Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje BMW to E39 528iA 97r. mam problem z rozruchem zimnego silnika i zanim się rozgrzeje ciężko wkręca się na obroty po rozgrzaniu wszystko OK no i zaczał więcej palić diagnoza komputerowa wykazała czujnik położenia wału korbowego moje pytanie brzmi jaki czujnik kupic niestety jestem za daleko ASO żeby jechać i kupić tam a na allegro są siemensa i febi który polecacie no i szczególnie chodzi mi o wymianę wiem że znajduje sie pod termostatem.
Opublikowano
Witam, ja u siebie mam czasami tak, że gdy jadę zaczyna szarpać tak, przez 1 -2 sekundy. Elektromechanik po podłączeniu kompa stwierdził że jest uszkodzony czujnik położenia wału korbowego, znajduje sie on z prawej strony silnika pod rurą od chłodnicy, nad kołem zębatym. Zamówiłem dzisiaj taki czujnik - oryginał Siemens 3 przewodowy, cena ok. 300 zł. Czy ktoś może sie orientuje w jaki sposób sie dobrac do kostki czujnika, z tego co zauważyłem znajduje sie pod kolektorem dolotowym, czy trzeba rozkręcać cały kolektor aby odłączyć i podłączyć kostkę ?
Opublikowano
Tak SIEMENS to orginał. Ostatnio wymieniałem czujnik położenia wałka rozrządu i na orginale jest znaczek BMW a obok SIEMENS. Żeby dobrać się do wtyczki nie trzeba odkręcać kolektora, wystarczy odkręcić kape od filtra oleju - żeby ręka się zmiesciła i sprawne paluszki :wink: . Powodzenia.
Opublikowano
Powiadasz Coneks, że wystarczy odkręcić obudowę filtra oleju? Jeżeli tylko to, to dzisiaj postaram się wymienić, bo już czujnik zakupiłem.
Opublikowano
Jak już pisałem jak z czujnikiem jest to nie wiem,ale patrząc ostatnio pod mache to dojście do niego nie jest ciekawe...Może jest ktoś kto sam go wymianiał to niech da jakieś wskazówki co trzeba odkręcić a czego nie trzeba.
Opublikowano
Witam czujnik wymieniony i wszystko wrocilo do normy nawet am wrażenie że ma większego buta :D z wymiana jest tak ze trzeba odkręcic visco i zdjąć obudowe wentylatora bo od spodu nie ma szans sie dostać odkreca sie go imbusikiem 5 wtyczka jestpod kolektorem wystarczy odkręcić pokrywę od filtra oleju chyba ze ktos ma chuda ręke to sobie poradzi tam sa dwie wtyczki pierwsza od przodu to jest od czujnika polozenia walka rozrzadu a druga to jest wtyczka naszego nieszczesnego czujnika praktycznie zajęło i to godzinke czasu
Opublikowano
a i został mi jeden psikus jak padł mi czujnik położenia walu miałem od czasu do czasu problem z gazem mianowicie jak odpuściłem gaz i chciałem gwałtownie przyspieszyć to sygnalizowało i przełączało się na benzynę tak jakbym nie miał już gazu z powrotem przełączyłem i było git działo się tak czasami często czasami bardzo rzadko myślałem ze to wina tez tego czujnika ale po wymianie problem gazu został co to możne być wiem ze to nie forum LPG ale dużo z was ma instalacje i znacie się na tym
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

koledzy mam problem w 528i. Otorz niedawno spalilo mi sie sprzegło. Kupiłem uzywke (klopoty finansowe) i załozyłem. Po dorodze musiałem porozpinac troche przewodow zeby wyjac skrzynie ale jakos sie udało, i sprzegło zostało wymianione. Zonk sie zrobił jak probowałem uruchomic silnik... niby probował sie uruchomic ale od razu gasł, jak dałem wiecej gazu to obroty głupiały i zaczeło mi strzelac w dolot. Uruchomiłem na LPG i objawy te same z tym ze nie strzela. W obu przypadkach za samochodem pełno niebieskiego dymu sie zbieralo przy probach zapalania:((((

co to za przyczyna moze byc?? Przewody masowe sprawdziłem i sa OK, sprawdziłem swiece - wyglad ok ale były zalane paliwem. gdzie szukac przyczyny? kompa jeszcze nie podłaczałem :? :? :? :( :( :( :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.