Skocz do zawartości

[Z3M Coupe] Przeróbka anglika


Kalach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Bardzo proszę o pomoc jeśli ktokolwiek ma pojęcie, czy "anglika" można przerobić na naszą wersję?

Czy ktoś kiedykolwiek słyszał/zajmował się taką przeróbką?

Najprawdopodobniej jest to możliwe (jak wszystko) tylko jaki może być szacunkowy koszt takiej operacji? (jeśli 30% wartości samochodu, to raczej nie ma to sensu :roll: )

 

Bardzo proszę o pomoc i jakiekolwiek informacje.

 

Z góry dziękuję :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno sie da. Wszystko sie da tylko kwestia jakim nakladem sil i srodkow. Nie wiem czy w Z3 sciana grodziowa jest symetryczna czy nie ale jesli jest symetryczna to nie powinno byc wiekszych problemow (tzn. wiekszych niz przy przerobkach innych modeli) Na BMW Sindicat czytalem kiedys temat o przerobce M3 E36 Cabrio i z tego co pamietam nie bylo z tym wcale tak najgorzej. Kwestia jest jeszcze czy chcesz przekladac sam czy chcesz to zlecic komus. Moje zdanie jest takie ze przerobka to owszem ale obowiazkowo musi byc to wykonane wlasnorecznie. Wtedy nie ma mowy o jakis fuchach czy polsrodkach. Ja gdybym mial Z3//M na przekladke to mysle ze bym sie z tym pobawil natomiast gdybym mial dac to robic komus to raczej bym sie nie zdecydowal. A moze lepiej kupic Z3//M i jakas nasza zetke 1,9 za rozsadna cene i pobawic sie w przelozenie silnika, zawiechy, foteli itp?? powstal by z tego bardzo fajny sleeper. Pomysl nad tym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

saron

Myślę, że prościej by było z 2.8 zrobić Emkę :)

Ja jestem raczej przeciwnikiem poprawianie fabryki i poważnych ingerencji w auto, do których zalicza się przeróbka z prawusa na lewusa :) Zawsze będzie to auto nieoryginalne, grzebane, składak jak zwał tak zwał. Oczywiście nie wykluczam, że można to zrobić dobrze. Biorąc pod uwagę specyfikę Emek, a co za tym idzie ograniczony dostep do części zamiennych myślę, że to gra nie warta świeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Da sie to zrobic, z3 to praktycznie jak E36 a jak wiadomo te sa przekladane stosunkowo czesto (szczegolnie m3), moim zdaniem koszt dobrej przekladki wyniesie 8-10 tys zl w przypadku z3m.

 

EDIT : http://beemka-klub.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=1442 ten Pan robi przekladki BMW, podobno jakos wykonania perfekto u niego nie jest, ale w miare w miare (ktos ocenil jakos jego przekladki na 6/10) . Mozesz uderzyc z zapytaniem o cene .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi...

 

Po moich pytaniach w różnych miejscach mam dokładnie takie same informacje 50% za, 50% przeciw.

Jeden mechanik, dla której Bmw jest właściwie sensem życia powiedział, że jest to praktycznie nie do wykonania.

3ba zmienić 1/3 samochodu, wiązki, moduły i nigdy nie da mi gwarancji, że wszystko będzie ok. powiedział, że w tej materii nie da się poprawić fabryki.

części, które są potrzebne, żeby to dobrze zrobić są nie do zdobycia - chyba, że z uszkodzonej mki wersji lewostronnej (znaleznie odpowiedniego samochodu graniczy z cudem). Zawsze będą problemy z tym autem i stanowczo mi to odradzał...

Powiedział, że wszelkie przeróbki, które są dokonywane, nigdy nie będą tak dobre jak fabryczny stan.

 

Wania ma mkę, więc skoro on ma problemy z detalami, to można się spodziewać problemów...

 

Eh, szkoda, bo znalazłem śliczną mkę w tej Anglii.

Biorąc pod uwagę że już szukam tego samochodu od 4 lat, nie jest chyba mi dane ją mieć... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

emka kosztuje 13 500 Funtów, czyli 60 000 zł.

Jeden właściciel, facet jest z brytyjskiego forum, totalny oryginał, bez przeróbek "unmolested" example.

Tak jest opisane.

 

Poniżej link do ogłoszenia:

 

http://pistonheads.com/sales/1135124.htm

 

Wydaje mi się, że auto jest godne zastanowienia.

Co myślicie? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczegolnie ze niedlugo bedzie mozna u nas rejestrowac auta z kierownica po prawej stronie

 

To jest akurat, jak dla mnie, kompletna bzdura!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest taka warta grzechu to nie wiem . Fakt S54 siedzi, ale w kazdej od 09.2001 Zarowno roadster jak i coupe jest S54 . Wnetrze ma jak dla mnie nudne .

 

A co do jazdy z kiera po prawej to niestety ale wg mnie zbyt przyjemne by to nie bylo nawet jakby bylo legalne . Pomysl sobie o wyprzedzaniu - musisz "wystawic" 2/3 samochodu na przeciwny pas zeby zerknac czy mozesz to zrobic ..troche niebezpieczne.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze od koncowki 2001 ale za to bardzo malo ich wyszlo, pare setek... Co do tego czy lewa czy prawa strona to zalezy czy chcesz miec cos niezwyklego czy auto do wyszalenia bo jak to 2 to lepiej zrobic tak jak Ty Piotres pisales zeby z 2.8 zrobic eM
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie wiem co w niej jest takiego, niby fajnie ostatni wypust ale przebieg w przeliczeniu ponad 150tys. niby unmolested, ale ze accident free nie ma :mrgreen:

Lepiej poszukaj na mobile.de, moze starszej ale z mniejszym przbiegiem + UNFALLFREI :cool2:

Edytowane przez Emek
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez mysle ze cena jest troche wygorowana jak na anglika... Za niewiele wiecej kupisz w PL lub w DE Z3//M z kierownica po lewej stronie bez potrzeby przerabiania itp tyle ze z silnikiem S52

Sadzilem ze cena za ten samochod bedzie w okolicach polowy tej kwoty no moze troszke wiecej niz polowa to wtedy byloby sobie czym glowe zawracac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Saron - S50 ;) a nie s52 bo to to raczej wogole sie nie oplaca (czyli z3m US) bo to tylko marne 240KM .

 

Popieram kolegow ,lepiej szukaj LHD . Z przekladka i przywozka wyjdzie 75 tys za tyle mysle ze kupi LHD , moze nawet takze z S54 (w stanach tez mozesz poszukac, bo u nich zetki najpier mialy te marne 240KM ale potem wlasnie od modelu 2002 mialy juz S54 identyczne jak modele euro czyli takze 325KM) .

 

pozdro

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie cały problem polega na tym, że interesuje mnie tylko s54.

Wiem, że s52 można dostać za te pieniądze... tylko właśnie na ostatnią serię się napalam.

Tym bardziej, że jest to samochód, z którym najpewniej mnie włożą do grobu, więc chcę mieć taką :mrgreen:

 

Nie pozostaje nic innego jak cały czas szukać, tylko, że teraz w De kosztują one 2x więcej ok 25 000 Euro.

No i dlatego zastanawiałem się nad Anglikiem.

 

Po informacjach, że najprawdopodobniej dożywotnio będę się borykał z jakimiś problemami niestety ten temat muszę odpuścić.

Dostałem również informację, że nie ma najmniejszego problemu, ale obawiam się iż chodzi o zasadę "polak potrafi".

Wcześniej miałem doczynienia z przerabianymi ciężarówkami i również kumpel, który o mechanice samochodów ciężarowych wie baaardzo dużo, stwierdził, że maksymalnie to może wytrzymać 2 lata bez większych usterek.

Akurat w przypadku tego samochodu nie mogę sobie na taką sytuację pozwolić...

 

Eh, czyli moje fatum w szukaniu ztki trwa :mad2:

Dzięki za wszystkie informację, jak już Niunię znajdę, to na pewno dam znać :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz samozaparcie to zbieraj euro i czekaj na s54 a jak kupisz daj znac przyjade sie przytulic do niej bo to jest cudo auto :D

 

Masz poczucie humoru :cool2: "To jest cudo auto" - sam jeździsz Wartburgiem, więc na pewno Ci ztki brakuje :mrgreen:

Samozaparcie mam - szukałem przez 5 lat motocykla, który znalazłem, którym przez pół roku przejeździłem 30 000 km i który miesiąc temu mi zaj.....

Jak coś sobie postanowię, to muszę to zrealizować, więc nie bój się, będziesz miał się do czego przytulić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

 

Jestem tu nowy. Z racji tego iż noszę się z zamiarem kupna Z3M roadstera w wersji angielskiej, chciałbym się podpiąć po ten temat. Czy ktoś z Was dokonywał już takiej przekładki (albo w wersji 2.8 - taka też wchodzi w grę)? Interesuje mnie przede wszystkim lista części, które będą niezbędne przy przekładce. Na pewno deska rozdzielcza, zegary, tunel środkowy, instalacja elektryczna, instalacja lusterek, lusterka zewnętrzne ( w przypadku wersji M większy problem), wykładzina, dywaniki. Czekam na Wasze sugestię.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w blizej nieokreslonym czasie przeszlym dyskutowalismy na temat przekladki anglika i doszlismy do wniosku ze jak ladne auto jest do wyrwania i do tego za dobra cene to gra jest warta swieczki. Sam chcesz przekladac czy dac komus do przekladki??

Do tego co wymieniles dodaj maglownice, przewody od wspomagania, przewody hamulcowe, mechanizm wycieraczek oraz ramiona, konsola srodkowa, byc moze ogrzewanie (nie jestem pewien ale na pewno panel jest skierowany w strone kierowcy, pytanie tylko czy mozna go skierowac w druga strone i zalozyc nowa konsole srodkowa), dolne przednie plastiki (otwieranie maski), mechanizm sterowania gazem, lampy przednie i na pewno jeszcze mnostwo innych pierdol. Kwestia ile masz wolnego czasu i zapalu do pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Auto planuje przerabiać wraz z ojcem z racji posiadania warsztatu. Docelowo samochód ma stać u znajomego w stodole z tego powodu iż łatwiej będzie zapanować nad porządkiem. Zastanawiałem się jeszcze nad M3 e36 cabrio , ale jednak z3m ( coupe czy roadster) to moim zdaniem spory rodzynek w naszym kraju. Oczywiście tak jak piszesz, interesuję mnie auto w idealnym stanie. Dlatego wcale nie wykluczam wersji 2.8 lub 3.0. Przy okazji chciałbym zapytać, czy ktoś Was oglądał srebrną z3m w wersji angielskiej , która już od dłuższego czasu widnieje na allegro?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.