Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Niedawno wymieniłem tarcze hamulcowe z przodu na nowe marki Brembo Max (nacinane) + klocki hamulcowe Ferodo Premier.

Wymieniłem również płyn w układzie na nowy.

 

mam wrażenie że auto nie hamuje tak jak powinno... Nie za bardzo chce blokować koła. Przejechałem już w sumie ok 800 km. A żeby porządnie zachamować muszę bardzo mocno naciskać hamulce. poprzednio miałem tak że wystarczyło lekko dotknąć nogą hamulca i auto bardzo dobrze hamowało. nawet jak się tocze z prędkościa 20 km i nacisnę mocno to auto- owszem zwalnia ale w porównaniu z BMW mojego kuzyna to tamto zatrzymuje się prawie w miejscu.

 

Jaka może być tego przyczyna? Tarcze mają się ułożyć jeszcze???

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
hmm... Klocki??? przecież wszyscy na forum chwalą właśnie Ferodo Premier. Poza tym to nie jest taka tania sprawa wywalić 150 zł na nowy komplet klocków.
Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano

Hamulce docierają się max po 300 km, zależy też czy w mieście czy trasa, ale po 800 km powinno dawno być już ok.

U Ciebie może być przyczyną serwo.

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Opublikowano
hmmm... raczej bym tego nie obstawiał. Bo przed wymianą było wszystko ok. A płyn nie wymieniłem od razu tylko po dwóch tygodniach od założenia nowych kamulców.
Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano

Rozumiem, że są odpowietrzone prawidłowo. Pedał nie rośnie po ponownym wciśnięciu?

Można by w takim razie przyjrzeć się pompie, wygląda na za małe ciśnienie. Klocki obstawiałbym na ostatnim miejscu, no chyba że Brembo nie lubi się z Ferodo, ale taki zestaw miałem w poprzednim aucie i było ok.

No i ostatnia sprawa, kół nie powinno blokować, przecież masz ABS. :wink:

 

P.S.: Pomiar 120 zł

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Opublikowano

Dzięki Mortas. Wiem ze nie powinno blokować - chodziło mi o to ze Abs powinien wkroczyć do akcji. Mam niezłą zagwozdkę teraz.

Bo jak napisałem przed wymianą tarcz i klocków było ok - tylko po wymianie. Myślę że wymiana płynu nie ma nic do rzeczy.... wymieniłem później a układ nie był rozszczelniony. Zresztą wymieniłem płyn w prawidłowy sposób i odpowietrzyłem.

Sprzedam felgi aluminiowe 15"
Opublikowano
a sprawdz czy ci sie cylinderki nie blokuja w jazmie bo moga byc przyrdzewiale i po cafnieciu jch do srodka moze sie tak dziac sprawdz- komplet naprawczy miesci sie w granicach 30 zl + cylinderek nowy - jak to nie to to ja nie wiem ale tak bym zrobil i kupil bym tansze klocki i sprobowal a co do hamulcow to jak dwa lata temu musialem wymienic tarcze kazdy chwalil firme ate a to normalne siano wszystko jest jak powinno chodzi o oslony przy tarczach a i tak nie wiem jak to mozliwe z jednej strony sie wypaczyla jedna tarcza od srodka na powierzchni bylo bisie i to dosc duze i to tarcza z lewej wiec tak do konca bym niczemu nie ufal mysl i sprawdzaj pozdrowienia
jedynakk
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

odświeżam temat.

 

Chyba jednak coś z moimi hamulcami jest nie tak.

 

Powiedzcie mi czy jak sprawdzić serwo?

 

Jak mam wyłączony silnik to jak wciskam pedał hamulca i włączę zapłon to słychac taki cichutki stuk i opada o pare mm. Jak zapalam silnik to opada więcej. Teraz przy włączonym silniku jak pompuję hamulcem to słychać takie syczenie... pss, pss, pss. Jak wyłączam silnik trzymając nogę na hamulcu to pedał rośnie ale tylko troszkę. Czy to prawidłowe?

 

Pozdrawiam

Sprzedam felgi aluminiowe 15"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.