Skocz do zawartości

eksploatacja X5 3.0D vs 3.5D


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich serdecznie

 

przymierzam sie do zakupu nowej ub rocznej X5 z pewnoscia z dieslem.

zeby nie szalec za mocno z kasa na pierwszy ogien bralem pod uwage jedynie 3.0D ale ostatnio zwrocilem uwage ze roznica przy zakupie nie jest dosc znaczna porownujac z wersja biturbo.

 

pytanie zatem powstaje nastepujace, czy exploatacja wersji biturbo bedzie znacznie drozsza ? spalanie chyba takie samo lub moze i mniejsze.

ale z racji wiekszych osiagow pewnie zastosowana inne podzespoly, wiec wymiana klockow hamulcowych, olej itd.

jak to wyglada w praktyce ? czy ktos moze mi doradzic ? znajomy odradzal mi wersje biturbo twierdzac ze koszty mnie zjedza.

 

robie rocznie okolo 45tys a autkiem zamierzam pojezdzic przynajmnniej 5 lat.

 

z gory dzieki za wszelkie sugestie !

Opublikowano
Koszty klocków i tarcz są dużo wyższe.... alle przy takim przebiegu i napędzie na 4 kola tarcze wymienisz raz, a klocki dwa.
Opublikowano

tarcze raz a klocki dwa razy w roku ?

wychodziloby ze co 20 tys klocki ?

 

a jak ze spalaniem ? czy wersji biturbo przy tym samym stylu jazdy spali wiecej/mniej ?

Opublikowano
Moje BMW 286KM pali ok.11-12 litrów,a jeżdzę dosyć dynamicznie,nie mam pojęcia ile pali wersja 235KM,wersja 3.0 biturbo jest naprawdę świetna,dynamika,trzymanie się drogi,praca skrzyni biegów,z serwisem nie mam pojęcia bo jeszcze nie byłem,pozdrawiam.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Mojej mamie pali ok 12l, cykl mieszany. Jazda dynamiczna . Bierz 35d , nie zastanawiaj się :)

 

Pozdrawiam .

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
witam wszystkich serdecznie

 

przymierzam sie do zakupu nowej ub rocznej X5 z pewnoscia z dieslem.

zeby nie szalec za mocno z kasa na pierwszy ogien bralem pod uwage jedynie 3.0D ale ostatnio zwrocilem uwage ze roznica przy zakupie nie jest dosc znaczna porownujac z wersja biturbo.

 

pytanie zatem powstaje nastepujace, czy exploatacja wersji biturbo bedzie znacznie drozsza ? spalanie chyba takie samo lub moze i mniejsze.

ale z racji wiekszych osiagow pewnie zastosowana inne podzespoly, wiec wymiana klockow hamulcowych, olej itd.

jak to wyglada w praktyce ? czy ktos moze mi doradzic ? znajomy odradzal mi wersje biturbo twierdzac ze koszty mnie zjedza.

 

robie rocznie okolo 45tys a autkiem zamierzam pojezdzic przynajmnniej 5 lat.

 

z gory dzieki za wszelkie sugestie !

 

Z calym szacunkiem, ale spalanie biturbo jest 2-3 litra wyzsze w przypadku 5.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam. Mam zamiar zakupić nowe BMW X5 3.0D ale zastanawiam się nad opcją pakietu sportowego. Czy w polskich warunkach utwardzone zawieszenie się sprawdza, czy też zdecydowanie ogranicza komfort jazdy? Moja żona ma w tej chwili BMW 120d z pakietem sportowym i momentami jazda po polskich dziurach robi się mało komfortowa. Czy poziom resorowania X5 z pakietem sportowym można porównać z taką 1-ynką?

 

Drugie pytanie dotyczy standardowych foteli w BMW X5. Spotkałem się z uwagami, że są niewygodne i bardzo słabo się sprawdzają (brak trzymania bocznego) na polskich drogach z koleinami. Czy tak jest w rzeczywistości?

 

Z góry dziękuję za komentarze.

Opublikowano

Ja mam fotele komfortowe i zdecydowanie je polecam .

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

nie zaluj na fotele.

mam komfortowe,z masazami,podgrzewaniem i wentylacja.

nie zamienilbym ich na inne.czescto jezdze z wroclawia do monachium,po 6 godzinach w aucie wysiadam i nie czuje przejechanej drogi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.