Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuje pomocy i rady co dalej mam robić z tym fantem. Jak w maju mialem czas sie tym zająć i podlaczylem komputer wykazalo mi za mam uszkodzone dwa przednie czujniki i jeden pray tylny. Chcialem wykluczyc sterownik ABS wiec teraz kupilem jeden nowy czujnik ABS na przod i zamontowalem go po prawej stronie. Podlaczam komputer i wykazalo mi bledy od dwoch czujnikow na przodzie. Skasowalem i zostal tylko jeden blad ktory wyskakiwal dotyczacy lewego przod. Sadzilem ze wymienie i ten i bedzie po sprawie.

Dziś kupilem i zamotowalem lewy na przod. Podlaczam pod komputer i wyskakuje mi dalej blad lewego czujnika, znajomy twierdzi ze to jakis staly defekt i nwet tego bledu nie mozna usunać. Przy tym bledzie bylo dopisane valve - zawór?

Jaka opornosc powinny miec czujniki jesli mierze je miernikiem?

Dodam ze wczesniej nawet i licznik mi nie dzialal przez tydzien po czym zaczal znow dzialac. Nie wiem czy sprawdzac cala elektryke czy to bedzie poprostu sterownik? koncowke jego mam niestety 001. Pojawia mi sie tez bład sieci can.

Z góry dziekuje za podpowiedzi

Opublikowano
Ogólnie ABS powinien sam kasowac bledy po naprawie .w twoim przypadku wyglada to na umierajacy sterownik wszystkie kroki jak bledy czujnikow i brak komunikacji z interfejsem diagnostycznym to normalne w tym przypadku .

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
Temat wałkowany, na 100% pada Ci sterownik pompy ABS, jak masz z końcówką 001 to szykuj koło tysiaka jak inne np. 002 to używka 200zł, ja jednak polecam nowy 1200brutto plus programowanie
Opublikowano
a co sądzicie o naprawie sterownika? czyli obstawiacie sterownik? czy dawac jeszcze auto do elektryka aby przejrzal elektryke?
Opublikowano
a co sądzicie o naprawie sterownika? czyli obstawiacie sterownik? czy dawac jeszcze auto do elektryka aby przejrzal elektryke?

 

Ja naprawiłem swój starownik, ale niestety po tygodniu znowu padł, jezeli chcesz pojeździć dłużej polecam zakup nowego jak na sprzedaż to regeneruj

Opublikowano

o sprzedazy auta nawet nie ma mowy :) drugiej w tak dobrym stanie bym chyba wiekami szukal, chyba ze ktorys z uzytkownikow mialby maline w mpasztecie :D

gdzie naprawiałes? na allegro widizalem goscia ktory daje gwarancje na swoja robocizne z naprawy sterownika

Opublikowano
o sprzedazy auta nawet nie ma mowy :) drugiej w tak dobrym stanie bym chyba wiekami szukal, chyba ze ktorys z uzytkownikow mialby maline w mpasztecie :D

gdzie naprawiałes? na allegro widizalem goscia ktory daje gwarancje na swoja robocizne z naprawy sterownika

 

 

Ja niestety dałem ciała znalazłem też "fachowca " /Roderyk gdzieś koło poznania/z alegro, ale okazał się partaczem co nie znaczy ze każdy musi, wkażdym razie kupiłemm nową i nie żałuję wszystko było ok, mam znajomego z warsztu , który jest szefem dużego serwisu BMW i jeszcze przed regeneracją mówił mi żebym tego nie robił, ale ja wiedziałem lepiej niestety więc skończyło się na tym że byłe 600 zł w plecy, a i tak kupiłem nowy. Niechce zeby wyszło że wszyscy to partacze , ale słyszałem że mimo zapewnien wszystkich fachowców ten modół jest wadliwy szcególnie z końcówką 001 i nie jest to do naprawy trzeba niestety kupić nowy poprawiony

 

pozdarwiam

Opublikowano

Ostatnio od znajomego elektryka slyszalem ze ciezko naprawci te sterowniki, jest tam poprostu wiele rzeczy ktore sie psuja. Byc moze jest tak ze Ci co narpawiaja zrobia jedna rzecz, a zaraz druga leci...

 

Wymienilem dwa czujniki na przodzie i teraz czasami mi zgasnie ABS i ASC - wczesniej caly czas sie palily. Po podlaczeniu pod komputer wyszedl blad lewego kola i nie da sie go usunac - jakis niby staly blad/usterka. Co teraz robic? moze sprawdzic kable?

 

edit

 

przeczytalem cos o czyszczeniu, co warto przeczyscic? czujniki, kostki, piaste? jak tak to czym?

 

ile powinna wynosic opornosc czujnika jak mierze go miernikiem?

Opublikowano
Ostatnio od znajomego elektryka slyszalem ze ciezko naprawci te sterowniki, jest tam poprostu wiele rzeczy ktore sie psuja. Byc moze jest tak ze Ci co narpawiaja zrobia jedna rzecz, a zaraz druga leci...

 

Wymienilem dwa czujniki na przodzie i teraz czasami mi zgasnie ABS i ASC - wczesniej caly czas sie palily. Po podlaczeniu pod komputer wyszedl blad lewego kola i nie da sie go usunac - jakis niby staly blad/usterka. Co teraz robic? moze sprawdzic kable?

 

edit

 

przeczytalem cos o czyszczeniu, co warto przeczyscic? czujniki, kostki, piaste? jak tak to czym?

 

ile powinna wynosic opornosc czujnika jak mierze go miernikiem?

 

 

Niestety u mni jak padł sterownik to dokładnie było to samo pokazywał bląd lewego przedniego kola, ale niestety to jest sterownik na 100%

Opublikowano
ten sterownik chce na kopniec zostawić, musze wszystkie inne opcje wykluczyc. Nie wiem dlaczego ale wczorja było dobrze. Wczesniej mylem samochod karcherem, odpalam i jade i bylo wszystko ok lampki wsyzstkie pogasly i moglem sobie wlaczyc i wylaczyc ASC. Nagle przy ktoryms hamowaniu pedal hamulca zachowauje sie jakby ABS mi sie wlczyl i ten charakterystyczny dzwiek byl, zaraz po tym kontrolki mi znow wyskoczyly :mad2:
Opublikowano
Jak połączysz się z modułem praktycznie za każdym razem o każdej porze dnia i nocy to ja bym stawiał jednak na uszkodzony czujnik - może to być również nowy albo zawalony syfem. Ja przez dłuższy czas też nie mogłem dojść do ładu z ABS`em ale po długich i męczących udało mi się z tym zrobić. W ruch poszedł oscyloskop i trochę wiedzy elektronicznej. Gdzieś opisałem jak to zrobić. Poszukaj, może się przyda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.