Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zauważyłem u siebie dosć dziwne zjawisko, czasem jak jeżdze autem to po zmianie biegu i wciśnięciu gazu czuje wyrażną zwłoke zanim auto zareaguje, tak z pół sekundy. A czasem jest zupełnie dobrze, zmieniam bieg, wciskam gaz i od razu jedzie. Nie wiem z czym ma to związek, czy z temperaturą na zewnatrz bo wydawało mi sie, że robi sie tak jak tylko jest bardzo gorąco. Ale było i 18 stopni i było podobnie. Może to kwestia paliwa? Od zawsze tankuje na jednej i tej samej stacji Neste. W poprzednim aucie E39 520d takie zjawisko tez występowało. Czasem było ok a czasem reagował ze zwłoką.

 

Co może być przyczyną? Jakiś zawór sterujący turbiną?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Twoje E91 to automat? Z ta skrzynią jest to możliwe.

Tankujesz na Neste? Jak "gnojarz znosi to ropsko?

Opublikowano
skrzynia ręczna, co ciekawe czasem problem występuje czasem nie. wydawało mi sie, ze występuje kiedy jest bardzo ciepło coś ok 24-27 stopni. Ale teraz jużnie mam pewnosci. Poza tym w poprzednim aucie 520d też mi sie to zdarzało. Wiec nie wiem, może paliwo. Generalnie od zawsze tankuje na Neste i nie miałem zadnych problemów, tzn auto zawsze dobrze i róno pracowało ale co sie dzieje w środku to kto wie. Sprawdze, zaleje kilka zbiorników Shella jakiegoś lepszego i sie poprzyglądam.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Wg mnie to paliwo. Spróbuj Shell/BP/Statoil i myślę, że problem zniknie.

Ale sam jestem ciekaw, daj znać!

virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

paliwo nie bedzie miało znaczenia, przeciez Neste i tak zaopatruje się w Orlenie

 

moim zdaniem jest to typowy problem silników z turbo, gdy jest gorąco lub powietrze jest gęste układ ciśnieniowy po prostu "puchnie" i samochód po prostu gorzej jedzie

w bmw przynajmniej jest FMIC ( czyli centralny intercooler ) chociaz i tak ten efekt jest zauważalny

 

nie wiem jak w bmw, ale w audi można podpiąc samochód pod kompa i zrobić logi dynamiczne czyli pomiary w czasie rzeczywistym jeżdzać samochodem i zobaczyć kiedy wstaje turbo i ile pompuje

 

pozdrawiam

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano
witaj, mialem cos takiego w zeszlym roku w subaru, tez tankowalem na NESTE, sugestia ASO oczywista: ...zle paliwo ...zmienilem stacje "na lepsza" a objawy zostaly, po moim uporze ASO dalej szukalo a problem okazal sie trywialny: padla mapa paliwa...wgrali nowa mape paliwowa i auto ozylo...wiem, ze to inna marka i inne paliwo ale moze u Ciebie jest podobnie, w moim obecnym aucie nic takiego jak opisujesz nie wystepuje a mamy prawie identyczne modele, przed subaru uzywalem e87 120d i tez nic takiego nigdy nie bylo...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Witam,

 

moim zdaniem ogromne znaczenie w tym przypadku ma jakość paliwa. Ja nigdy nie tankowałem swojego auta na neste/orlenie/lukoilu. Moja firma użytkuje klikanaście pojazdów z grupy VAG, wszsytkie są tdi i wszsytkie były tankowane na orlenie w programie orlen flota. przez ostatnie trzy lata tankowań każde z tych aut co najmniej trzy razy miało wymieniane wtryskiwacze na gwarancji. Odkad firma zmieniła flote na routex (Statoil/BP) i tankuje inne paliwo problemów z wtryskiwaczami jest zdecydowanie mniej. Cos w tym musi byc.

pozdrawiam

Krzysiek


Sprzedam do E90 pre lift:

1. Pasek wielorowkowy do benzyniaków N52

2. Lampy komplet ori tył, używane w bdb stanie

Opublikowano
no ciekawa opcja z tym paliwem. chyba potestuje przez kilka tankowań. Tylko teraz robi sie już chlodno wiec auto jeżdzi bez zastrzeżeń. Pamietam jak 2 lata temu jechałem moją 520d kiedy było 33 stopnie na zewnatrz. Auto zachowywało sie jakby ktoś wbił kotwice za autem.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.