Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nie powiem żeby moje Philips'y były mega biało-niebieskie, jak zatrzyma się obok mnie jakiś inny xenonowiec to moje też wyglądają żółto. No ale to tylko w bezpośrednim starciu, w pojedynkę jest już inne wrażenie :)

Pomijając ich kolor to naprawdę widać, że te nowe 4300K mają więcej lumenów. Na tyle stojącego przede mną samochodu jest jakby faktycznie jaśniej niż z tych mocno niebieskookich :) Kolor nadwozia nie ma zimnego niebieskiego zafarbu, wygląda jak za dnia w słońcu, czyli lekko zółto :)

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jaki jest naprawde objaw konczacego sie zarnika?

moja jedna lampa mruga i gasnie od jakiegos czasu,wywalajac blad na desce,ostatnio coraz czesciej

moj mechanik twierdzi ze na 90% to konczacy sie zarnik.ma racje?

a i oryginalny produkt z aso ma po 180 zl netto.dobra cena? czy szukac samemu?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
U mnie było tak. Jak kupiłem samochód to świeciły już bardzo niebiesko wpadały w lekki fiolet. Któregoś dnia nie odpalił za pierwszym razem, kilka dni później zaczął mrugać w trakcie jazdy. Wtedy postanowiłem wymienić żarniki. Ja kupiłem żarniki Philipsa na allegro po 139pln ponoć oryginał i chyba naprawdę tak jest. Świeci teraz jakby dwukolorowo. Na boki niebiesko na wprost lekko żółto. Patrząc w innych autach z tymi NOWYMI 4300K głównie w Audi i VW choć BMW też widać na ulicach, wygląda to tak samo. Jak gościu mówi, że ma oryginal i to jeszcze z ASO to po 180 chyba warto, szanse na trafienie bubla zmniejszają się do minimum a na allegro to loteria.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Nie kupuj tylko tych Osram, bo będą żółtawe.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
Nie kupuj tylko tych Osram, bo będą żółtawe.

wiem,przeczytalem caly watek,tez preferuje niebieskawe swiatlo :mrgreen:

Opublikowano

Ale czy ktoś potrafi wyjaśnić o co chodzi? :)

 

Zarówno w E46 miałem ori Osrama - wymieniałem na Osrama 4300 - świeciło na "żółto" - a przed wymianą było "niebiesko"

 

W E90 Ori Osram - wsadziłem Osrama - świeci na "żółto" wcześniej "na niebiesko"

 

Te same numery, ten sam Osram.

 

W E60 taka sama sytuacja, Osram i świeci na "żółto", wcześniej na "niebiesko"

 

O co chodzi? Te same numery, produkt oryginalny Osram.

 

To skąd ta różnica barw..

 

Chyba po prostu lepiej i taniej! kupić jakieś chińskie badziewie 6300K i tyle w temacie ;)

 

Pzdr.

Opublikowano
Chyba po prostu lepiej i taniej! kupić jakieś chińskie badziewie 6300K i tyle w temacie ;)

Pzdr.

tyle ze nie kazdy strawi chinskie badziewie w swoim aucie :wink: :mrgreen: ,ja akurat nie trawie,wiec bedzie zolty,a nie chinski,musze z tym poczekac do czwartku,szykuje sie grubszy serwis,wiec przy okazji wymienie :mrgreen:

dzieki za rady :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ale czy ktoś potrafi wyjaśnić o co chodzi? :)

 

Zarówno w E46 miałem ori Osrama - wymieniałem na Osrama 4300 - świeciło na "żółto" - a przed wymianą było "niebiesko"

 

W E90 Ori Osram - wsadziłem Osrama - świeci na "żółto" wcześniej "na niebiesko"

 

Te same numery, ten sam Osram.

 

W E60 taka sama sytuacja, Osram i świeci na "żółto", wcześniej na "niebiesko"

 

O co chodzi? Te same numery, produkt oryginalny Osram.

 

To skąd ta różnica barw..

 

Chyba po prostu lepiej i taniej! kupić jakieś chińskie badziewie 6300K i tyle w temacie ;)

 

Pzdr.

 

Być może w tych autach były żarniki starszej generacji, które kończąc się wpadają w efekt color shift, tracą one biel na rzecz bardzo mocno niebieskiego a czasami fioletu i purpury. Te nowe obecnie sprzedawane, nie mają tego i oznaką kończenia się będzie albo mruganie albo padnie bez ostrzeżenia w nocy w trasie. Co do koloru tych nowych żarników to daj im trochę czasu. Ja mam co prawda Philipsa ale mija prawie 5 miesięcy i widzę, że jeszcze się zmienia kolor, najpierw zawsze prawy i za jakiś czas tak samo wygląda lewy :) Chyba tylko dlatego widzę jeszcze zmianę koloru. Jak ktoś chce mieć takie mocno niebieskie to Philips CM ponoć ma taki kolor od nowości albo Osram XENARC COOL BLUE http://osram.pl/osram_pl/Dla_konsumentow/Oswietlenie_samochodowe/Produkty/Reflektory_gowne/XENARC_COOL_BLUE/index.html Co do tej dwukolorowości moich swiateł to sprostuję trochę. Właściwie to całe światło widziane na ścianie ma taki sam kolor, ta żółć o której pisałem wcześniej pojawia się w miejscu gdzie jest granica świała i cienia. Linia odcinająca jest wyraźnie żółta a reszta biało niebieska. Podsumowując, kolor nie jest tak bardzo niebieski jak w wiekszości aut ale nie jest też żółty :)

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano

Widzisz ja dla porównania w ex E46 też wymianiełame żarniki na Osramy a dla przykładu wymontowałem żarnik ze Skody Superb i wsadziłem do E46, co dziwne w Superbie ta sama żarówa (też Osram identyczny jak w E46) świeciła na biało/niebiesko w E46 na żółto? Co jest przyczyną tego? W obecnej E90 tak samo jak pisałem w poprzednich postach.

 

Co prawda 'żółć' to może przesadzone słowo, ale nie jest to ani czysta biel, ani jakiś fuckin' blue shit ;). Ale wydaje mi się, że po prostu Osramy tak już mają. E46, E90 i w E60 po wymianie na nowe Osramy - świecą na 'żółto' ;). Czyli lepiej kupić Philipsa jak komuś zależy na 'niebieskości'.

 

Lub tak jak pisałeś, OSRAM COOL BLUE.

 

Lub Philips CM: http://www.lighting.philips.com/pl_pl/consumer/carlighting/1_car_lighting/products_for_car/12_xenoncm.php?main=pl_pl_consumer_lighting&parent=89083467512&id=pl_pl_car_lighting&lang=pl

 

 

 

Pzdr.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Widzisz ja dla porównania w ex E46 też wymianiełame żarniki na Osramy a dla przykładu wymontowałem żarnik ze Skody Superb i wsadziłem do E46, co dziwne w Superbie ta sama żarówa (też Osram identyczny jak w E46) świeciła na biało/niebiesko w E46 na żółto? Co jest przyczyną tego? W obecnej E90 tak samo jak pisałem w poprzednich postach.

 

To akurat jest naprawdę bardzo zastawnawiające. Czyżby coś się zużywało, traciło połysk i blask albo wypalało w odbłysniku ? Ciekawe jakby zachował się sam podłączony żarnik nie włozony do układu optycznego ? Byłaby wtedy odpowiedź, może ktoś przeprowadzi taki test. Ja nie mam skąd wziąć takich ładnie świecących żarników.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano

Dokładnie jest to dla mnie zagdaka :)

 

I dobrze by było, żeby ktoś wymieniająć żarnik kupił dla odmiany Philipsa. I wtedy porównamy kolor..

 

Pzdr.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Ja mam u siebie Philipsa, przy jakieś okazji można sobie popatrzeć. Poruszam się praktycznie codzienie na trasie Bielany - Kostancin a około 17:00 powrót.

Jak ktoś bywa w tej okolicy można się spotkać na szybkie porównanie.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie sorry, ale odświeżę kotleta ;)

 

Wymianiełem u siebie obie lampy i co się okazało, teraz moje światła świecą na BIAŁO! :cool2: Nie ma tej żółci jaka była wcześniej. Lampa jak się okazało przychodzi goła - całą resztę przekłada się ze starej. W starej został jedynie przewód połączeniowy jarznik z przetworcnią (taki krótki kabalek) [przynajmniej w E90 tak jest]. A żarówka D1S została moja stara - czyli Osram Xenarc.

 

Także może i same soczewki też się do tego przyczyniają, jeśli chodzi o kolor świecenia? Ulegają wypaleniu czy coś.. :roll:

 

Także teraz mam biel :) śnieżnobiałą. Nie niebieską! :) ;)

 

Pzdr.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Coś w tym może być, bo już jakiś czas temu zauważyłem, że w nowych autach soczewski są jakby bardziej przejrzyste :) a u mnie lekko mleczne się zrobiły.

Może wystaczy to rozebrać i dokładnie wyczyścić :)

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Może dlatego właśnie zaczęły u Ciebie słabo świecić :(

Po pracy poleciałem u siebie sprawdzić czy mam się szykować na wydatek za jakiś czas czy nie ale na szczęście mam znaczek AL.

Jak do tej pory nie zauważyłem problemów z lampami.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Miałem ostatnio okazję porównać sobie na swoim aucie palniki xenonowe (D2S) philips'a i osram.

Wszystko oczywiście nówki sztuki, Philips 85122 i 85122+ oraz Osram 66240.

Pomiędzy nowymi 85122 i 85122+ nie widziałem żadnej różnicy, być może po dłuższym rozświeceniu coś tam się dzieje a tak po poprostu trochę żółte i już :)

Jak w jednej lampie znalazł się nowiutki Osram a drugiej Philips to (i tu napewno zaskoczenie) po rozgrzaniu ok 4-5 min troszkę bielszy był Osram.

Decyzja co kupicie należy do Was, ja w wyniku pewnego zakładu stałem się posiadaczen nowiutkich Osram'ów i one na razie zagościły u mnie :) Philips zostaje w schowku.

Zdjęć nie robiłem bo miałem tylko telefon a poza tym na fotkach to żadne porównanie.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
u mnie jest dokładnie odwrotnie :D

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja miałem dostępne wszystkie palniki nowe, nowiutki Philips i nowy Osram. U Ciebie jak pamiętam były Philips'y już porządnie rozświecone (kilkuletnie) a Osram'y nowe. Jak porównywałem je z blisko rocznym Philips'em to oczywiście dużo bielsze te drugie. Pojeździmy, popatrzymy, w razie czego do Philips'a powrócimy :) Pierwsze godziny nie pokazują jakiś znacznych różnic, jest dokładnie tak samo jak w przypadku Philips'a.

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano

teraz mam założony jeden Philips i Osram

Philips tamten stary, Osram już nie nowy, bo już długo świeci

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Członkowie klubu
Opublikowano
To było tak od razu, że obydwa używane oceniasz. Twój Osram jak pamiętam będzie miał około roku. Nic mnie ten test nie kosztuje, za jakiś czas porównam z Philipsem ze schowka wtedy być może dojdę do takich samych wniosków :) Coś się stało z Osramem, że masz dwa różne założone, czy tylko tak dla testu na chwilę ?

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Padł jak byłem na urlopie. A że urlopowy nastrój mi się udzielił :mrgreen: to nie chciało mi się zajrzeć, jak dawał oznaki końca - wystarczyłoby dokręcić wtyczkę i już :lol:

Poluzowała się (nie wiem jak), nadtopił się plastik na jarzniku i wypchnął wtyczkę.

Z dwojga złego dobrze, że podtopił się plastik na jarzniku, a nie na wtyczce :wink:

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.