Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak zostają usunięte.Ale jeśli coś nie działa jak należy błędy ponownie się pojawią
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
3 dni temu padł mi alternator. kupiłem nowy i teraz czekam na przesyłke. i tak sie zastanawiam czy nie było by dobrze wziąść i zrobić reset kompa. szukam juz od dłuższego czasu jak sie dokładnie robi ten reset , ale nie moge znajść. moze mi napiszecie jak to sie robi?? ;)
Przemyslaw
Opublikowano

1. Odłączasz klemy od akumulatora

2. Zwierasz razem oba przewody

3. Przekręcasz kluczyk w stacyjce na pozycję nr 2

4. Teraz musisz odczekać ze 20min

5. Wyciągasz kluczyk ze stacyjki

6. Rozłączasz przewody

7. Podłączasz aku (najpierw + potem -)

I to na tyle

Opublikowano
i po tej operacji trzeba silnik jakoś zostawić na wolnych obrotach czy jak?? tak zeby dobrze chodziło.

Nie wiem kto to wymyślił ale mit ten już żyje własnym życiem. To czy go zostawisz na wolnych czy będziesz od razu jeździł i tak nie ma wpływu na dalszą eksploatację - wszystko i tak się zaadoptuje

Opublikowano
Dokładnie.Ja tez kiedys tak robiłem.Ba nawet ten mit o prawidłowym resecie komutera...Wystarczy odłączyc plus od akumulatora na jakieś 10 minut i tak czy tak wszystko sie zresetuje...Więc nie wiem jak to jest...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.