Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. W poniedziałek wyjechałem w trasę (służbowo) Gdańsk-Elbląg-Giżycko-Słubice i wracałem dzisiaj do Gdańska.

Fakt, że przed Gorzowem Wlkp. coś mi przeszkadzało słuchać radia. jakieś takie niegłośne ale przeszkadzające wycie jęki...słyszalne kiedy odejmowałem nogę z gazu. kilkadziesiąt kilometrów za Gorzowem silnik ni z tego ni z owego zgasł .. poczekałem kilka minut przekręciłem kluczykiem (kilka dosłownie sekund dłużej niż zwykle) i auto ruszyło..z duszą na ramieniu nastawiłem tempomat na 80km/h i się toczyłem. Ale ujechałem tylko chyba z 3 kilometry i to samo...dobrze że miałem z górki i doleciał do miejscowości Długie wprost na parking nad jeziorem. Poczekałem chwilę...ale silnik teraz nie dał się rozruszać...kręcił kręcił kręcił i nic. I tak wróciłem lawetą do Gdańska.

Pytanie co może być przyczyną ? Paliwa miałem wg wskazań na ok 170km jazdy. Z lawety dolałem jeszcze 5 litrów ale nic nie pomogło. Będę wdzięczny za wskazówki.

Memento Mori :-)
Opublikowano
sprawdz jakie cisnienie daje pompa podprogowa pod kierowca to jest najczestrza usterka z tego co widze!!!(powinno byc ok 3.7 bar +/-)!!! skad dochodzily te odglosy??? a najlepiej jak bys podlaczyl do kompa komp prawde ci powie!!! :cool2:

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
sprawdz jakie cisnienie daje pompa podprogowa pod kierowca to jest najczestrza usterka z tego co widze!!!(powinno byc ok 3.7 bar +/-)!!! skad dochodzily te odglosy??? a najlepiej jak bys podlaczyl do kompa komp prawde ci powie!!! :cool2:

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
sprawdz jakie cisnienie daje pompa podprogowa pod kierowca to jest najczestrza usterka z tego co widze!!!(powinno byc ok 3.7 bar +/-)!!! skad dochodzily te odglosy??? a najlepiej jak bys podlaczyl do kompa komp prawde ci powie!!! :cool2:

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
sprawdz jakie cisnienie daje pompa podprogowa pod kierowca to jest najczestrza usterka z tego co widze!!!(powinno byc ok 3.7 bar +/-)!!! skad dochodzily te odglosy??? a najlepiej jak bys podlaczyl do kompa komp prawde ci powie!!! :cool2:

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
sprawdz jakie cisnienie daje pompa podprogowa pod kierowca to jest najczestrza usterka z tego co widze!!!(powinno byc ok 3.7 bar +/-)!!! skad dochodzily te odglosy??? a najlepiej jak bys podlaczyl do kompa komp prawde ci powie!!! :cool2:

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
Przerabiałem ten temat. U mnie autko gasło przy podobnej ilosci paliwa w baku co u ciebie.....przyczyną była pompa paliwa ale ta w baku..jak mialem paliwa pod korek nalane nie było żadnych problemów. Wyjmij pompe z baku zapnij na krótko 12V i zobacz czy wogóle ruszy..pozdrawiam
Opublikowano

kolego przerabiam ten sam temat, u siebie wymontowałem pompe ta pod siedzeniem, rozebrałem ( szczotek prawie nie było a rowek na komutatorze był taki że widać było juz plastik, na dodatek jeszcze oberwana była lineczka trzymajaca szczotke); wymieniłem na nową podłaczyłem ciśnieniomierz za filtrem paliwa, j jazda próbna - zdziwko moje okropne po 50 km znowy zgasła, pompa pracuje a na ciśnieniomierzu zero, pomyslałem wskazanie paliwa mnie oszukuje o pierwsdzej w nocy jazda na CPN cztery razy dolewam i nadal nie pali, kreci i nic. Siedzenie w górę, odkrecam korki w zbiorniku i w czesci od strony wlewu paliwo jest aż wylewasię a w drugiej jakieś 15l dolałem bezpośrednio tam też 10 litrów i nadal nic, Pojutrze montuje nową pompe tą w zbiorniku, zobaczymy co dalej. Do tej pory myslałem że ta pompa w zbiorniku tylko przwelewa paliwo pomiedzy komoramiale,a chyba też podaje ciśnienie do tej liniowej. Zastanawia minie tylko skąd ciągnie paliwo ta bestia i dlaczego niemcy to tak pomieszali na tych przewodach? Czekam na sugestie i wiedzę fachową bo ja już rozkładam ręce?

 

Zanim wymienię pompę spróbuje czy ta liniowa sama zaciągnie paliwo z innego zródła.

Opublikowano
Nawet jeśli liniowa pompa w progu padnie to w trakcie jazdy silnik nie powinien zgasnąć - sam wytwarza na tyle duże podciśnienie, że jest wstanie sobie zassać paliwo. Liniowa pompa jest najbardziej potrzebna przy odpalaniu auta. Bez niej auta nie odpalisz.
Opublikowano

Wczoraj została wymienione pompa podprogowa. Auto jeździ. Ale mechanik powiedział, że coś nie tak mam ze wskazaniami paliwa, bo jak wymienił pompę to owszem zapaliło ale po czasie zgasł silnik. Stwierdzono powietrze i wyglądało to tak jakby zabrakło paliwa (wskaźnik wskazywał na 20 litrów) dolano 10l i pojechało. Odebrałem auto z warsztatu i uzupełniłem do pełna (weszło 41l) więc wygląda że wskaźniki wskazują normalnie. Czy mogło tak się zdarzyć, że w moim przypadku przemiaściły się jakoś te ssaki w zbiorniku i przy 20l wystawały ponad poziom ?

Teraz rozpocznę nowego posta.....w ramach wymiany tej pompki stwierdzono, że wachacz przedni prawy zgiął się w 'bana'. Okazało się że firma wezwana przez assistance ....zaciągała moje auto na lawetę zaczepiając linę o wahacz :mad2:

Pozdrawiam

Memento Mori :-)
Opublikowano
No to warto chyba dokopać się do nazwy tej firmy, która w taki sposób wyciąga auto na lawetę :duh: . Może taka antyreklama ocali innych przed tak partacką usługą holowania :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.