Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Znajomego żona przejechała autem ok 10 km bez smarowania.Autko odpala ale troszke dziwnie pracuje(wiadomo dlaczego) czy jest szansa na naprawę silnika?czy tylko wymiana silnika na drugi?można to jakoś zdiagnozować?ewentualnie co Waszym zdaniem mogło ucierpieć?prawdopodobnie przyczyną jest pompa olejowa.Pozdrawiam

Opublikowano
Mam rozumiec ze cisnienie spadlo do zera?? To uszkodzenia - najszybciej pewnie wal korbowy + panewki + korby, no moze tez przytarcie tlokow ale jak silnik odpala to chyba nie bylo tak zle, a co masz na mysli "dziwnie pracuje"?? A temperatura tez urosla??
Opublikowano
10 kilometrow to bardzo duzo, wedlug mnie i tak skonczylo sie bardzo szczesliwie tj bez zatarcia silnika.
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano
To samo mialem na mysli. Niech kolega napisze co sie tam stanelo i co dalej z tym zrobil.
Opublikowano
Proponuje tez zaobserwowac czy nie zaczol brac znacznych ilosci oleju.
Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

Póki co kolega wstawił auto do warsztatu.Dam znać co będzie się dalej działo.Może być tak że pompa oleju zostanie wymieniona i będzie ok?

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich,

Niestety mechanicy rozebrali górę silnika i albo nie wiedzą za co w dalszej kolejności się zabrać albo rzeczywiście problem z czasem,ale do rzeczy.Znajomy zaproponował mi odkupienie tego samochodu w dobrej cenie,w związku z tym mam pytanie.Jeśli byłaby konieczność wymiany silnika (chyba najgorszy wariant-ale i taki trzeba zakładać) to czy wystarczy zakupić goły silnik czy lepiej kupić z całym osprzętem?dodatkowo jak to jest z pompą oleju?czy ona zawsze występuje razem z silnikiem?pytam pod kątem zakupu drugiego silnika,bo myślę,że jeśli nawet będzie taka konieczność to po wymianie wszystko musi być ok.Bo nie wiem czy opłaca się tracić czas i pieniądze na to żeby jacyś pseudo mechanicy grzebali w silniku(a wiadomo jak u nas jest z dobrymi specami).Z góry dziękuję za odpowiedzi.

P.s ewentualnie co byście doradzali,może ktoś zna jakiegoś dobrego fachowca,który byłby w stanie stwierdzić bez większego naciągania klienta co jest do naprawy,ewentualnie fachowo dokona wymiany silnika.Może warto by było zakupić nowszej generacji silnik 258 KM z cały osprzętem?

Pozdrawiam

Opublikowano

Jezeli kupisz silnik tego zamego modelu i oznaczen co masz juz w aucie to mozesz kupic bez osprzetu. Ja wiem z doswiadczenia ze roznic jest wiele, jak w swoim e34 "polozylem" komputer od sterowania silnika to do mojego rocznika i modelu bylo chyba ze 4 rodzaje komputerow i mechanior mowil ze trzeba szukac z identycznym numerem. Podejrzewam ze w nowszych modelach ten problem tez moze wystepowac... Samo przeszczepienie identycznego silnika nie powinno przyspozyc zadnego wiekszego problemu.

Jesli chodzi o goly silnik to pompa oleju jest czescia integralna silnika (no chyba ze montowana jest na zewnatrz), wiec w golym tez bedzie.

Jesli chodzi o nowszy silnik, to podejrzewam ze da sie to zrobic, BMW montuje standard karoseri pod wiele modeli silnikowych, z tym ze w nowszym moze byc inny osprzet i sterowanie, wiec tutaj trzebaby bylo myslec tylko o komplecie (silnik+osprzet).

 

Poprawcie mnie jesli sie myle...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.