Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam następujące pytanie, kiedy pracuje silnik niezależnie od ustawień na panelu klimatyzacji i niezależnie od tego czy jest włączony czy wyłączony nawiew i klima, włącza i wyłącza mi się co jakiś czas (dość często) kompresor klimatyzacji. Dodatkowo zauważyłem dziwny dźwięk dochodzący z elektrozaworów, takie głośne pukanie, ale dziś elektrozawory wymienię i będzie spokój, tylko nie mogę dość od tego, dlaczego non stop włącza się i wyłącza kompresor klimatyzacji. Czy może to być coś od elektrozaworów ? POzdrawiam.
Rosa
Opublikowano
Tak już jest w 8ce - kompresor klimy chodzi zawsze. Nie chodzi jedynie przy pokrętle obrotów wentylacji w położeniu "0", gdy się wyłącza wszystko. Przynajmniej tak jest u mnie.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

Wymieniając w swojej kompresor na nowy i nie tylko dowiedziałem się przy okazji szperania w rożnych miejscach,że w 8em nie stawiano na ekonomię więc kompresor pracuje ''intensywniej'',nie liczono tu się z ostateczną konsumpcją.To cała tajemnica-dosyć proste rozwiązanie swoją drogą :mrgreen:

Co do dźwięku to powinien być delikatnie słyszalny (weź to teraz i skalibruj dźwięk pisząc o nim...:)..)dźwięk załączającej się cewki po przekręceniu kluczyka.

Opublikowano
No niech sobie pracuje, ale problem jest taki, że dość mocno czuć, kiedy się załącza :( nie dość, że słyszę to, to dodatkowo uderzenie jest takie, że czuje na pedale hamulca, który trzymam np stojąc na czerwonym świetle .. Moim zdaniem nie powinno tak być.
Rosa
Opublikowano
Przy włączeniu się kompresora zwiększają się obroty silnika, ale powinny ledwo-ledwo, nie na tyle aby automat odczytał to jako ruszenie.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Nie nie, spokojnie jest tak jak mówisz, tylko widzisz, ja mam jeszcze M73 i jest igła po prostu, więc muszę się moim nowym M70 trochę zaopiekować, dla mnie V12 ma chodzić z 5 pln na sztorc i nie przewrócić monety :).
Rosa
Opublikowano
dla mnie V12 ma chodzić z 5 pln na sztorc i nie przewrócić monety :).

I tak jest, sprawdzaliśmy :D

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
No niech sobie pracuje, ale problem jest taki, że dość mocno czuć, kiedy się załącza :( nie dość, że słyszę to, to dodatkowo uderzenie jest takie, że czuje na pedale hamulca, który trzymam np stojąc na czerwonym świetle .. Moim zdaniem nie powinno tak być.

 

Masz kolego coś nie hallo w układzie:polecam sprawdzić pasek oraz przede wszystkim kompresor.Jeśli miałeś zadbane to powinien być wlany odpowiedni olej(ważne!!!) by smarował to urządzenie ...to szarpniecie o którym piszesz może być wskazówka, że z nim coś się dzieje nie tak. To ma działać płynnie i bez szarpania o jakim piszesz.

Opublikowano
Już wszystko wiem :). Szarpnięcia były spowodowane nagarem w przepustnicach i dziwnie skorelowały się z włączaniem i wyłączaniem kompresora klimatyzacji ;). Przepustnice są wyczyszczone i chodzi jak laleczka, zaś dźwięk o którym pisałem także zdiagnozowałem :)> Nie pochodził on z kompresora. Nie wiem dokładnie jak to się nazywa, jednak chodzi o zawór upuszczający ciśnienie przy układzie hamulcowym. Także na razie mogę się cieszyć z : Freude am Fahren :).
Rosa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.