Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak wyzej.

 

Moze ktos zna przyczyne podwyższonych wartosci parametrów "pulse duty factor i.s. contr.." , oraz "load mg/as/zyl"

 

Błędow brak

 

 

Linki do logow

 

http://images40.fotosik.pl/121/a63c41689dd1f5ec.jpg

http://images46.fotosik.pl/125/6a2c15c57f6c017c.jpg

http://images45.fotosik.pl/125/b10a149b21cb3393.jpg

http://images39.fotosik.pl/121/b04e6cf8abb971e2.jpg

http://images41.fotosik.pl/121/227bcbffea12e9ad.jpg

 

 

 

Jesli wiecie co oznaczają te parametry do tez podajcie info.

 

Dodam ze po wymianie przepływki na nową bosch samochod jezdzi duzo lepiej ale te dwa parametry sie nie zmienily.

Opublikowano
Mam tak samo, może to wina tego zaworu DISa bo u mnie charkocze w układzie dolotowym. Jak sprawdzałem to czasem działa czasem nie.
Opublikowano

mam nowego disa, nową przepływke (bosch) nowe przewody podcisnieniowe, nowy przewód odmy i nowy separator oleju, wiec to pewnie nic z tych rzeczy

 

load- jest to parametr odpowiadający obciążeniu silnika.

 

ten drugi ma podobno związek z silniczkiem krokowym.

 

I teraz nasuwa sie pytanie co moze tak bardzo obciążać silnik? skoro swiatła , wentylator, radio, itd wszystko bylo wyłączone

Opublikowano
sprawdź jaką load ma wartość podczas jazdy.

 

 

 

Praktycznie caly czas jest na podobnym poziomie.

Podobnie jak ten pulse duty factor... tez jest caly czas wysoki, jego wartość zmienia sie (na 0) po odlączeniu krokowca.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
To samo co u mnie w bmw z3 1900 czy ktoś może rozwiązał ten problem. Proszę o odpowiedz. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.