Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Trochę poczytałem na forum i teraz już sam niewiem.

Otóż mój problem polega na tym, że jak zapalam auto po nocy to zaczyna nierówno pracować i po chwili gaśnie a do tego dopóki się nie rozgrzeje to jest trochę zmulony. Czytałem coś o czujniku położenia wału korbowego, że to od tego może być. Miałem niedawno pękniętą obudowę termostatu i polało się sporo płynu. Czy to mogło go uszkodzić w taki sposób żeby teraz tak się działo. Dodam, że wcześniej było OK, a jak jechałem i lał się płyn z obudowy termostatu to zapaliła mi się na chwilę kontrolka silnika. Czy możliwe że zamókł i teraz takie hece odstawia? Czy wystarczy go tylko wyjąć, wyczyścić i wysuszyć? Czy tylko wymiana na nowy.

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.

ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
Witam mialem bardzo podobnie uciekal mi plyn chlodniczy szukalem wycieku lecz nie znalazlem, wymieniajac termostat zauwazylem peknieta obudowe i tedy tez mi plyn uciekal po niespelna roku mialem takie sam objawy gasl na zimnym byl bardzo zamulony i ciezko wkrecal sie na obroty po zagrzaniu wsyztsko bylo ok pojechalem na kompa i czyjnik polozenia walu korbowego prawdopodobnie czyszczenie czujnika pomaga ale tylko na chwile moj ociec ma renówke i tam tez padl taki czujnik tylko on sobie go czysci i to mu pomaga ja zdecydowalem odrazu go wymienic bo tak czy siak jest kiepski dostep. Uwazam ze czyszczenie tego czujnika to taki nieskuteczny półśrodek wiec radze wymien go no i nie na jakies zamienniki tylko kup orginal siemensa przy wymianie ja musialem troszke porozkrecac nie wiem jak jest w 520 ale wumiana bardzo prosciutka no i po wymianie nie to samo auto :lol:
Opublikowano
Właśnie go wyczyściłem. Narazie jest OK. Zobaczę rano jak będzie bo tylko rano są największe problemy. Nowy około 300zł a narazie nie chcę kupować bo ostatnio miałem spory wydatek :D
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
Nie podpinałem go pod kompa więc niewiem, ale chyba nie bo kontrolka silnika tylko raz mignęła i spokój.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

koledzy mam problem w 528i. Otorz niedawno spalilo mi sie sprzegło. Kupiłem uzywke (klopoty finansowe) i załozyłem. Po dorodze musiałem porozpinac troche przewodow zeby wyjac skrzynie ale jakos sie udało, i sprzegło zostało wymianione. Zonk sie zrobił jak probowałem uruchomic silnik... niby probował sie uruchomic ale od razu gasł, jak dałem wiecej gazu to obroty głupiały i zaczeło mi strzelac w dolot. Uruchomiłem na LPG i objawy te same z tym ze nie strzela. W obu przypadkach za samochodem pełno niebieskiego dymu sie zbieralo przy probach zapalania:((((

co to za przyczyna moze byc?? Przewody masowe sprawdziłem i sa OK, sprawdziłem swiece - wyglad ok ale były zalane paliwem. gdzie szukac przyczyny? kompa jeszcze nie podłaczałem :? :? :? :( :( :( :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.