Skocz do zawartości

M62B35 problem....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Kolegów. Mam pewien problem z którym nie mogę dać sobie rady a jest nie ukrywam trochę uciążliwy i denerwujący...

 

Problem polega na tym, że jak auto postoi dłużej (całkiem wystygnie) jest problem z uruchomieniem silnika. Odpala w zasadzie na dotyk, ale po chwili obroty mocno falują a nawet czasem (choć nie zawsze) zgaśnie. Jeśli ruszam z miejsca, to na początku silnik zachowuje się tak jakby miał za ubogą mieszankę - nie reaguje na pedał gazu i "strzela w rurę". Sytuacja całkowicie się normuje jak silnik cokolwiek się zagrzeje - po około 1-2 minutach jazdy problem znika. Przy dalszej jeździe na ciepłym silniku nie ma już żadnych problemów... Przy uruchamianiu silnika ciepłego również wszystko jest ok. Mam instalację BRC - pracuje również bez zarzutu. W zasadzie poza opisanymi przeze mnie dolegliwościami występuje jeden niepokojący objaw (choć nie wiem czy ma z tematem zwiążek) - występuje drżenie przy pewnych prędkościach 60 - 70 km/h i 90 - 100 km/h. Takie samo drżenie czuć jak się wyrzuci z D na N na postoju. Drżenie nie przenosi się na kierownicę, ale czuć lekkie drgania podłogi w samochodzie, więc zaczynam podejrzewać związek tego z silnikiem,bo w zawieszeniu nie ma usterek.

 

Jeśli chodzi o to co zrobiłem w tym kierunku - pierwsze co to zainteresowałem się DME - kasowanie adaptacji - nie pomogło. Próbowałem podmienić moduł sterujący wtryskami - nie pomogło. Jeżdżę od warsztatu do warsztatu i wszyscy odsyłają mnie do gaziarza który odsyła mnie do mechanika...

 

Bardzo proszę o pomoc

 

P.S. Jeśli to ma znaczenie dla sprawy to katy są wypalone... I na komputerze żadnych błędów nie ma...

Opublikowano

Może falowanie obrotów jest związane z Sondami Lambda ??

ja bym też do nich zajrzał....

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Pierwotnie tak myślałem tylko sondy lambda nie działają jak jest silnik zimny... działa na danych uśrednionych. Odczyt zaczyna się dopiero jak jest ciepły, więc tam dopiero miałoby to znaczenie... Przy ciepłym jak wspomniałem problemów nie ma żadnych... Chyba, że to drganie hmm.... W każdym razie problem ten ma charakter postępujący. Jak kupiłem samochód - zdarzało się ale stosunkowo rzadko - teraz w zasadzie codziennie rano muszę się męczyć z tym problemem...
Opublikowano
Szczerze mówiąc problemów może być masa...a metodą prób i błędów nie ma co iść bo idzie to z kosztami ( przerabiałem to u siebie kilka razy ). Może będzie lepiej oddać 7 do serwisu albo do jakiegoś warsztatu specjalistycznego zajmującego się marką BMW...serwis jednak jest drogi, ale jak ma się problem że tak powiem rozszerzać to lepiej nie zwlekać i dać ten problem z Twoim autkiem w ich ręce..tylko nie wiem czy się znowu podejmą przez Twoją instalacje gazową..:/..powiedz mi czy długo już jeździsz na gazie ?
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Autko ma gaz od dwóch lat (rocznik 1997), więc pewnie tyle też z gazem jeździ. Ja je kupiłem jakieś 9 miesięcy temu.
Opublikowano
Może gaz coś popierniczył w aucie..chociaż kto wie..ja Ci kolego nie pomogę może ktoś będzie bardziej obeznany i da Ci jakąkolwiek wskazówkę. A jak już usuniesz usterkę to napisz co to było bo sam jestem ciekawy..Pozdrawiam :)
...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...
Opublikowano
Jak juz dojdę do ładu to napiszę na pewno co to było... W czwartek jestem umówiony do warsztatu (podobno dobrego) - zobaczymy
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja mam podobny problem. Co rano odkąd kupiłem moje 740 jak zapalam silnik to pracuje przez chwilę nierówno. Strzelać raczej nie strzela, choć specjalnie go nie przegazowuję. Zgasł mi jak na razie jeden raz i po ponownym odpaleniu było ok. Taka nie równa praca trwa od 40-60sek i jest ok. Zaznaczam też że zapala dosłownie na dotyk, bez żadnego kręcenia. Też przejechałem się już do kilku warsztatów i nie mogą dojść z tym do ładu. W końcu trafiłem do BMW gdzie go podłączyli. O dziwo błędów żadnych nie wyrzuca :shock: wymienili sondy i jest dalej to samo. Byłem u gazownika też nie znalazł przyczyny. Wymienił filtr na parowniku i bezpieczniki bo były lekko zabrudzone. Wymienię jeszcze świeczki i filtry bo i tak muszę zabrać się do tego tematu... może pomoże. Prawdę mówiąc nie widzę w tym większej tragedii i ASO też raczej uspokaja,także najwyżej tak pozostanie. Podobno jest to częsta przypadłość tych modeli :roll: Jak dojdziecie przede mną w czym rzecz to będę wdzięczny za info na PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.