Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam zamiar zdemontować listwę wtryskową w swoim silniku, jednak przeraża mnie fakt iż jest ona z jednej strony głęboko osadzona tz od strony sciany grodziowej a jest tam duzo do odłączania (przewody od regulatora ciśnienia). Sciągnąć pewnie dam rade ale boję się że problem pojawi się przy montażu. Czy jest jakiś myk na to ? W jakiej kolejności to wykonywać ?
Opublikowano
Na początek Cię uspokoję. Montaż jest łatwiejszy niż demontaż. Robiłem to niedawno i największy problem miałem z sunięciem węży paliwowych na końcach listwy. Guma zrobiła się twarda i musiałem rozciąć. Takze na początek proponuję kupić przewód paliwowy o średnicy wewnętrznej 8mm. Wystarczy 30cm. Trochę problemów sprawiają też zawleczki na kostkach elektrycznych. Demontujesz plastikową osłoną, potem musisz odkręcić dwie śrubki mocujące plastik w którym są kostki elektryczne do wtrysków i cieniutkim śrubowkrętem odchylić metalową zawleczkę na każdej kostce wtryskiwacza jednocześnie delikatnie ciągnąc całość. Jak się uda to odsuwasz cały plastik z wtyczkami na bok i luzujesz opaski na wężach paliwowych. Odkręcasz kolejne dwie śrubki mocujące listwą paliwową do kolektora i odłączasz przewód podciśnieniowy od puszki rególatora ciśnienia. Potem wystarczy pociągnąć za listwę wtryskową i powinna wyjść razem z wtryskami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.