Skocz do zawartości

_fabian_

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 320D
  • Lokalizacja
    Wielkopolska

Osiągnięcia _fabian_

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. _fabian_

    F20 Uderzone w tył

    Zgadzam się z przedmówcą odpowiedzialna za ten fakt jest klema pirotechniczna. Można połączyć te kable i auto powinno odpalić. Listwę należy wymienić - dowiedziałem się listwa wraz z wymianą 800zł (nowa nieużywana, nieautoryzowany serwis BMW)
  2. _fabian_

    F20 Uderzone w tył

    Witam, Mam pytanie znalazłem bmw 1 F20 118i uderzone delikatnie z tyłu ale rozmawiałem ze sprzedającym i twierdzi że auto nie pali ponieważ zadziałał wyłącznik zderzeniowy. Pytanie moje czy jest możliwość odpalenia auta na tzw. "krótko" poprzez połączenie przewodów czy tylko programowanie sterownika bądź sensora załatwi sprawę (o programowaniu przeczytałem w sieci). Nie jestem biegły w tych sprawach więc chciałbym zasięgnąć opinii może ktoś spotkał się z taką sytuacją. Będę wdzięczny za odpowiedź Pozdrawiam
  3. Sprawdź ten wątek może będzie odpowiedz na twoje pytanie Pozdrawiam viewtopic.php?f=70&t=169940
  4. Jeżeli padła elektronika przy turbo to znalazłem taką firmę http://www.elektronika.com.pl/bmw_2.htm Może watro zadzwonić i pogadać zapytać o cenę itd. Pozdrawiam
  5. Ja miałem również wydech okopcony i jak tylko wymieniłem DF od razu wydech mam czysty - reasumując DPF powoduje zatrzymanie sadzy w filtrze taką mam teorię opartą faktem w moim E90 Albatros wspomniał o wymienionej turbinie - jeżeli doszło do uszkodzenia turbiny to mogło doprowadzić do wydostania się oleju do PDF'a i częściowe jego zapchanie
  6. Słuchaj ja też miałem jeden wtrysk do wymiany i byłem u gościa z Poznania co tylko BMW się zajmuje i z tego co mi powiedział to przedział od min do max jest wartość 5 więc czy twoje wtryski są do wymiany ... nie jestem pewien. Podam tylko przykład jak ja miałem jeden wtrysk do wymiany i wartość jaką wskazywał to było + 5,2 Wymieniłem ten jeden wtryskiwacz i wszystko wróciło do normy.
  7. witam, mam mały kłopot wymieniłem filtr DPF (po regeneracji w firmie Kaliński) i nadal pokazuję mi się błąd niedrożności filtra. auto już dwa razy było u elektryka który zrobił na kompie wymianę filtra i miało być dobrze a nie jest. filtr mam na gwarancji i pewnie w tygodniu podjadę aby skorzystać z niej ale chciałem się upewnić czy mam rację, ponieważ komputer wyświetla mi błąd i dodatkowo zauważyłem odymiony wydech czego wcześniej nie miałem uważam że filtr był niedokładnie regenerowany i dlatego mam wyświetlający się błąd oraz brudna rura wydechową (czy mam rację proszę o poradę)
  8. Odpowiem ci co cię czeka jeżeli to auto ma taki przebieg 1. DPF wkrótce do wymiany 2. turbina ( nigdy nie wiadomo jak eksploatowana itp ) to tak na początek a koszty możesz sobie szybko policzyć
  9. Witam, U mnie jak miałem taki zapach to okazało się że mam pęknięty kolektor wydechowy tuż przy mocowaniu turbiny nie weim czy pęknięcie powstało podczas wymiany turbiny (tak przypuszczam) a zapach nasilił się w momencie gdy okazało się że DPF jest do wymiany. Proponuję sprawdzić połączenia kolektora wydechowego, lub DPF'a
  10. Moje koszty naprawy: Regeneracja turbiny 1000zł 1rok gwarancji Naprawa - mechanik 300zł Olej Castrol EDGE 5w30 LL04 -150zł Filtr oleju MANN 50zł Filtr powietrza nowy więc nie wymieniałem ogólne koszty 1500zł Dodatkowo podjechałem na komputer aby sprawdzić czy nie wyświetla błędów - 50zł
  11. Panowie sprawa się rozwiązała turbina jest już po regeneracji - wygięła się oś turbiny i łopatki zaczęły trzeć po ściankach obudowy więc mamy rozwiązanie dziwnego gwizdu powyżej 1500obr/min Powód dlaczego doszło do uszkodzenia jeszcze nieznany dopiero będę wiedział co się stało po złożeniu i sprawdzeniu ciśnienia oleju czy czasami nie było za słabe smarowanie. Jeżeli chodzi o tubinę to firma mitsubishi
  12. Turbina wymontowana łopatki całe tylko dosyć duży luz więc jedzie do regeneracji Po wszystkim napiszę co mogło spowodować uszkodzenie turbiny. Z tego co rozmawiałem z firmą regenerującą to słabe są turbiny właśnie 2.0l bmw i często goszczą na regeneracji.
  13. Właśnie czekam na to aż się zwolni miejsce u mechanika bo ma bardzo dużo aut i jeszcze nie wiem. Dzwoniłem dzisiaj do firmy która regeneruje turbiny i w efekcie usłyszałem że w pierwszej kolejności należy sprawdzić wszystkie przewody ciśnieniowe. Dziwi mnie fakt że stało się to nagle przy niewielkiej prędkości bez większego obciążenia i bez wcześniejszych objawów, jeżeli oczywiście jest to turbina. Pewnie dzisiaj wieczorem będę wiedział co się faktycznie stało to oczywiście poinformuje na forum. Pozdrawiam
  14. Ok dzięki jutro wjadę u mechanika na kanał. Napiszę co to było na forum Pozdrawiam
  15. Witam, Mam problem z bmw e90 320d a mianowicie dzisiaj podczas jazdy moje bmw straciło moc i słychać dziwny gwizd. Samochód nie ma mocy jechać jedzie ale szybkości wielkich nie osiągnie. Mam pytanie czy może być to problem z turbiną czy może jakiś czujnik dodam że komputer nie wyświetlił mi żadnych błędów. Jutro mam zamiar podjechać na komputer ale chciałbym wcześniej się upewnić co to może być. Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.