Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam,krotkie pytanie,czy zeby dostac sie do tego elektrozaworu,trzeba zdemontowac kolektor,jak ktos robil juz ta operacje u siebie,to prosze o porade,jak szybko i srawnie wyczyscic ten filterek.
Opublikowano
W serwisie bmw ok 400zł, o ile mnie pamięć nie myli.. nie wiem czy można to samemu wymienić, ale jak chłopaki piszą że można go wykręcić aby wyczyścić to co stoi na przeszkodzie żeby wymienić. Tylko sie upewnij że to ten zawór, bo ja prawie w ciemno to chciałem wymienić, a okazało się że to przepływka.
Opublikowano

hej

 

na allegro ten zaworek kosztuje 120 pln

 

wymiana jest mozliwa bez zdejmowania kolektora

 

odkrecasz bagnet i dojscie do "+" oraz plastiki od filtra kabinowego i jako takie dojscie jest trzeba sie troche nameczyc ale da rade

 

przyda sie klucz z przedluzka elsatyczna

 

pozdr

Opublikowano
miedzy 2200ob/min,a 2700ob/min mam jakby turbo dziure,i autko na chwile traci troche mocy,wyczyscilem zawor egr[w najgrubszym miejscu bylo 3minimetry brudu],ale do elektrozaworu nie moglem sie dostac,sprobuje jeszcze raz.od razu wyczyszcze tez ten od turbo,czytalem,ze do niego jest lepszy dostep,potem bedzie silownik przy turbinie,tez zabardzo nie wiem jak sie do niego dostac,mam nadzieje ze to pomorze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.