ok !!!!!!!!!!!!!! CZARY !?!?!?!? zobacze rano jak sie bedzie zachowywał na zimnym silniku !
Opublikowano
Mopże tylko pozornie było ok. Skoro padł nie mógł byc sprawny .Silnik nie miał odpowiedniego napięcia i natężenia i przez to mógł świrować :?
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.