Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie - miałem od czasu do czasu problemy z zapalającym sie "check engine" - na początku zapalało się przy rezerwie później już bez reguły ... na początku myślałem, ze coś z filtrem, sondą, pompą paliwa...

 

Na komputerze podczas badania wyskoczyło "D7 fuel tank sensor 2 (without fuel pump) "

 

Co najdziwniejsze dolegliwości minęły (już dwa tankowania bez "check engine") po wymianie gumy doprowadzającej powietrze do przepustnicy...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BM51&mospid=47618&btnr=13_0643&hg=13&fg=15

 

Cześć nr 5, a właściwie ta cieńsza część, części 5ej - z powodu wieku sparciała i porobiły się dziury przez które zasysało lewe powietrze.

 

Warto sprawdzić te gumę(40zł) przed wymianą wielu innych droższych części.

 

Pozdrawiam

"A Pan 9mm Jest Pasterzem Chroniącym Moją Sprawiedliwą Dupę W dolinie Ciemności..."
  • 2 lata później...
Opublikowano (edytowane)
W e46 nie da się wyciągnąć żarówki ;) bo ich tam nie ma, są zespolone ledy których nie można wyłączyć, można jedynie prowizorycznie zakleić taśmą :? Edytowane przez mcgyver7
Opublikowano
ps. osłona gumowa przed przepustnicą dość szybko parcieje nie wiem czemu być może za delikatna, wiec faktycznie warto ją sprawdzić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.