Skocz do zawartości

pwy

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia pwy

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, BMW E70 3.0d, 1,5 roku, przebieg 55 tys km. Jakiś czas temu zauważyłem, że pojawia się słabo słyszalny dźwięk dochodzący od strony komory silnika o charakterze cyklicznym - trwający ok. sekundę i powtarzający się co 3-4 sekundy. Brzmi to jak przeciągłe "UUUUU". Po wyłączeniu wentylacji (wygaszenie wyświetlacza) odgłos ten zanika. Zauważyłem, że występowanie odgłosu słyszalnego w kabinie pojawia się w momencie, gdy w komorze silnika w drgania wpada przewód gumowy zaznaczony strzałką. Czy ktoś ma pojęcie co może być przyczyną tego zjawiska i czy jest to coś co wymaga interwencji mechanika? http://www.biocontract.com/files/bmw.jpg Z góry dziękuję za odpowiedź ew. czy ktoś może wie jaką funkcję pełni zaznaczony na rycinie przewód gumowy?
  2. Witam, czy ktoś miał może problem z niesymetrycznym zużyciem opon? Mam opony (mieszane ogumienie) na felgach 19, na których zauważyłem (potwierdzone w serwisie opon, gdzie je przechowuję) większe użycie zewnętrznych części opon na 3 kołach. Opony jak i cały samochód mają przejechane 27tys km głównie po niemieckich autostradach. Czy możliwe że auto bezwypadkowe, które nie zaliczyło większych dziur ma 'walniętą' geometrię?
  3. Argument - "ze względów bezpieczeństwa sugerujemy wymianę tarcz i klocków jednocześnie, inaczej może pojawić się ryzyko suboptymalnego (?) działania układu hamulcowego" Nic nie drga przy hamowaniu - jedyny powód planowanej wymiany klocków to wskazania komputera.
  4. Witam, zbliża mi się 1. wymiana klocków hamulcowych w moim BMW X5, (na gwarancji, zakupiony w u dealera BMW w Niemczech). Kilka dni temu dzwoniłem do jednego z ASO BMW w Poznaniu i dowiedziałem się, że oni gorąco sugerują wymianę klocków jednocześnie z tarczami! W związku z tym mam 3 pytania - czy wystarczy tylko wymiana klocków, czy rzeczywiście ma to krytyczne znaczenie aby wymienić klocki z tarczami? - czy można zażyczyć sobie w ASO wymianę tylko klocków (bez ryzyka utraty gwarancji)? - czy wymiana klocków w nieautoryzowanym serwisie BMW będzie wiązała się z ryzykiem utraty gwarancji. Z góry dziękuję za odpowiedź
  5. Witam. Mam zamiar zakupić nowe BMW X5 3.0D ale zastanawiam się nad opcją pakietu sportowego. Czy w polskich warunkach utwardzone zawieszenie się sprawdza, czy też zdecydowanie ogranicza komfort jazdy? Moja żona ma w tej chwili BMW 120d z pakietem sportowym i momentami jazda po polskich dziurach robi się mało komfortowa. Czy poziom resorowania X5 z pakietem sportowym można porównać z taką 1-ynką? Drugie pytanie dotyczy standardowych foteli w BMW X5. Spotkałem się z uwagami, że są niewygodne i bardzo słabo się sprawdzają (brak trzymania bocznego) na polskich drogach z koleinami. Czy tak jest w rzeczywistości? Z góry dziękuję za komentarze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.