Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:shock:

 

 

Naprawy samochodów poprzez wspawanie ćwiartki/połówki powinny być karalne :shock:

 

 

 

Nie chciałbym tym jechać np. 80kmph i najechać na jakąś większą dziurę od której w normalnym wozie zgniotłaby się felga...

Opublikowano
Slyszalem historie jak jakis niemiec rozwalil nowego mercedesa ktoregos z roadsterow ktory jeszcze nie mial przejechane 15tys km. Otrzymal ubezpiecznie a auto zdewastowane kupili polacy za ok. 20 tys zl , wyklepali je i licznik musieli nie jak to zwykle bywa cofnac a zwiekszyc aby moc pojechac na przeglad wymagany przy 15kkm czy jakos tak. Zrobili przeglad no i auto wystawili na otomoto jako swierzynke z salonu, bezwypadkowa, przebieg udokumentowany 15kkm za jakies 200tys zl . Ile w tym prawdy nie wiem, ale bardziej nieprawodpodobne rzeczy sie zdarzaly. :modlitwa:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ładnie. Najgorsze jest to, że ten przypadek nie jest jedyny. Myślę, że aż taka "naprawa" w prawdzie nie jest plagą, ale większość aut komisowych okazyjnych ma za sobą "dziwną" przeszłość wypadkową. Ostatnio przekonał się o tym mój znajomy, który kupił... audi (na szczęście nie to ze zdjęcia).
Kai
Opublikowano

niedawno miałem okazję zobaczyć od spodu E46 coupe sprowadzoną z USA.

Zrobiona z 3 części. Nie wiem czy właściciel wie czym jeżdzi?

Opublikowano
O matko :duh: Ja bym zrozumiał jeszcze zeby powymieniać błotniki z przodu maskę etc ale tak żeby podłużnice były całe , ewentualnie błotnik z tyłu wstawić po kolizji żeby starego nie wyginać i nie szpachlować ale z dwóch połówek zrobić jedno ? :mad2: Ja nie wiem jak bardzo to pogarsza konstrukcje samochodu :mad2:
http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano
bożee :nienie: :nienie: :mad2: :mad2: :mad2:
Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano
w sumie jak auto jest skasowane w połowie...wycina się połówkę (ćwiartkę) która była "nieuszkodzona" i wspawowuje do drugiej takiej samej "bezwypadkowej" to naturalnym jest ,że suma "bezwypadkowych" połówek daje "bezwypadkową" całość...strach się bać...
Opublikowano
w sumie jak auto jest skasowane w połowie...wycina się połówkę (ćwiartkę) która była "nieuszkodzona" i wspawowuje do drugiej takiej samej "bezwypadkowej" to naturalnym jest ,że suma "bezwypadkowych" połówek daje "bezwypadkową" całość...strach się bać...

 

No ale nawet jeśli zespawają to idealnie to ja bym nie miał zaufania :| W końcu nie jest już takie jak z fabryki wyszło że o złożeniu wszystkiego do kupy nie wspomnę żeby było w 100% sprawne :| Nie wiem jak takie auto zareagowało by na kolizje w odróżnieniu od konstrukcji fabrycznej :roll:

http://i602.photobucket.com/albums/tt105/thunderstruck312/bmwklubforum2.gif
Opublikowano

Znam warsztat z który specjalizuje się w terenowych BMW, facet masowo ściąga je ze stanów z ubezpieczalni, za jakies śmieszne kwoty.

 

To Audi to mały pikuś, widziałem X5 zbudowane praktycznie od zera, każdy element był spawany, ale facet robi to bardziej nie zauważalnie bo zawsze łączy w tych samych miejscach co fabryka, a to audi ze zdjęć jest łaczone w miejscach bardzo widocznych, i totalnie bezsensownych.

 

A już ten spaw w połowie podłogi przez środek jest totalnie nie profesjonalny, powinien dac podłogi z innego auta, progi także w całości wstawić, słupki połączyć dużo niżej... :roll: :D

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.