Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!!!

 

koledzy jade ogladac jutro e36 1.8 m40!!! powiedzcie mi na co zwrocic uwage przy kupnie??? gdzie sa nr przy kielichach i gdzie jeszcze??? doradzcie!!!

autko jest zarejstrowane!!! gdzie spodziewadz sie rudej???

 

jak mozecie to napiszcie cos jak uzytkownicy aha rok 91"

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano

sprawdź papiery, ale to chyba oczywiste

najważniejsza jest buda, bierz śrubokręt i wtykaj gdzie się da, progi szczególnie przy łączeniu z błotnikami przednimi, pas tylni, często są dziury po tablicą rejestracyjną, czego nie widać, i prawie w każdej po prawej stronie na samym dole, prawe tylne nadkole, od środka odegnij wykładzinę, jeśli nie była robiona to na 99% będzie tam zgniłe, są tam elementy odpowietrzania zbiornika paliwa i tam zawsze wilgoć jest, dlatego gnije

ściana grodziowa, w okolicach półki od aku i po drugiej stronie na tej samej wysokości

generalnie rdza na pewno gdzieś będzie, wkoncu to auto ma swoje lata, ale uważaj żeby nie natknąć się na minę gdzie cala buda jest dziurawa...

co do mechaniki to wszystko da się zrobić relatywnie małym kosztem, więc nie ma strachu, ważne to to że ma prosto jeździć, bez ściągania i zostawiania 4 śladow

Opublikowano

nawet nie wiedzialem ze w e36 jest tyle miejsc gdzie ruda moze wyskoczyc!!! zaskoczyles mnie!!! a czy nr sa tylko kolo kielichow czy gdzies jeszcze!!! gosc zapewnia ze auto nie bylo bite jak dlamnie to priorytet!!! wydaje sie byc uczciwy ale ...!!! pojade poogladam i sie zobaczy!!! dzieki za info!!!

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
E36 z tego roku niema niebitych :mrgreen: chyba że faktycznie tak się uchowało ale w ciemno dał bym sobie rękę obciąć że gdzieś już dostało (i pewnie nie był bym inwalidą). Numery masz przy podszybiu, zbadaj tylne błotniki bo je podżera też szybko. Najważniejsze tak jak kolega wyżej-żeby jeździła prosto, czyli wjedź na kanał i badaj dobrze czy podłużnice niebyły ruszone bo to chyba najważniejsze, resztę da się zrobić, przy okazji podłogę zobaczysz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.