Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dziale umiescic to pytanie i umiescilem je tu poniewaz chodzi o serie 3 a dokladnie o e36 a mianowicie chodzi mi o to aby ktos mi doradzil jako nowicjuszowi ktory jeszcze nigdy nie jezdzil autem z napedem na tyl a chce sobie wlasnie kupic cos na tyl bo na przod juz mi sie znudzilo ;) i wypadlo na Bmw :D i prosze o doradzenie znawcow zeby mi troche podpowiedzieli mam 4 modele 328 cabrio, cabrio z tego wzgledu ze poprzednimi samochodami jakie mialem to wlasnie cabrio i mam do nich slabosc ;) nastepny model to m3 3.0 lub 3.2 tylko ze juz coupe bo cabrio troche drogie :) no i jeszcze e46 328 lub e 46 330 ci bo to modele mniej wiecej w tym przedziale cenowym 330 troche drozsza bedzie ale tez ja biore pod uwage. Samochod ma mi sluzyc do jazdy lubie szybko jezdzic nie jestem zwolennikiem tyrania auta typu palenia gumy lub innych takich rzeczy, czyli ktory model byscie mi doradzili ? przypominam ze nie jezdzilem jeszcze nigdy w zyciu samochodem z napedem na tyl. Pozdrawiam
Opublikowano

Ile chcesz przeznaczyć na auto :?:

 

Jak na pierwsze BMW startujesz z grubej rury (mówię o dużym silniku).

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
chce przeznaczyc 35 zl a startuje z grubej rury bo ostatnim samochodem byla astra II cabrio turbo 190 km tak ze na mniej to chyba nie ma sensu ?
Opublikowano
Jeżeli jesteś jak mówisz kasiasty to od razu m3 :8) czemu nie tylko 321 kucy. Wiadomo. Ale jeśli nie chcesz się zabić to myślę że przedział 172-192 koni powinien ci wystarczyć czyli 323i-328i .Jazda na tylnim napędzie jest cudna ale na mokrej nawierzchni trzeba się trzymać w ryzach. Mówisz że nie jesteś zwolennikiem ostrej jazdy i palenia gum??? Wierz mi że twoja wiara zostanie wypróbowana podczas posiadania bmki. Podczas zakupu tegoż pojazdu radzę ci zabrać ze sobą znawcę silników ,ponieważ dużo modeli jest wyżyłowanych przez niewyżytych młodocianych.Polecam Coupe ,świetna sylwetka ....
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
heh czy kasiasty nie powiedzialbym poprostu zaoszczedzilem troche i ze sprzedazy samochodu no m3 fajna sprawa tylko tak jak mowiles kasiasty jestem nie jestem tez licze sie z czesciami bo do m3 napewno nie sa tanie a tez mam taka mysl ze taka m3 tez chyba sie tak czesto ne spuje :) moge sie mylic niewiem ;)
Opublikowano

Raczej o E46 cabrio z dużym silnikiem będzie trudno.

 

Za tę kwotę skupiłbym się na E36 z końca produkcji 328i.

Na ///M też bym się raczej nie napalał. Na dobre ///M.

 

Zostanie Ci jeszcze na ewentualne naprawy i coś tam jeszcze :wink:

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano

Powiem ci że jak masz te 35 tyś na bmw to uderz w e46 ceny w granicach od 25tyś. Mniejsze ryzyko na zużytych części(oczywiście opcjonalnie) np tu ale sedan:

 

http://moto.allegro.pl/item638451444_bmw_e46_323_2_5_170_km_jedyna_taka_m_pakiet.html

 

Wiem że cię interesi coupe więc większe prawdopodobieństwo to zakup e36 w dość dorodnym wyposażeniu za przyzwoitą sumę.Szkoda że Angliki mają po 2giej stronie kiere bo bym ci upatrzył taką m3 e36 za ok 20k zł bez problemu.

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
328 cabrio z konca produkcji jakis 98 lub wlasnie 99 r tez dobrze chyba a jesli chodzi o e46 to nie cabrio tylko coupe bo cabrio to od 45 tys sie zaczynaja no a M to chyba sobie raczej podaruje bo jednak troche kosztowne czesci jakby nie patrzyl a taka e36 328 cabrio tez napewno mozna poszalec ;)
Opublikowano
Jak widzisaz ja mam 323i i jest naprawde już czym poszaleć .Najlepsze jest jak przyśpieszasz a włącza się vanos i dodaje jeszcze powera od 4 tyś obr.328i bedzie miało jeszcze lepszy efekt .Do tego zrób sobie remaping i dołożysz troche kucyków bezpiecznie ponad 220. :mrgreen:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

nie chcę cię zniechęcać bo za 35tys zł kupisz M3,ale za taką kwotę dostaniesz towar adekwatny do ceny.A ceny naprawdę zadbanych egzemplarzy dochodzą do 20 tys euro.Musisz się liczyć z tym że niektórych części nie kupisz na allegro,a ceny w ASO wiadomo jakie są.

Co do jazdy z tylnym napędem,jest to jedna z tych rzeczy dlaczego ludzie wybierają BMW a nie Astre bertone.Wystarczy trochę oleju w głowie i uważać na nasze nieciekawe drogi,w przeciwnym razie wózek inwalidzki lub dębowa jesionka.Osobiście radziłbym ci wybrać coś poniżej M3.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
Od siebie tak tylko powiem że jeśli duży i mocny silnik z napędem na tył to przydatna jest opcja kontrolująca nieco tor jazdy typu ASC także raczej wziąłbym na Twoim miejscu E46 z silnikiem ~200KM. Wiem jak się kończyło mocne depnięcie na marnej nawierzchni lub na zakręcie (na szczęście w miarę szczęśliwie) jak wsiadłem na samym początku do mojego auta z napędem na tył, a ja mam przecież tylko 140KM... aż nie chce myśleć co by było gdybym wtedy miał 2.5L :roll:
Opublikowano
No ja mam 2,5l i na mokrej nawierzchni autko trzeba ostrożnie wprowadzać w zakręty ,już nieraz driftowałem ....na rondach....poniekąd fajna sprawa :mrgreen:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
No ja mam 2,5l i na mokrej nawierzchni autko trzeba ostrożnie wprowadzać w zakręty ,już nieraz driftowałem ....na rondach....poniekąd fajna sprawa :mrgreen:

 

Poniekąd fajna, gorzej jak prawie w powietrzu obróci cię o np 180 stopni i lądujesz na przeciwległym pasie :mrgreen:

Opublikowano
Do tego zrób sobie remaping i dołożysz troche kucyków bezpiecznie ponad 220. :mrgreen:

jeszcze bym prosil o wytlumaczenie co to takiego bo nie mam pojecia a jednak poslucham wiekszosci osob i zdecyduje sie na 328 ;) pozniej zawsze mozna przesiasc sie w cos mocniejszego ale jak na pierwsze auto z napedem na tyl to te 193 km i 280 Nm wystraczy chyba swobodnie :) no ale jeszcze mnie ciekawi ten REMAPING bo jak mozna miec powyzej 200 km to czemu i nie ;)

Opublikowano
Do tego zrób sobie remaping i dołożysz troche kucyków bezpiecznie ponad 220. :mrgreen:

jeszcze bym prosil o wytlumaczenie co to takiego bo nie mam pojecia a jednak poslucham wiekszosci osob i zdecyduje sie na 328 ;) pozniej zawsze mozna przesiasc sie w cos mocniejszego ale jak na pierwsze auto z napedem na tyl to te 193 km i 280 Nm wystraczy chyba swobodnie :) no ale jeszcze mnie ciekawi ten REMAPING bo jak mozna miec powyzej 200 km to czemu i nie ;)

 

Kolegą chodzi zdaje się o wgranie nowych mapek wtryskowych do sterownika i silnik wtedy dostaje inne dawki paliwka i powietrza :)

Opublikowano
aha :D a to ciekawie brzmi i to mozna uzyskac tyle mocy na takim czyms ? a gdzie takie cos sie wykonuje wogole ? normalnie w serwisach BMW czy gdzie indziej ?
Opublikowano
aha :D a to ciekawie brzmi i to mozna uzyskac tyle mocy na takim czyms ? a gdzie takie cos sie wykonuje wogole ? normalnie w serwisach BMW czy gdzie indziej ?

 

Ile mocy można uzyskać zależne jest od danego silnika, trudno mi powiedzieć ile w takich 2.5 2.8 to da. Zabieg można przeprowadzić w dobrych zakładach zajmującym się właśnie tym (na Googlach można ogłoszeń poszukać) Możesz też zamienić słówko z kolegą o nicku Bagor-on coś się zna na zwiększaniu mocy.

 

P. S. i raczej żebyś się nie skusił na tanie "świetne" chipy z allegro :D

Opublikowano
aha ok dzieki za informacje hehehe chipy allegro ktore kosztuja 9.99 hahaha albo nawet 89.99 zl ;) nie no raczej nie skusze sie na takie podniesienie mocy nawet bedac laikiem w tej dziedzinie ;)
Opublikowano
Dokładnie..Przyrost mocy w dużym stopniu zależy od kondycji silnika. Jak chcesz wsadź dolot od M50 ma większe kanały :D Ale jak tu mówimy 200 kucy chyba ci wystarczy :8)
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
no tak mi sie wydaje ze narazie wystarczy :) ale wiesz jak mozna uzyskac troche mocy w niedrogi sposob to czemu i nie ;) mowisz zalerzy od stanu silnika prawdopodobnie auto bedzie sprowadzone z niemiec wiec chyba nie bedzie az tak zle ;)
Opublikowano
no tak mi sie wydaje ze narazie wystarczy :) ale wiesz jak mozna uzyskac troche mocy w niedrogi sposob to czemu i nie ;) mowisz zalerzy od stanu silnika prawdopodobnie auto bedzie sprowadzone z niemiec wiec chyba nie bedzie az tak zle ;)

no tak ale tutaj 99,9% aut jest skądś sprowadzone,jeżeli sprowadzać to tylko od prywatnej osoby.Komisy w Niemczech,Włoszech itp robią takie same przekręty jak w u nas.

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
No no w niemczech to mniej wiecej jestem obeznany komisy odpadaja bo w niemczech przewaznie komisami rzadza brudasy turasy chodzilo mi wlasnie o prywatna osobe ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.