Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem jak wrzucam " R " bieg wsteczny w automacie i jak jest jakies wzniesienie lub mała górka samochód nie ma siły sie podnieść , gaz wciskam a on stoi ?? Co moze być czy moze mało oleju czy cos innego Proszę o pomoc !!!
Opublikowano

witam !

reaguj bezwzglednie i natychmiast......... sprawdz stan oleju .....

 

jesli brakuje to natychmiast dolej , jesli jest stan to od razy jedze do fachowcow od skrzyn - moze to byc wina sterowani , lub uszkodzenia skrzyni.......

Opublikowano
A jak sprawdzić stan oleju ?? pod spodem są dwa korki jeden z boku drugi widać odrazu ktroy odkręcić ?? czy mam to zrobić na właczonym silniku czy nie ?? proszę o odp.
Opublikowano
To jest ten korek co jest pod miską i tym samym sie dolewa jak go odkręcisz na odpalonym silniku i zacznie się lac olej tzn że stan jest dobry i nie trzeba go dolewać a jak nic nie poleci no to musisz dolać.
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano
no tak ale napewno tak jest w BMW E39 ?? Bo na innych forum jest napisane że trzeba dolewać tym drugim korkiem a ten pod miska jest to korek odpustowy , więc nie wiem co robić :( ??
Opublikowano
moja skrzynia ma takie oznaczenia A5S440Z moze posiada ktoś jakieś zdjęcia albo informacje na temat tej skrzyni biegów automatycznej ??
Opublikowano
Odkręcaj ten drugi z boku skrzyni.Ten w misce to jest spustowy a tamtym co jest z boku sprawdza się poziom i wlewa olej .
www.klinika-bmw.pl
Opublikowano

sprawdz czy masz jakies wycieki oleju - jesli tak to radze je zlikwidowac lub sprawdzac bardzo czesto poziom oleju bo zajezdzisz skrzynie.........

 

 

jeszcze jedno - na innych biegach jest wszystko normalnie?

 

jest kilka mozliwosci - mozesz miec spalone tarczki, uszkodzonu zawor , nieszczelnosc na sekcji.... i kilka innych problemow - jesli tak sie dzieje to nie powinienes jezdzic samochodem !!! - jeski to tarczki ( frukcyjne ) to przegrzejha sie i pokrzywia metalowe przekladki pomiedzy nimi , jesli cos ze sterowaniem to penie sekcja nie dostaje oleju ( lub dostaje za molo ) - i wtedy spalisz tarczki i pokrzywisz metalowe , moze tez uszkodzic sie kosz - ceny koszow - od 250 - 450 $ ------ wiec radze ci sie tym zajac

Opublikowano
DO xsilver na innych biegach wszystko jest ok tylko wsteczny ale jak jest jakieś wzniesienie lub górka wtedy nie ma siły a na płaskim jest ekstra !!
Opublikowano
naprawa przebiega bardzo dobrze - nie jest to jakos super skomplikowana sprsawa ( z wyjatkiem sterowania :mad2: ) - koszt czesci jakie ja musze kupic to ok 1600 zl + olej + filtr..... narazie czekam - moze znajde w tej cenie wszystko do przerobki na manuala , lub automat w dobrym stanie......
Opublikowano

ja naprawialem 2 razy skrzynie w 540iA 1993 ZF 5HP30

 

Slizgaly sie tylko biegi przy przebiegu 165 tys

 

NR1 naprawa u pana Olczaka- tak tak tego z automat.pl, [bAD] sie bardzo szybko, - zaplacilem 3000,00 - nie działał wsteczny (robil 3 tygodnie i ciagle byl nachlany), potem naprawa w Toruniu za 4000 i za niecaly rok tez nie dzialal wsteczny

, nastepnie razem z kolega probowalismy sami i naprawilismy ale czasami nie bylo 4 biegu- cos ze sterowaniem sie dzialo- wczesniej na pewno cos tam grzebali!

 

zadna polska naprawa nie dala takich efektow - jak oryginalna skrzynia - przebieg 245 tys !!! w Polsce po naprawie skrzynia wytrzyma gora 25 tys ! jezdzac naprawde bez zadnych wariactw

 

Nie polecam tego bardzo dobrego zakladu z Torunia, szkoda kasy lepiej kupic inna skrzynie z Niemiec

Opublikowano

caly problem w tym ze oni robia naprawy tak zeby wymienic jak najmiej czesci i zeby zostalo najwiecej w kieszeni - jak sie zuzyja tarczki frykcyjne to pasuje tez wymienic metalowe przekladki - bo w calym koszu musi byc odpowiedni luz - wiec najlepiej kupic caly zestaw orginalny w ZF na kosz- tarczki i przekladki

 

ja wychodze z zalozenia ze jak sie to dobrze zrobi i wymieni wszystko co trzeba na orginalne czesci to skrzynia MUSI chodzic - bo wszystko jest tak jak powinno - okladziny , luzu itd...... jak sie to dobrze zrobi to nie moze nie dzialac !!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano
ja naprawialem 2 razy skrzynie w 540iA 1993 ZF 5HP30

 

Slizgaly sie tylko biegi przy przebiegu 165 tys

 

 

jakie sa to objawy? jak zuzyte sprzeglo? obroty ida ostro w gore a auto nie przyspiesza za szybko?

 

skrzynie naprawiaja tez w bmw stando we wroclawiu, nie wiem z jakim skutkiem, ale podejrzewam ze dobrze, rozmawialem o ewentualnej naprawie

 

niestety oni maja skandaliczne ceny i krzycza minimum 4 tys za sama robocizne + koszt czesci, wiec raczej mniej niz 6 tys to nie wyjdzie

6-8 trzeba liczyc

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano

Heh to nie tylo ja mialem wrazenie ze pan O. naduzywa srodkow

zmieniajacych swiadomosc, chociaz akurat przy mojej robocie

byl trzezwy i wszystko poszlo jak nalezy...

 

 

ja naprawialem 2 razy skrzynie w 540iA 1993 ZF 5HP30

 

Slizgaly sie tylko biegi przy przebiegu 165 tys

 

NR1 naprawa u pana Olczaka- tak tak tego z automat.pl, [bAD] sie bardzo szybko, - zaplacilem 3000,00 - nie działał wsteczny (robil 3 tygodnie i ciagle byl nachlany), potem naprawa w Toruniu za 4000 i za niecaly rok tez nie dzialal wsteczny

, nastepnie razem z kolega probowalismy sami i naprawilismy ale czasami nie bylo 4 biegu- cos ze sterowaniem sie dzialo- wczesniej na pewno cos tam grzebali!

 

zadna polska naprawa nie dala takich efektow - jak oryginalna skrzynia - przebieg 245 tys !!! w Polsce po naprawie skrzynia wytrzyma gora 25 tys ! jezdzac naprawde bez zadnych wariactw

 

Nie polecam tego bardzo dobrego zakladu z Torunia, szkoda kasy lepiej kupic inna skrzynie z Niemiec

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.