Skocz do zawartości

Gaśnie na zimnym e39 520i


jacek126

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Trochę poczytałem na forum i teraz już sam niewiem.

Otóż mój problem polega na tym, że jak zapalam auto po nocy to zaczyna nierówno pracować i po chwili gaśnie a do tego dopóki się nie rozgrzeje to jest trochę zmulony. Czytałem coś o czujniku położenia wału korbowego, że to od tego może być. Miałem niedawno pękniętą obudowę termostatu i polało się sporo płynu. Czy to mogło go uszkodzić w taki sposób żeby teraz tak się działo. Dodam, że wcześniej było OK, a jak jechałem i lał się płyn z obudowy termostatu to zapaliła mi się na chwilę kontrolka silnika. Czy możliwe że zamókł i teraz takie hece odstawia? Czy wystarczy go tylko wyjąć, wyczyścić i wysuszyć? Czy tylko wymiana na nowy.

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.

ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mialem bardzo podobnie uciekal mi plyn chlodniczy szukalem wycieku lecz nie znalazlem, wymieniajac termostat zauwazylem peknieta obudowe i tedy tez mi plyn uciekal po niespelna roku mialem takie sam objawy gasl na zimnym byl bardzo zamulony i ciezko wkrecal sie na obroty po zagrzaniu wsyztsko bylo ok pojechalem na kompa i czyjnik polozenia walu korbowego prawdopodobnie czyszczenie czujnika pomaga ale tylko na chwile moj ociec ma renówke i tam tez padl taki czujnik tylko on sobie go czysci i to mu pomaga ja zdecydowalem odrazu go wymienic bo tak czy siak jest kiepski dostep. Uwazam ze czyszczenie tego czujnika to taki nieskuteczny półśrodek wiec radze wymien go no i nie na jakies zamienniki tylko kup orginal siemensa przy wymianie ja musialem troszke porozkrecac nie wiem jak jest w 520 ale wumiana bardzo prosciutka no i po wymianie nie to samo auto :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

koledzy mam problem w 528i. Otorz niedawno spalilo mi sie sprzegło. Kupiłem uzywke (klopoty finansowe) i załozyłem. Po dorodze musiałem porozpinac troche przewodow zeby wyjac skrzynie ale jakos sie udało, i sprzegło zostało wymianione. Zonk sie zrobił jak probowałem uruchomic silnik... niby probował sie uruchomic ale od razu gasł, jak dałem wiecej gazu to obroty głupiały i zaczeło mi strzelac w dolot. Uruchomiłem na LPG i objawy te same z tym ze nie strzela. W obu przypadkach za samochodem pełno niebieskiego dymu sie zbieralo przy probach zapalania:((((

co to za przyczyna moze byc?? Przewody masowe sprawdziłem i sa OK, sprawdziłem swiece - wyglad ok ale były zalane paliwem. gdzie szukac przyczyny? kompa jeszcze nie podłaczałem :? :? :? :( :( :( :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.