Skocz do zawartości

Jaka różnica po między kablami wysokiego nap?


Carlo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś może mi odp na pytanie jaka różnica jest w kablach 1 i 2 cylindra a 3 i 4?? Chcę kupić kabel 3 cylindra bo ma pęknięta fajke i widzie w IC że jest duża różnica w cenie 1 i 2 kosztują ok 30 zł a 3i4 cyl ponad 100zl :shock: A czym oprócz długości one się różnią :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały komplet firm Sentech kosztuje 100zł.

 

A to już jest KOMICZNA cena. Komplet kabli za 100zł nie może być dobry...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie się zgodzę. ;) Cena nie musi świadczyć o jakości (często tak jednak jest). Ja od ładnych paru lat kupuję Jan Mory, kable relatywnie tanie. Ale nie mam powodów do narzekań. Jeszcze żaden komplet nie był zły, czy też kiepski jakościowo (pomijając samo zużycie). Na pewno Beru, Bosch, itp. będą lepsze i solidniejsze ale czasami można kapkę zaoszczędzić - nie jestem zwolennikiem druciarstwa ani zamienników (czyt. podróbek) za parę groszy). :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komplet kabli za 100zł nie może być dobry...

Może być niezły. Kupiłem komplet przewodów do Volvo za około 80zł i jeździłem ponad trzy lata na gazie, później sprzedałem auto z tymi przewodami, nigdy nie było żadnych problemów. W przewodach zapłonowych najważniejsza jest izolacja, sam przewodnik raczej się nie zużywa. Jedynie dielektryk z czasem traci swoje właściwości izolacyjne i przewód zaczyna mieć "przebicia". Przez ostatnie kilkanaście lat wiele się zmieniło w produkcji dielektryków i wiele firm potrafi je robić solidnie. Uważacie że Bosch 15 czy 20 lat temu robił lepsze przewody niż jakiś Sentech czy Janmor dzisiaj? Nie sądzę. Dlatego nie widzę przeciwwskazań żeby do 15 letnich aut stosować przewody po 100zł a nie po 350. Druga sprawa to taka, że cena bierze się od marki auta do którego przewód jest przeznaczony. Myślicie, że przewód tej samej firmy do BMW z silnikiem M40 i do np. Łady Samary różni się składem czy jest inaczej produkowany? Nie, różnica polega na innych długościach i innych kształtach fajek, i pomimo, że do Łady będzie dłuższy, to kosztuje mniej bo auto jest dużo tańsze. Podam taki przykład, mam w pracy maszynę z palnikiem gazowym gdzie oryginalny przewód zapłonowy kosztuje 120zł/szt. Ja wstawiam Janmory za 12,50zł/szt. i wystarcza na tyle samo jak nie dłużej od tego 10 razy droższego. Wybór należy do Was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że wiele osób ma pozytywne doświadczenia z przewodami firmy janmor. To bardzo dobra wiadomość. Nie wiem jednak, czy mieliście kiedyś w ręce przewód NGK i wspomnianej firmy - różnice widać gołym okiem. Precyzja wykonania jest na korzyść NGK, tak samo materiały wydają się być inne. Cóż z tego, że obie firmy wiedzą jak robić izolatory, jak jedna używa do tego lepszych materiałów a druga gorszych, skąd między innymi bierze się różnica w cenie. Wcale nie dyskwalifikuje to tańszych przewodów, czy innych tańszych części, bo często okazują się bardzo dobre i to cieszy.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.