Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Szukam szukam i nigdzie niema informacji odnosnie tego błedu.

 

Silnik poszarpuje przy dodaniu gazu na biegu jałowym, czasami czuc wypadanie załonow, zdarza sie ze przy przegazowaniu na biegu jalowym leciutko strzela w tłumik, ma ciut za niskie obroty.

 

podczas jazdy jest słabe. dopiero po wcisnieciu gazu do konca ma kopa.

 

po podpieciu pod kompa jedyny blad jaki istniał to:

 

ZA NISKIE NAPIęCIE ZASILANIA

 

 

Czy ktos moze mi pomóc? Jak sie za to zabrać? :|

 

Dziekuje

Opublikowano
Zacznij od sprawdzenia regulatora napięcia w alternatorze,ale najpierw zmierz napięcie ładowania powinno być od ok 13,5 v do 14,4 v.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano
Zacznij od sprawdzenia regulatora napięcia w alternatorze,ale najpierw zmierz napięcie ładowania powinno być od ok 13,5 v do 14,4 v.

 

na komputerze pokazuje 14,2-14,4v , a na klemach jest 14,4v

/czyli prawidłowo.

Opublikowano

często psującym się elementem osprzętu M60 są cewki - czy już je sprawdzałeś?

 

sprawdzenie napięcia robiłeś za pomocą testu 9 na OBC?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
często psującym się elementem osprzętu M60 są cewki - czy już je sprawdzałeś?

 

niestety nie, niewiem jak sie za to zabrac,ani tez nikogo od kogo moglbym podmienic :(

 

 

sprawdzenie napięcia robiłeś za pomocą testu 9 na OBC?

 

tak, oraz mierzyłem na klemach po odpaleniu auta.

Opublikowano

jeżeli masz ładowanie ok 14,4v ( tylko sprawdz to pod obciążeniem - włącz światła , dmuchawe itp) to jest idealnie i nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika ... u mnie jak akumulator był do wymiany to raz ledwo rozrusznik kręcił , silnik odpalił i chodził idealnie ...

 

 

to mogą być - świece , cewki , sondy , przepływomierz , czujniki itp itd - trzeba szukac ...

 

cewki sprawdza sie na oscyloskopie - jak masz jakiegoś dobrego elektoronika to sobie z tym poradzi bez najmniejszych problemów ...

Opublikowano

Rozumiem, ale takie rzeczy jak sondy , przepływomierz , czujniki powinny raczej pokazac blad na kompie, a tu nic, cisza :?

 

reset poprzez zwarcie klem tez nic nie pomaga.

 

czy ten bład na kompie:

 

ZA NISKIE NAPIęCIE ZASILANIA

 

moze byc wywolany uszkodzonymi np cewkami?

skoro napiecie ladowania jest prawidlowe to takze powinno być prawidlowe napiecie zasilania!? głupieje :mad2:

Opublikowano

przebicia na cewkach zapłonowych nie wychodzą po podłączeniu komputera , przekłamania czujników wałka też nie zawsze...

 

 

za niskie napięcie - może łapać taki błąd podczas odpalania - napięcie spada do niskiego poziomu przy rozruchu silnika i łapie błąd - a jak odpali to ładowanie mu już napięcie podnosi i jest ok ... sprawdz napięcie podczas odpalania ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.