Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
autko miało już wymienioną całą tablice zegarów (chodzi o e-30 1.8 m40 115KM), wszystko było cacy - dopóki nie doszło do podłączania radia - radio uległo spaleniu... dodatkowo chwilę później BMKa lekko przychaczyła podwoziem - tróknątną osłoną wału, wykonaną z brubej blachy - jest na niej mała ryska. Niestety, nie zauważyłem czy prędkościomierz działał przed tym puknięciem czy zmarł odrazu po felernym grzebaniu przy radiu... Następnie padł zegarek elektroniczny koło radia i zaczął świrować ekonimizer? jak myślicie - co się k%^&* dzieje? ;>
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mysle ze nieprawidłowo podłączyleś radio. Miałem kiedyś podobny problem. Jeden z tych kabelków do radia jest minusem a kiedy włączysz światła to zmienia się w plus ponieważ oryginalne radio podświetlało się tylko kiedy światła działały.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w moim miałem podobny problem gdy podłączyłem radio pod oryginalną wtyczke. nie mogłem sobie z tym poradzić, wkońcu podłączyłem radio niezależnie czyli położyłem noe przewody od akumulatro i problem zniknał.

 

pozdro

Opublikowano

przy oryginalnym radiu jest wtyczka z 2 kablami

jest ona odpowiedzialna za predkosciomierz.

tez to mialem zalozylem inne radio i predkosciomierz padl.

podlaczylem orginal tak jak byl i bylo ok

tylko minelo juz 5 lat od tej historii i nie pamietam co zrobilem ale chyba zrobilem mostek na tej wtyczce i bylo ok

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.