Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli masz możliwość podłączenia auta jeszcze raz pod INPE, to zwróć uwagę co pokazuje podczas kręcenia silnikiem w wartościach kondensatorów czyli CAPACITOR jak na zdjęciu tutaj: viewtopic.php?p=906490#p906490

Ja miałem na jednym kondensatorze 0.08V (sterował wtryskami 1, 2, 3) i auto załapywało jakby na 1s i gasło. Odpalało natomiast po odłączeniu wtyczki z któregoś z tych wtrysków. Zakończyło się wymianą DDE.

Opublikowano

ok dzieki za podpowiedz sprawdze tez ta usterke

najlepsze jest to ze skasowalem mu wszystkie bledy mimo krecenia i nie odpalenia auta teraz nic nie pokazuje dopiero jak bym jechal i by zgasl pokazal by bledy

(blad 40 thermal sensor for oil level defect i 4496 rail pressure plausibility)

obawiam sie ze bez mechanika sie nie obejdzie ale warto jak cos jeszcze sprawdzic kazda watpliwa rzecz. :mad2:

Opublikowano

to już chyba musisz do mechanika oddać

 

Jeszcze możesz sprawdzić tą pompkę paliwa w baku, mimo iż dolałeś tyle paliwa nie znaczy, że będzie pracowało

 

Ja miałem podobnie, też odpalała (z resztek które były we filtrze a potem gasła), może Tobie całkiem padła, wyciągnij siedzenia i po po prostu włącz zapłon i patrz czy chodzi, u mnie dopiero zaczęła kręcić jak dostała kluczem.

 

Sprawdź bo to nic nie kosztuje

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.