Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z uruchomieniem samochodu, gdy przekręcę kluczyk nic się nie dzieje, rozrusznik oraz akumulator sprawny. Ogólnie to auto stoi u lakiernika od jakiegoś czasu.

Po podłączeniu pod INPE i sprawdzeniu silnika wyskakuje błąd:

http://iv.pl/images/fommdjsxusw09d1rex5r.jpg

 

komunikacji z modułem EWS brak. Z kablami itp nic nie było kombinowane, wilgoci brak. Dotychczas udało mi się ustalić że zostało to spowodowane przez zbyt niskie napięcie akumulatora podczas startu.

 

Co mogę zrobić w tej sytuacji? Auto to e39 540i 97r

 

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

no właśnie błędy spowodowane zbyt niskim napięciem

przynajmniej błąd komunikacji sterownika skrzyni biegów z dme

 

natomiast ews/dwa niby błąd mówi o niesprawnym przerwanym obwodzie w instalacji ews na wejściu

 

w jakim stanie masz napięcie aku? ile wolt?naładuj go dobrze i spróbuj połączyć się z modułem ews gdy będzie podpięty prostownik zobacz jeszcze komunikację z modułem alarmu dwa sprawdź czy tam nie ma jakichś dodatkowych błędów

co to znaczy przekręcam kluczyk i nic się nie dzieje - brak kontrolek na zegarach? czy brak reakcji rozrusznika?

sprawdź bezpieczniki, połączenie klem przy aku

Opublikowano

Dziś rozebrałem ews, w środku wszystko wygląda ok, połączenie też w całości [wtyczki porozłączane i wtyki przeczyszczone]. Próbowałem się podłączyć pod prostownikiem i nie pomogło, ogólnie to w PDF'ie na temat EWS jest info że do podłączenia i diagnozy jest potrzebny specjalny interfejs oraz program którym się wpinamy prosto w EWS.

 

Alarmu fabrycznego nie posiadam, po przekręceniu kluczyka kontrolki nie przygasają, nie kręci rozrusznikiem itp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś rozebrałem ews, w środku wszystko wygląda ok, połączenie też w całości [wtyczki porozłączane i wtyki przeczyszczone]. Próbowałem się podłączyć pod prostownikiem i nie pomogło, ogólnie to w PDF'ie na temat EWS jest info że do podłączenia i diagnozy jest potrzebny specjalny interfejs oraz program którym się wpinamy prosto w EWS.

 

Alarmu fabrycznego nie posiadam, po przekręceniu kluczyka kontrolki nie przygasają, nie kręci rozrusznikiem itp.

 

EWS mozesz spokojnie podpiac na stole. Zerknij do WDS za rozpisem pinow. Ja mam EWS I i EWS II na stole podpiety bez porblemow. Idzie to diagnozowac normalnym fejsem do inpa uzywajac np tool32 lub INPA.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.