Skocz do zawartości

Pomocy E90 320d


_fabian_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z bmw e90 320d a mianowicie dzisiaj podczas jazdy moje bmw straciło moc i słychać dziwny gwizd. Samochód nie ma mocy jechać jedzie ale szybkości wielkich nie osiągnie.

Mam pytanie czy może być to problem z turbiną czy może jakiś czujnik dodam że komputer nie wyświetlił mi żadnych błędów.

Jutro mam zamiar podjechać na komputer ale chciałbym wcześniej się upewnić co to może być.

Będę wdzięczny za podpowiedzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW mam dopiero od miesiąca lecz wcześniej audi A3 , TDI 130 km. i wiem,że takie objawy na 90% sa przy rozczelnieniu ukladu dolotowego powietrza. Tzn. między turbiną, intercoolerem, i kolektorem ssącym. Myśle, że wystarczy sprawdzić wszystkie złączki tego ukladu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czekam na to aż się zwolni miejsce u mechanika bo ma bardzo dużo aut i jeszcze nie wiem.

Dzwoniłem dzisiaj do firmy która regeneruje turbiny i w efekcie usłyszałem że w pierwszej kolejności należy sprawdzić wszystkie przewody ciśnieniowe.

Dziwi mnie fakt że stało się to nagle przy niewielkiej prędkości bez większego obciążenia i bez wcześniejszych objawów, jeżeli oczywiście jest to turbina.

Pewnie dzisiaj wieczorem będę wiedział co się faktycznie stało to oczywiście poinformuje na forum.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina wymontowana łopatki całe tylko dosyć duży luz więc jedzie do regeneracji

Po wszystkim napiszę co mogło spowodować uszkodzenie turbiny.

Z tego co rozmawiałem z firmą regenerującą to słabe są turbiny właśnie 2.0l bmw i często goszczą na regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sprawa się rozwiązała turbina jest już po regeneracji - wygięła się oś turbiny i łopatki zaczęły trzeć po ściankach obudowy więc mamy rozwiązanie dziwnego gwizdu powyżej 1500obr/min

Powód dlaczego doszło do uszkodzenia jeszcze nieznany dopiero będę wiedział co się stało po złożeniu i sprawdzeniu ciśnienia oleju czy czasami nie było za słabe smarowanie.

 

Jeżeli chodzi o tubinę to firma mitsubishi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje koszty naprawy:

Regeneracja turbiny 1000zł 1rok gwarancji

Naprawa - mechanik 300zł

Olej Castrol EDGE 5w30 LL04 -150zł

Filtr oleju MANN 50zł

Filtr powietrza nowy więc nie wymieniałem ogólne koszty 1500zł

Dodatkowo podjechałem na komputer aby sprawdzić czy nie wyświetla błędów - 50zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.