Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy orientujecie się może, czy wtyczka do czujnika poziomowania świateł jest wymienna (poziom trudności)?

Chodzi mi o część nr 1 (jeśli się nie mylę). Wtyczka jest wpinana w czujnik nr 1.

Chodzi o czujnik przy prawym przednim kole. Wtyczka wpinana w czujnik rozpadła mi się (urwał się m.in. zatrzask mocujący). Przejrzałem instalację i ww kabelek wchodzi do takiej "skrzyneczki" we wnęce koła (nadkole), do której przychodzi też czujnik ABS. Później wychodzą we wspólnej wiązce do komory silnika i tam wchodzą w większa wiązkę. Nie znalazlem nigdzie punktu łączenia.

Czy przewód tego czujnika poziomu jest gdzieś łączony, czy aby mieć sprawną wtyczkę muszę go po prostu gdzieś obciąć i przylutować (tudzież zacisnąć) końcówkę "zestawu naprawczego nr 1?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jest wymienna tylko trzeba ja kupić w VW bo w bmw jest nie dostępna.(znaczy dostępna wraz z wiązką za 13 tyś zł).

Kostka ma 6 pinów i w WV podajemy numer AWK a nie BMW

Opublikowano
Jest wymienna tylko trzeba ja kupić w VW bo w bmw jest nie dostępna.(znaczy dostępna wraz z wiązką za 13 tyś zł).

Kostka ma 6 pinów i w WV podajemy numer AWK a nie BMW

To VW ma takie wtyczki? Ja miałem do czynienia z trochę innymi wtyczkami w audi - takie z cięgnem do odblokowywania ze stalowego drutu. Bardzo fajnie to działało. Te BMW są strasznie słabe. Ledwo dotknąłem i już zepsułem.

Z podanego przeze mnie linka do katalogu części wynika, że powinien być dostępny taki kabelek pojedynczy. Tzn. cena ponad $40 to i tak dla mnie trochę przesada za jeden kabel, ale wyglądało mi na to, że nie trzeba wywlekać całej wiązki za 13k pln.

Jeśli chodzi o lutowanie to o tym właśnie myślałem, ale jeśli występował by w sprzedaży kabelek pojedynczy, to może gdzieś jest on normalnie łączony (np. zacisk wewnątrz oklejonej wiązki) i nie musiał bym ciąć i lutować instalacji.

  • 4 lata później...
Opublikowano
Panowie czy ktoś mógłby napisać jak ten czujnik działa - tzn jak powinno "ruszać się" to ramię.. Swój odkręciłem od wachacza i delikatnie nim poruszałem - zero reakcji świateł. Zdemontowałem go całkowicie i to ramię kręci się dokoła jak wiatraczek na wietrze. Chodzi bardzo lekko bez jakiegokolwiek oporu. Czy to ramię powinno się kręcić dookoła, czy np powinno mieć jakiś opó, czy powinno chodzić ze "skokiem" czy płynnie. No i czy tylko w jakimś zakresie: np 90 stopni, czy lata dokoła.
Opublikowano
Ja jak wymieniałem wahacz to pokręciłem właśnie dźwignią dookoła i po tym eksperymencie przestało mi działać poziomowanie świateł. Może zepsułem, a może zbieg okoliczności. Kupiłem używkę i po sprawie.
Opublikowano
Ja jak wymieniałem wahacz to pokręciłem właśnie dźwignią dookoła i po tym eksperymencie przestało mi działać poziomowanie świateł. Może zepsułem, a może zbieg okoliczności. Kupiłem używkę i po sprawie.

 

Kolego a powiedz mi jak doszedłeś do tego że Ci nie działa? I ważniejsze -> w jaki sposób sprawdziłeś, że już działa. Czy jest jakaś metoda poza podłączeniem pod kompa?

Opublikowano
Jak poskładałem wszystko razem i włączyłem światła to poszły do góry na dół i znowu w górę i tak zostały. Na starym czujniku na końcu opadały na sam dół.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.