Skocz do zawartości

[530d,'98] Inspekcja- uciekły wszystkie kontrolki(cegiełki)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Temat inspekcji był bardzo często poruszany ale niestety u mnie nie chodzi o jej kasowanie tylko przywrócenie. Około 2 tygodnie temu zmieniałem olej i kasowałem inspekcje (przez podł. do komp.). Wszystkie cegiełki się paliły czyli wszystko ok. Wczoraj niestety zgasły wszystkie. Nie wiem czy jest to jakaś usterka czy może coś pokręciłem w liczniku, bo stało się to po tym jak robiłem test licznika, próbowałem zmienić język, spr. temp. oleju itp. czyli sprawdzałem funkcję BC. Jedynie co znalazłem na ten temat to: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=59391&highlight= ale konkretnej przyczyny nie znam.

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
Witam. Temat inspekcji był bardzo często poruszany ale niestety u mnie nie chodzi o jej kasowanie tylko przywrócenie. Około 2 tygodnie temu zmieniałem olej i kasowałem inspekcje (przez podł. do komp.). Wszystkie cegiełki się paliły czyli wszystko ok. Wczoraj niestety zgasły wszystkie. Nie wiem czy jest to jakaś usterka czy może coś pokręciłem w liczniku, bo stało się to po tym jak robiłem test licznika, próbowałem zmienić język, spr. temp. oleju itp. czyli sprawdzałem funkcję BC. Jedynie co znalazłem na ten temat to: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=59391&highlight= ale konkretnej przyczyny nie znam.

Z góry dzięki za pomoc.

 

jeśli to model przed liftem to nie mogłeś skasowac inspekcji przyciskami na liczniku, możliwe, ze rzeczywiscie robiąc testy licznika po prostu inspekcja wyleciała

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Słyszałem o tym, ale tu chodzi o to, że nie ma wogóle jakichkolwiek kontrolek inspekcji a powinny sie palić wszystkie i tak właśnie było ale do wczoraj. Teraz jest puste pole i świeci się tylko taka cienka linia nad wspomnianymi kontrolkami. Robiłem jeszcze test wskaźników (TEST 02) i też sie nie świecą.
Opublikowano

jeśli to model przed liftem to można było też skasować poprzez zwarcie do masy pinu 7 w okrągłym gnieździe diagnostycznym pod maską.

 

co do zniknięcia inspekcji

 

to albo coś nie łączy w zegarach (zaśniedziały styki, poluzowała się płytka z elektroniką, wtyczka, taśma łącząca wyświetlacz itp ), lub sypł się eporom

 

można podłączyć kompa i zrobić diagnostykę modułu IKE

Opublikowano

Siema!

 

A moze to poprostu duzy "pixelfehler"?

 

Sprobuj "przycisnac" zegary w okolicach "cegielek" - sprawdz czy sie dziwnym trafem nie pojawia.

---------------------------------------------

Stereo install build progress - 40% (jest plan, kable leza, wzmaki wisza, sub juz gra, radio siedzi, slupki maja ksztalt, tweetery graja...)

Opublikowano

witam,

otóż mam problem ze znikającymi pikselami w e39 i nie wiem czy nie przerzuciło się to na inspekcję (olejową i kompleksową)

sam próbowałem kiedyś zwierać piny po zmianie oleju, przed zwieraniem paliła się pomarańczowa i czerwona cegiełka, po zwarciu pali się tylko pomarańczowa - nie wiem czy czegoś nie popsułem,

dodatkowo na moich zegarach jesczce nie widziałem na oczy zapalonej inspekcji I lub II i nie wiem czy to powiadamianie u mnie działa czy nie(samochód mam rok),

 

czy istnieje możliwość sprawdzenia czy to działa?

po czym będę wiedział, że już czas na inspekcję I lub II? olej to po km mogę

 

jakie koszty nowych zegarów(najlepsza wersja z komunikatami słownymi)?

 

dziękuję za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.