Skocz do zawartości

Napuchniete uszczelki szyby od strony lusterek - wymiana ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

Mam napuchniete uszczelki drzwi przednich przy lusterkach zewnetrznych - wiem ze to czesty problem w E46, ja nigdy tych uszczelek nie mialem zdejmowanych, a mimo to na lewej jest juz spory bombel, a prawej troche mniejszy .

 

Wiem ze owe uszczelki kosztuja ok. 70 zl/szt. w ASO .

 

Ale jak jest z ich wymiana ? Prosta czy raczej klopotliwa i jest ryzyko ze mozna cos uszkodzic, cos moze nie pasowac itp.

 

Prosze o opinie osob ktore maja to juz za soba .

 

pozdrawiam

dziekuje

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Maja byc napuchniete i troche grubsze zeby nie szumiało przy duzych predkosciach, bo tam sie własnie zamyka ten trojkat z lusterkiem ktory wystaje troche bardziej niz szyba, przynajmniej ja to tak widze. Ale w coupe to ma sens, nie wiem jak w sedanie, gdzie masz cała ramkę drzwi.

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano

Zrobie zdjecie przed wymiana to zrozumiesz o co chodzi - one sa naprawde "napuchniete" :? . I napewno to nie jest normalne . Ciekawi mnie tylko dlaczego tak sie dzieje . Jak zdejme stara uszczelke to moze zobacze ocb .

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX71&mospid=47664&btnr=41_1109&hg=41&fg=40

 

Zamowilem juz uszczelke + 4 klamry . Total koszt ponizej 80 zl.

 

Zrobie fotki z wymiany.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Powodem napuchnięcia jest rdza wewnątrz uszczelki. Biegnie tam metalowa listwa wzmacniająca która lubi skorodować wewnątrz. Robi się coś podobnego jak pęcherzyk na lakierze - w tym wypadku wybrzusza gumę.

Był: Nissan Almera 1.5, 2001

Był: VW Passat 1.8,1999

Jest: BMW 318 E46,2000

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Powodem napuchnięcia jest rdza wewnątrz uszczelki. Biegnie tam metalowa listwa wzmacniająca która lubi skorodować wewnątrz. Robi się coś podobnego jak pęcherzyk na lakierze - w tym wypadku wybrzusza gumę.

 

Dokladnie tak .

 

Wymiana uszczelki okazala sie byc banalna - wyciagamy stara, wkladamy nowa (trzeba uwazac by jej nie pogiac) . Nie potrzeba zadnych narzedzi . Balem sie ze trzeba bedzie lusterko zdejmowac ale nic z tych rzeczy .

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img32.imageshack.us/img32/7122/uszczelka1.jpg

 

Nowa vs stara

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img38.imageshack.us/img38/2769/uszczelka2.jpg

 

Ta listwa jest przyczyna pecherzy na uszczelce .

 

pozdrawiam

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.