Skocz do zawartości

Kilka problemów (falowanie obrotów,pompa,...)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początku chodzi mi o silniczek m42 czyli model 318IS

 

Zawsze po uruchomieniu silnika przez 5 sek. falowały obroty między 500- 800 szukałem przyczyny ,ale nie dało rady jej wykryć.

 

Ostatnio zmieniłem pompę paliwa (zakupiłem używaną)i teraz zaczęły się dziać dziwne rzeczy ,jak go odpalam to czasem obroty tak falą przez te 5sek ,że aż gaśnie .

 

Pompa paliwa jakoś dziwnie buczy tak basowo słychać ją nawet stojąc za samochodem,a z silnika wydobywa się z okolic kolektora dolotowego może spod niego jakiś dźwięk(pisk ciągły)

 

Bardzo proszę o jakieś sugestie podpowiedzi

Opublikowano

bucząca pompa ma dwie opcje... albo buczy bo nie ma już siły ciągnąć paliwa, albo buczy bo paliwa po prostu w zbiorniku nie ma... zakładam, że po prostu kupiłeś uwaloną pompe... pisk spowodowany jest moim zdaniem zbyt małym ciśnieniem paliwa i przez to hałasującym regulatorem ciśnienia...

 

Z tego co pamiętam lekkie falowanie w is'ie zaraz po starcie jest może nie normalne, ale jest standardem i po wielkich walkach wielu już dało za wygraną i pojawiła się opinia, że tttm (ten typ tak ma) :twisted2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

Jednak widać ,że potwierdziły się moje domysły co do pompy :x

 

Dzięki za wypowiedz ,teraz wiem na czym stoję :D

Opublikowano
Tylko nie kup znowu uzywki :)

 

 

 

Już dostałem nauczkę :wink: ,wysłałem moją oryginalną do regeneracji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.