Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z E46 328i mianowicie chodzi o to że uciekał mi płyn chłodniczy , wymieniłem pompę i nadal to samo

mechanik stwierdził że uszczelka pod głowicą jest walnięta i wytwarza się duże ciśnienie i musi którędyś puścić

teraz zachodzi pytanie co może być przyczyną padnięcia uszczelki pod głowicą (wiem że jednym z takich elementów może być przygrzanie silnika aczkolwiek nie wydaje mi się aby to było przyczyną u mnie )

druga sprawa czy tego typu uszkodzenie jest dość poważne (tzn. czy po wymianie uszczelki silnik będzie się zachowywał normalnie , czy nie będzie z nim jakiś problemów , czy nie będzie czegoś takiego że nie domaga itd.)

z góry dzięki

pozdrawiam

cn_igi

:twisted:

Opublikowano

Witam !

Przegrzanie silnika to najczęstsza przyczyna pęknięcia uszczelki, ale może to po prostu zmęczenie materiału.

Po wymianie uszczelki nie powinno być żadnych problemów z silnikiem o ile wymiany dokona fachowiec. :8)

Częste objawy pękniętej uszczelki to olej w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego lub na odwrót – płyn chłodniczy w oleju .

 

Pozdrawiam

Opublikowano

siemanko mogl bys powiedziec czy duzo ci tego plynu ucieka??

umnie tez troche ubywa,i wyczytalem w zrob to sam ze wymiennik ciepla ten od ogrzewania moze przeciekac i warto zrobic probe cisnieniowa,tez sie zastanawialem nad uszczelka ,ale ani niemam oleju w zbiorniczku ani plynu w oleju ,myslalem zeby uzyc uszczelniacz do chlodnic co wy nato ,jezeli to uszczelka to czy ten uszczelniacz to uszczelni???

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano

Cześć

Dwa tygodnie temu wymieniałem uszczelke pod głowicą w ASO BMW Bialystok.

Co prawda mam inny silnik bo 330D ale podejrzewam że koszt jest podobny.

Wymiana uszczelki planowanie głowicy oraz płukanie ukladu chłodzącego z oleju ktory sie tam dostał to koszt około 4000zł.

Uważaj tylko na to co mechaniory zrobią bo w moim przypadku zupelnie bez żadnej konsultacji ze mną wymienili "przy okazji" :mad2: kilka innych części i naprawa wyniosła mnie 6200zł po dodaniu wszystkich możliwich rabatów i negocjacjach co do ostatecznej ceny.

Opublikowano

6tysi???!!! :duh:

 

uszczelka -300pln

rozrząd (tak przy okazji) -500pln

śruby głowicy 180pln

zrobienie głowy na tip top -500pln

olej filtr 250pln

płyn chłodzący 50pln

 

6200 - 1780= 4420 niezła kasa za parę godzin roboty

Opublikowano

rozrząd (tak przy okazji) -500pln

a po co rozrząd jak tam łańcuszek jest???

i właśnie nie wiem jak z tym silnikiem później ,czy on normalnie będzie chodził bo kumpel mówił mi że mogą być z nim później jaja :x

Opublikowano
a po co rozrząd jak tam łańcuszek jest???

A co łańcuszek też się wymienia.

Jak wszystko dobrze sie posklada to co ma sie dziac?

Jak mocno dygasz kup silnik 328 pelno na rynku

Opublikowano

łańcuszek to się wymienia przy solidnym przebiegu , i jak zaczyna go być słychać bo w innym przypadku po co go ruszać

a wracając do tematu byłem na serwisie i jednak stwierdzili że to nie jest uszczelka :twisted:

Opublikowano
6tysi???!!! :duh:

 

uszczelka -300pln

rozrząd (tak przy okazji) -500pln

śruby głowicy 180pln

zrobienie głowy na tip top -500pln

olej filtr 250pln

płyn chłodzący 50pln

 

Troche zaniżyłeś niektóre ceny ale nie chce mi sie szukac faktury. Poza tym sama usługa demontażu montażu i tzw przezbrojenia głowicy to koszt 2400

 

6200 - 1780= 4420 niezła kasa za parę godzin roboty

Opublikowano
i tzw przezbrojenia głowicy to koszt 2400

no niezle te ceny ,za tyle to w wawie kupie caly silnik 328i heeh

Taki serwis aso ma kosmiczne ceny wystarczy ich oferte podzielic przez 3 i da nam to realne koszty naprawy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.