Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam forumowiczów, kolega prosił mnie abym wrzucił temat odnośnie jego e36 poniewaz ma pewien problem, jego BMKa e36 silnik 1.8i na pasku, bmka ma pewne problemy, przy przyspieszaniu jak się ciągnie ją z 1 na maxa i wrzuca sie 2 to się tnie strasznie jakby sie dusiła i nie chce szybciej jechac, a jak sie wrzuci 3 bieg i pedał do spodu to ciągnie do końca normalnie, także niekiedy na postoju falują obroty do zera ale nigdy nie gaśnie... :/ Panowie prosiłbym o pomoc bo jechalem na miejscu pasażera i z mojego doswiadczenia to wiele teorii można tu zapodać na ten temat ale wolalbym konkretniej ;) jakby jakies niejasnosci to prosze pytać, postaram sie jak najszybciej wyjasnic..., aaa bylbym zapomnial, kable i swiece zostaly wymienione
Opublikowano
Hmmm na początek niech np. odepnie przepływomierz i jedzie, jeśli się poprawi to pewnie jego wina, podobnie może z lambdą spróbować, wskazane także skoczyć i podpiąć pod kompa.
Opublikowano
Lambda.........od razu o tym pomyślałem, miałem w swojej podobne wariacje z obrotami. Po wymianie sondy i przeczyszczeniu silniczka krokowego, falujące obroty ustąpiły.

http://img228.imageshack.us/img228/3276/tn1ir4.jpg


diamentschwartz metalic

Opublikowano

Zgadzam się z palpio

Zobacz a raczej posłuchaj czy nie zasysa lewego powietrza no i wyczyść krokowca np. benzyną.

http://img228.imageshack.us/img228/3276/tn1ir4.jpg


diamentschwartz metalic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.