Skocz do zawartości

kłopociki ze wskaznikiem poziomu paliwa


gregorl1

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko czy ktos sie orientuje jak jest w x3. Wskaznik paliwa jak leje do pelna to nie pokazuje pelnego zbiornika,ale po jakims czasie dojdzie do pelnosci, co gorsza jest to samo w druga strone na polowie sie ztrzymuje i koniec. Jak ktos widzial czarną x3 tydzien temu w okolicy Śmiłowa na poboczu to bylem ja bez paliwa :oops: a wskazówka pokazywala pól zbiornika. Zastanawiam sie tylko czy to moze byc błąd w komputerze, który da sie wykasowac czy grupsza sprawa zwiazana z pływakiem( jeżeli wogóle go posiada)

Czekam na rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Miałem identyczne problemy ze wskaźnikiem w mojej 120 D, w ASO stwierdzili że jedyną metodą pozbycia się usterki jest wymiana pompy paliwowej, gdyż element odpowiadający za pomiar poziomu paliwa nie występuje osobno. Miałem to szczescie że autko było jeszcze na gwarancji;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

nie wiem jak jest w bmw rozwiązanie wskazywania poziomu paliwa, ale kiedys miales audi a6 i mialem podobny objaw, a usterka była błacha, wystarczyło dobrać się do pływaka ze zbiornika, podgiąc blaszki przylegające do wskaźnika i po sprawie.

 

koszt 0 zł, czas naprawy 30 min dostęp przez bagażnik był.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego tak podjrzewam ze to moze być cos z pływakiem ale majsterkowac przy autach za bardzo nie umiem a tez nie chce zeby mnie serwis zbyt mocno skasował wiec tak sie podpytuje co to moze byc choc długo czekałem na odpowiedz. Ma jeszczej jeden problem moze sie bedziesz orientował paróją mi przednie lampy od środka jeden mocniej drugi troche mniej.

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
  • 3 tygodnie później...
Są dwa czujniki - jeden na pompie, drugi w drugiej komorze na pływaku. Pomiędzy komorami jest przelew, który musi być drożny. Brany jest sygnał z dwóch czujników i wyliczana średnia. Trzeba dobrać się do obydwu, przeczyścić, pomierzyć. Czasami potrzebny jest recode zegarów, zwłaszcza jak ktoś bawił się w amatorską diagnostykę.

Xdrive

Koder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.